bugün
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi16
- türbanlı kızların diğerlerinden güzel olması5
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi2
- anın görüntüsü22
- sözlükteki gizli düşmanım10
- öldükten sonra bana ne olacak3
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- erkekler neden erken ölür3
- enjoy im vaccinated3
- cilveli dişi yazar botu2
- her kadın güzeldir3
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- içtim şarabı13
- ellerim bos gonlum hos2
- her insanın bir cini olması8
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- düşün ki o bunu okuyor16
- bik bik'in mutfağına konuk olmak8
- günün şiiri6
- uzun zaman sonra sözlüğe girmek3
- kadir inanır22
- rakı sevmemek7
- genç görünmeye çalışmak3
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız5
- uzun bir süre sonra entry girmek2
- aşure yapan sözlük kızları7
- şafak çak3
- arkadaşlar ben gavat değilim2
- hayalet gibi bir insan olmak3
- muhtarlıkların kapatılması gerekliliği3
- kemalist dünya24
- çift katlı otobüs3
- avrupada hava sıcaklıkları2
- büstiyer2
- venezuella depremi3
- sözlükte neden atatürk ve türk bayrağı resmi yok3
- daha relax3
- özelden sözlük erkeklerini taciz etmek3
- sektör öldü tek yol tıp diyen primat3
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- hiç kimsenin sevmediği bir insana aşık olmak3
- true'nun çaylak olması16
- dümbelettin efendi2
- sosyal medya aranmaktır2
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- üniversitelerin gereksiz olması16
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir5
- çok güzel ama manyak kadın7
- mustafa kemal atatürk7
bugun vip ve basin gunu ile baslayan, 7 kasim'a dek surecek olan fuar.
bin türlü şikayetle başlayan otomobil fuarı. giden herkes akan çatılardan, ısı farklarından söz ediyor. bir kısım yer, spot ışıklarından kavurlurken, diğer tarafta soğuktan burnunuz düşüyormuş. ayrıca ortalık veletlerden geçilmiyormuş. yarın gidip göreceğiz bakalım işin aslını.
boktan bir ısıtma sistemine sahip fuardır.
dün gittim. böyle bindim metroya. bir geldim fuar alanına hayvani bir kalabalık. uzun bir sıra. neyse mecbur bekleyeceksin. medeni insansın. beklemezsen olmaz. ''çekilin lan ben gireceğim'' diyemezsin. yalnız üzerindeki montu milattan önce 500. yılından kalma gibi görünen tiplerin araba fuarı neyine onu anlamadım ayrıca. elemanları belli ki doldurmuşlar ''oğlum gidin kızlar teklif ediyor'' diye. garipler gelmişler.
neyse bekle bekle girdik fuara. böyle kocaman alan. başla bir yerden. dedim ya boktan bir ısıtma sistemi. bir hallde bodrum'u yaşarken diğerinde erzurum'da gibisin. vay anasını sayın seyirciler. spotlar zaten bütün işin bokluğu.
ailelerin fazlalığı ilginç bir ayrıntı. kucağında bebekle fuar gezenler var. geleceğin kapitalistini yetiştirmek adına doğru bir adım.
kızlara gelince işin o tarafında değilim. zaten bünye alışkın. kızlar da işini yapıyor. yalnız ben arabaya bakarken kızın kendisine bakılıyormuş gibi kasılmasını anlamadım. senin parlak çoraplı bacağını ne yapayım be. kız görmek istesem karaköy'e giderim. çoğunuz broşür masasının arkasında topuklularınızı çıkarıyorsunuz, bilmiyor muyum sanıyorsunuz? erkek yapsa kıro derler. sıkıyor ama ayakkabılar be. valla. biz de organizasyon işi yaptık.
tabii kurumsal kimlik adına güzel bir birleşim oluyor arabalarla. uzaktan bakınca yalnız.
arabalara gelince.
çok iyi modeller vardı. o konuda hak yiyemem. iyi hazırlanıldığı belli. gel gelelim böyle ortalamanın üzerinde arabalara kimseyi yaklaştırmamaları hoşuma gitmedi. içine girip 31 çekmeyecek kimse ne bu korku?
''ille bineceğim'' diye tutturmuyorum. müşteri olarak denemem lazım kardeşim. ben xxl bir bünyeyim her araç içinde rahat edemiyorum. nereden bileyim içinde nasıl oturacağımı? kapalı bir araba. araba yani.
insan bu kadar araba içinde kendini tuhaf hissediyor.
güzel bir fuardı aslında. standlar iyi hazırlanmıştı. wolswagen'in standı ikginçti. öyle bir ışıklandırma var ki sanki ayrı bir dünyaya giriyorsunuz. audi, standında yine kendi kalitesini gösteren detaylara imza atmış. mercedes standı teknolojik ayrıntılarıyla rakiplerinden ayrılıyor. bmw standından daha fazlasını beklerdim ancak özel güvenlik aracının tanıtımı iyi olmuş. ferrari standında kel bir puştla gavur bir sarışın arabaların ortasında duruyor sadece. arabaya binmeyi bırakın yaklaşamıyorsunuz bile. ''fakir piçler'' diye içlerinden geçiriyorlardır herhalde.
gitmişken klasik araba kulübü'nün standına uğramayı ihmal etmeyin. biraz geçmişe yolculuk yapın.
ve vatandaşı en çok ilgilendiren kısım. fiyatlar. vergiler yine ellerinizden öper. benden hatırlatması.*
dün gittim. böyle bindim metroya. bir geldim fuar alanına hayvani bir kalabalık. uzun bir sıra. neyse mecbur bekleyeceksin. medeni insansın. beklemezsen olmaz. ''çekilin lan ben gireceğim'' diyemezsin. yalnız üzerindeki montu milattan önce 500. yılından kalma gibi görünen tiplerin araba fuarı neyine onu anlamadım ayrıca. elemanları belli ki doldurmuşlar ''oğlum gidin kızlar teklif ediyor'' diye. garipler gelmişler.
neyse bekle bekle girdik fuara. böyle kocaman alan. başla bir yerden. dedim ya boktan bir ısıtma sistemi. bir hallde bodrum'u yaşarken diğerinde erzurum'da gibisin. vay anasını sayın seyirciler. spotlar zaten bütün işin bokluğu.
ailelerin fazlalığı ilginç bir ayrıntı. kucağında bebekle fuar gezenler var. geleceğin kapitalistini yetiştirmek adına doğru bir adım.
kızlara gelince işin o tarafında değilim. zaten bünye alışkın. kızlar da işini yapıyor. yalnız ben arabaya bakarken kızın kendisine bakılıyormuş gibi kasılmasını anlamadım. senin parlak çoraplı bacağını ne yapayım be. kız görmek istesem karaköy'e giderim. çoğunuz broşür masasının arkasında topuklularınızı çıkarıyorsunuz, bilmiyor muyum sanıyorsunuz? erkek yapsa kıro derler. sıkıyor ama ayakkabılar be. valla. biz de organizasyon işi yaptık.
tabii kurumsal kimlik adına güzel bir birleşim oluyor arabalarla. uzaktan bakınca yalnız.
arabalara gelince.
çok iyi modeller vardı. o konuda hak yiyemem. iyi hazırlanıldığı belli. gel gelelim böyle ortalamanın üzerinde arabalara kimseyi yaklaştırmamaları hoşuma gitmedi. içine girip 31 çekmeyecek kimse ne bu korku?
''ille bineceğim'' diye tutturmuyorum. müşteri olarak denemem lazım kardeşim. ben xxl bir bünyeyim her araç içinde rahat edemiyorum. nereden bileyim içinde nasıl oturacağımı? kapalı bir araba. araba yani.
insan bu kadar araba içinde kendini tuhaf hissediyor.
güzel bir fuardı aslında. standlar iyi hazırlanmıştı. wolswagen'in standı ikginçti. öyle bir ışıklandırma var ki sanki ayrı bir dünyaya giriyorsunuz. audi, standında yine kendi kalitesini gösteren detaylara imza atmış. mercedes standı teknolojik ayrıntılarıyla rakiplerinden ayrılıyor. bmw standından daha fazlasını beklerdim ancak özel güvenlik aracının tanıtımı iyi olmuş. ferrari standında kel bir puştla gavur bir sarışın arabaların ortasında duruyor sadece. arabaya binmeyi bırakın yaklaşamıyorsunuz bile. ''fakir piçler'' diye içlerinden geçiriyorlardır herhalde.
gitmişken klasik araba kulübü'nün standına uğramayı ihmal etmeyin. biraz geçmişe yolculuk yapın.
ve vatandaşı en çok ilgilendiren kısım. fiyatlar. vergiler yine ellerinizden öper. benden hatırlatması.*
tipik apaçilerin manken görmek amacıyla gittiği araba fuarı. görebildiğimiz her arabaya binme imkanı vardı. ancak manken kızlar nedense arabayı kendi arabaları gibi sahiplendiler ve araba kapılarının dibinde durdular. "afedersiniz arabaya bincem!!!" derseniz bile garip bir yüz ifadesiyle karşı karşıya kalıyorsunuz. hakkım var binmeye ya belki beğenip satın alıcam? çekilsene şurdan be kadın.
bir de mercedes poster verdi, süper.
bir de mercedes poster verdi, süper.
ali ağaoğlu nun 2.4 milyon euroya royce roys aldığı fuardır. (bkz: aldım havamı atacam!)
edit:para konusu hatalı olabilir.
edit:para konusu hatalı olabilir.
(bkz: mercedes) in çok büyük firma oldugunu bir kez daha görmemizi saglamış fuardır. sls amg modeli hariç, bütün arabalarını açmış 500 bin liralık arabaları inceleme fırsatını bize vermiş firmadır. s 400 hybrid modeli, dikkat çekmektedir, bu modelin fiyatı 285 bin avro ve içini incelemenize izin vermiştir. bmw yeni 5 serisi ve hybrid x5 ile dikkat çekti, ayrıca bmw de mercedes gibi bütün modelleri incelemenize izin vermiş ve benim takdirimi kazanmıştır. royce roys 2 modeliyle gayet klas durmaktaydı fuarda ve evet audi sana laflar hazırladım, sen bmw den mercedes den daha mı lüksün ki sikik a3 modelinin bile kapıları kapalı, hadi a8 felan alacagımız yokda ulan belki 3 5 sene içinde bir a3 alabilme ihtimalim var, ama audi benim için bitmiştir. ayrıca çin arabaları gene mankenlerle dikkat çekmeye çalıştı ve bence cherry kesinlikle bunu başarıyor.
porsche standındaki arabaların üzerindeki "satıldı" yazıları bir kez daha "vay anasını" denmesine sebep olmuştur.
7 kasım 2010 tarihine kadar istanbul yeşilköy' deki cnr fuar merkezi'nde ziyaretçilere açık olan otomobil fuarıdır.
Bugün arkadaşlarla gidip, 3-4 saat boyunca atalarımızın bir erkeğin üç temel ihtiyacı olarak belirlediği (bkz: at avrat silah) triosunun günümüze uyarlanmış hali olan;arabalar ve hatunlar gibi iki güzelliği bir arada görüp, gözümüzün gönlümüzün açılmasına vesile olan şahane organizasyon. bazı türler hem at hem de avrat ihtiyacını tek başına karşılayabilecek kapasitedeydi orası ayrı bi dava**
caps caps diye kıvranan bünyelere hediyem olsun:
görsel
görsel
görsel
görsel
evet gösteri bitti. salyalarınızı topladıktan sonra dağılabilirsiniz...
dipnot: çekimlerim arasında solo otomobil resimleri çoğunlukta olmasına karşın iki güzelliği bir arada görmek isteyen zevk pezevengi uuserlarımız için seçmece resimlerdir*
Bugün arkadaşlarla gidip, 3-4 saat boyunca atalarımızın bir erkeğin üç temel ihtiyacı olarak belirlediği (bkz: at avrat silah) triosunun günümüze uyarlanmış hali olan;arabalar ve hatunlar gibi iki güzelliği bir arada görüp, gözümüzün gönlümüzün açılmasına vesile olan şahane organizasyon. bazı türler hem at hem de avrat ihtiyacını tek başına karşılayabilecek kapasitedeydi orası ayrı bi dava**
caps caps diye kıvranan bünyelere hediyem olsun:
görsel
görsel
görsel
görsel
evet gösteri bitti. salyalarınızı topladıktan sonra dağılabilirsiniz...
dipnot: çekimlerim arasında solo otomobil resimleri çoğunlukta olmasına karşın iki güzelliği bir arada görmek isteyen zevk pezevengi uuserlarımız için seçmece resimlerdir*
audi nin aston martin triplerinde gereğinden fazla kastığı fuar.
ha bir de vw reyonunun insanı yoran bir ışıklandırması vardı. hiçbir şeye bakmadan direk uzadığım tek stant.
ha bir de vw reyonunun insanı yoran bir ışıklandırması vardı. hiçbir şeye bakmadan direk uzadığım tek stant.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar