bugün
- pkk nasıl biter5
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor4
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- yaratıcı çıkma teklifleri3
- magnum yemenin lüks sayıldığı yıllar5
- psikiyatrın evini ziyaret etmesi3
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor5
- evlenince sözlüğü bırakan erkek3
- yazarların imza parfümleri12
- dünya10
- lise5
- çırılçıplak şekilde ağlayarak ana haber seyretmek4
- bir insanı sevmek12
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- mutluluğun fark edilmemesi9
- yargıcı2
- 2026 dünya kupası24
- pasportta kürt ve suriyeli etniğini belirtmek4
- akp aslında yok her şey dekor5
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler8
- erkekler neden az yaşar8
- okulda akıllı tahtaya format atmak2
- saygıdeğer birader yazarlar2
- pkklı anaları2
- amerikan yahudileri3
- pkklıların abd askerleri ile halay çekmesi2
- kıskanmak7
- hızlı para kazanmanın yolları6
- futbol17
- milli takım'ın abd maçı hazırlıkları3
- beyaz eşya2
- elin gavuru dünyayı gezerken bizim iş ev yapmamız2
- bosna hersek4
- israil'in lübnan da evleri yakması2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- teoman mı tarkan mı2
- 24 haziran 2026 bosna hersek katar maçı3
- devlet gücü6
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- 25 haziran 2026 venezuela depremi5
- cristiano ronaldo dos santos aveiro5
- yazarlara gelen son mesaj5
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması7
- japonya5
- çırılçıplak şekilde ağlarken dünya kupası izlemek3
- m r e r e c t o5
- haitinin gol atmış olması5
- üni mezunu kız meslek lisesi mezunu erkek evliliği3
- deprem2
- andriy shevchenko3
Asıl adı istanbul Üniversitesi Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi olan bir eğitim kurumudur.
sınavları ne zaman, merak ettiğimdir. ulan haberimiz yok ne olup ne bitiyor...
ikinci üniversitemi okuduğum fakültedir.
bilgilendirme konusunda ciddi eksiklik yaşayan, okul öncesi desteği bulunmayan* bir fakültedir. tipik aöf yani.
Bilgilendirme konusunda igrencler telefondan ulaşmak mümkün değil internet sitesi hata veriyo on kayıt yapamiyorum cildiricimmm.
ara sınavlarını olmak için canla başla mücadele eden öğrencileri gördüğümde (internet sistem sorunları yüzünden) üzüldüğüm aöf yan sanayi kuruluştur. keşke kurulmasaydı.
diplomalardan açık ibaresini kaldırmayan ünidir.
ilk dönemini yaşayan öğrencisi olarak değerlendirmem.
Liseden yeni mezun 17 yaş civarı gençlere tavsiyem ne işiniz var, manyak mısınız olurdu; çünkü üniversite yalnız bir diplomadan ibaret değildir.
sisteme inanan, bir şeyler vermeye çalışan hocalar olduğu gibi, önünde yazılı metni okuyup eyvallah diyenleri de var. ama bu örgün öğretimde de çok farklı değil.
Eğitim materyalleri içerik olarak güzel olmakla birlikte matbu olarak verilmemesi bir eksiklik.
daha çok kişisel gelişim veya işimde lazım olur dediğiniz bölümler için bir yandan çalışırken bir yandan okunabilecek ünüversitemsi şey
şimdilik eyorlamam bu kadar.
Liseden yeni mezun 17 yaş civarı gençlere tavsiyem ne işiniz var, manyak mısınız olurdu; çünkü üniversite yalnız bir diplomadan ibaret değildir.
sisteme inanan, bir şeyler vermeye çalışan hocalar olduğu gibi, önünde yazılı metni okuyup eyvallah diyenleri de var. ama bu örgün öğretimde de çok farklı değil.
Eğitim materyalleri içerik olarak güzel olmakla birlikte matbu olarak verilmemesi bir eksiklik.
daha çok kişisel gelişim veya işimde lazım olur dediğiniz bölümler için bir yandan çalışırken bir yandan okunabilecek ünüversitemsi şey
şimdilik eyorlamam bu kadar.
2 sene örgün okuduktan sonra bi bok olmadığını anlayıp geçtiğim fakülte. Gayet mutluyuz çalışıyorum da.
"Bunun işletilmesi ve dizaynında emeği geçen herkesin götünü eşşek siksin" diye başladı Erhan söze, la ne oldu iki satır muhabbet edecektik dedim, herif dertli, iki saat kafa sikti smk.
bulaşmış bu boka kırkından sonra, 2,5 saat sövdü bugün rektöründen dekanına. internet sitesinin sss bölümüne bile 15 dk sövdü,
Girdim az önce baktım, harbi sövmemek elde değil.
bulaşmış bu boka kırkından sonra, 2,5 saat sövdü bugün rektöründen dekanına. internet sitesinin sss bölümüne bile 15 dk sövdü,
Girdim az önce baktım, harbi sövmemek elde değil.
Ne yaptığını kendi de bilmeyen fakülte. Yatay geçişle hak kazanıp aynı sene sınavla istanbul üniversitesinde başka bölüme yerleştiğimde kayıt yapılırken bunu belirttiğimde yaparız ederiz olur deyip ilk dönemin sonunda "yatay geçiş yaptığınız okulla ilişiğinizi kendiniz kesmişsiniz bizim istememiz gerekirdi kaydınız siliniyor" diyen fakülte. E ben size demiştim okulunuzda örgün bir bölüm kazandım oraya kaydoldum sorun olur mu diye, sorun olmaz demiştiniz? Hani ilişiğimi aldığım yer de sanki dünyanın öbür ucu, bir sokak arkandaki aynı okulun fakültesindeyim bir yazı yaz belgeler gelsin yani nedir. Bunu söyleyince de yok öyle şey mi olur öyle dememişimdir mümkün değil gibi bir cevap aldım. Ve örgün öğretimin sınavsız ikinci bölüm hakkıyla bu sene tekrar başladım. Allah belasını versin ne diyebilirim ki.
Vize sınav sonuçları halen açıklanmayan fakülte.
Finaller yakın tarihte olduğu için bu acelemiz fakat gözardi ediliyor. Sayın AUZEF.
abuk sabuk bir eğitim programıdır.
uzaktan eğitim kısmı tamamen saçmalıktır. çağrı hizmeti vermezler website ye bakmazlar.
uzaktan eğitim kısmı tamamen saçmalıktır. çağrı hizmeti vermezler website ye bakmazlar.
boş beleş uzaktan eğitim fakültesi. örgünleri bir cacık oldu da bir uzaktanı ekliyorlar.
rant başka bir şey değil.
rant başka bir şey değil.
ikinci üniversite kapsamında psikoloji bölümünü okumak istediğim uzaktan eğitim.
felsefe bölümüne kaydolduğum fakülte. bakalım değecek mi?
siyaset bilimi ve uluslararası ilişkiler bölümü ile kafamı kurcalayan açıköğretim fakültesi. anadolu üniversitesi'nde açıköğretim'i deneyip okul tadına varamamış bir lise öğretmeni olarak bir de bunu deneyeyim diyorum. en azından kütüphaneden ve bahar şenliklerinden faydalanma imkanım var. gerçi 19 yaşımdayken tutturup da teknik üniversitede sosyal alan öğrencisi olup ne yapacağım yeav deyip gitmediğim odtü'de gözüm var, şeytan diyor tekrar gir sınava. ama yaş 28 oldu. ne yapacağız dostlar? ben en iyisi yds'ye çalışayım. *
Hava koşulları nedeniyle bütünleme sınavını online yapmaya karar veren açık öğretim üniversite.
Mecburen sözlükten yardım isteyeceğim klasik eğitim sitemi ve öğrenci işleri mail attık dönen olmadı aradık açan olmadı durumu anlatayım belki bir bilen çıkar 2024 yılında AUZEF sınavsız ikinci üniversite kapsamında Kamu Yönetimi programına başvuru yapmış ancak harç ücretini süresi içinde yatıramadığım için kayıt işlemini tamamlayamamıştım.
Bu süreçten sonra 2025 yılında örgün eğitim aldığım Üniversite'nin ingilizce Hemşirelik bölümünden aynı üniversite içinde Türkçeye yatay geçiş yaptım.
Şu anda Türkçe Hemşirelik Bölümünde kaydım gözükmekte. YÖKSiS sisteminde bu yeni kayıt görünmektedir. Ancak geçen sene başvururken YÖKSiS sistemi ingilizce Hemşireliği vermişti o şekilde auzef kamu yönetimine başvurmuştum. Şimdi ben
1.Yeniden ikinci üniversiteye başvuru yapmama gerek var mı yatay geçiş yapmış olsam bile 2025-2026 yılı harcını ödeyerek bölümü okuyabilir miyim ?
2. Yatay geçiş yaptığım için sistemdeki öğrenci bilgilerim değişti; bu durum AUZEF başvurumu etkiler mi?
3. Yeniden başvuru yapmam gerekiyorsa 2024 yılında tamamlanmayan AUZEF kaydım, 2025 yılında yeniden sınavsız ikinci üniversite kapsamında başvuru yapmama engel olur mu?
4. Yeniden başvuru yapmam gerekiyorsa 2025 yılında tekrar başvuru yaptığımda, önceki yılın sistemde “tamamlanmayan başvuru” olarak görünmesi herhangi bir sorun oluşturur mu?
Konu hakkında bilgi verebilen olursa çok memnun olurum.
Bu süreçten sonra 2025 yılında örgün eğitim aldığım Üniversite'nin ingilizce Hemşirelik bölümünden aynı üniversite içinde Türkçeye yatay geçiş yaptım.
Şu anda Türkçe Hemşirelik Bölümünde kaydım gözükmekte. YÖKSiS sisteminde bu yeni kayıt görünmektedir. Ancak geçen sene başvururken YÖKSiS sistemi ingilizce Hemşireliği vermişti o şekilde auzef kamu yönetimine başvurmuştum. Şimdi ben
1.Yeniden ikinci üniversiteye başvuru yapmama gerek var mı yatay geçiş yapmış olsam bile 2025-2026 yılı harcını ödeyerek bölümü okuyabilir miyim ?
2. Yatay geçiş yaptığım için sistemdeki öğrenci bilgilerim değişti; bu durum AUZEF başvurumu etkiler mi?
3. Yeniden başvuru yapmam gerekiyorsa 2024 yılında tamamlanmayan AUZEF kaydım, 2025 yılında yeniden sınavsız ikinci üniversite kapsamında başvuru yapmama engel olur mu?
4. Yeniden başvuru yapmam gerekiyorsa 2025 yılında tekrar başvuru yaptığımda, önceki yılın sistemde “tamamlanmayan başvuru” olarak görünmesi herhangi bir sorun oluşturur mu?
Konu hakkında bilgi verebilen olursa çok memnun olurum.
Ben örgün üniversitemde yatay geçiş yaptım. Auzefte pasif öğrenciyim 2024 harçlarını ödememiştim şimdi tekrar mı ikinci üniversiteye başvuru yapmalıyım yoksa o pasif öğrenci olan kayda 2025 harcı gelir mi ?
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar