bugün
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- sözlüğün kırbacı3
- cristiano ronaldo'nun gençleşmesi2
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız7
- öldükten sonra bana ne olacak4
- drone uçurmanın yasak olduğu ülke2
- erkekler neden erken ölür4
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- anın görüntüsü22
- sözlükteki gizli düşmanım10
- tamar tanrıyar2
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- içtim şarabı13
- 1 kilometrelik gökdelen2
- şafak çak4
- türbanlı kızların diğerlerinden güzel olması4
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- her insanın bir cini olması8
- kadir inanır22
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- owner of a lonely heart2
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi2
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- enjoy im vaccinated3
- her kadın güzeldir3
- günün şiiri6
- rakı sevmemek7
- uzun zaman sonra sözlüğe girmek3
- cilveli dişi yazar botu2
- aşure yapan sözlük kızları7
- ellerim bos gonlum hos2
- kemalist dünya24
- genç görünmeye çalışmak3
- düşün ki o bunu okuyor16
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- hayalet gibi bir insan olmak3
- uzun bir süre sonra entry girmek2
- true'nun çaylak olması16
- muhtarlıkların kapatılması gerekliliği3
- çift katlı otobüs3
- venezuella depremi3
- üniversitelerin gereksiz olması16
- sözlükte neden atatürk ve türk bayrağı resmi yok3
- arkadaşlar ben gavat değilim2
- daha relax3
- özelden sözlük erkeklerini taciz etmek3
- sektör öldü tek yol tıp diyen primat3
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- çok güzel ama manyak kadın7
- avrupada hava sıcaklıkları2
boktan bir ısıtma sistemine sahip fuardır.
dün gittim. böyle bindim metroya. bir geldim fuar alanına hayvani bir kalabalık. uzun bir sıra. neyse mecbur bekleyeceksin. medeni insansın. beklemezsen olmaz. ''çekilin lan ben gireceğim'' diyemezsin. yalnız üzerindeki montu milattan önce 500. yılından kalma gibi görünen tiplerin araba fuarı neyine onu anlamadım ayrıca. elemanları belli ki doldurmuşlar ''oğlum gidin kızlar teklif ediyor'' diye. garipler gelmişler.
neyse bekle bekle girdik fuara. böyle kocaman alan. başla bir yerden. dedim ya boktan bir ısıtma sistemi. bir hallde bodrum'u yaşarken diğerinde erzurum'da gibisin. vay anasını sayın seyirciler. spotlar zaten bütün işin bokluğu.
ailelerin fazlalığı ilginç bir ayrıntı. kucağında bebekle fuar gezenler var. geleceğin kapitalistini yetiştirmek adına doğru bir adım.
kızlara gelince işin o tarafında değilim. zaten bünye alışkın. kızlar da işini yapıyor. yalnız ben arabaya bakarken kızın kendisine bakılıyormuş gibi kasılmasını anlamadım. senin parlak çoraplı bacağını ne yapayım be. kız görmek istesem karaköy'e giderim. çoğunuz broşür masasının arkasında topuklularınızı çıkarıyorsunuz, bilmiyor muyum sanıyorsunuz? erkek yapsa kıro derler. sıkıyor ama ayakkabılar be. valla. biz de organizasyon işi yaptık.
tabii kurumsal kimlik adına güzel bir birleşim oluyor arabalarla. uzaktan bakınca yalnız.
arabalara gelince.
çok iyi modeller vardı. o konuda hak yiyemem. iyi hazırlanıldığı belli. gel gelelim böyle ortalamanın üzerinde arabalara kimseyi yaklaştırmamaları hoşuma gitmedi. içine girip 31 çekmeyecek kimse ne bu korku?
''ille bineceğim'' diye tutturmuyorum. müşteri olarak denemem lazım kardeşim. ben xxl bir bünyeyim her araç içinde rahat edemiyorum. nereden bileyim içinde nasıl oturacağımı? kapalı bir araba. araba yani.
insan bu kadar araba içinde kendini tuhaf hissediyor.
güzel bir fuardı aslında. standlar iyi hazırlanmıştı. wolswagen'in standı ikginçti. öyle bir ışıklandırma var ki sanki ayrı bir dünyaya giriyorsunuz. audi, standında yine kendi kalitesini gösteren detaylara imza atmış. mercedes standı teknolojik ayrıntılarıyla rakiplerinden ayrılıyor. bmw standından daha fazlasını beklerdim ancak özel güvenlik aracının tanıtımı iyi olmuş. ferrari standında kel bir puştla gavur bir sarışın arabaların ortasında duruyor sadece. arabaya binmeyi bırakın yaklaşamıyorsunuz bile. ''fakir piçler'' diye içlerinden geçiriyorlardır herhalde.
gitmişken klasik araba kulübü'nün standına uğramayı ihmal etmeyin. biraz geçmişe yolculuk yapın.
ve vatandaşı en çok ilgilendiren kısım. fiyatlar. vergiler yine ellerinizden öper. benden hatırlatması.*
dün gittim. böyle bindim metroya. bir geldim fuar alanına hayvani bir kalabalık. uzun bir sıra. neyse mecbur bekleyeceksin. medeni insansın. beklemezsen olmaz. ''çekilin lan ben gireceğim'' diyemezsin. yalnız üzerindeki montu milattan önce 500. yılından kalma gibi görünen tiplerin araba fuarı neyine onu anlamadım ayrıca. elemanları belli ki doldurmuşlar ''oğlum gidin kızlar teklif ediyor'' diye. garipler gelmişler.
neyse bekle bekle girdik fuara. böyle kocaman alan. başla bir yerden. dedim ya boktan bir ısıtma sistemi. bir hallde bodrum'u yaşarken diğerinde erzurum'da gibisin. vay anasını sayın seyirciler. spotlar zaten bütün işin bokluğu.
ailelerin fazlalığı ilginç bir ayrıntı. kucağında bebekle fuar gezenler var. geleceğin kapitalistini yetiştirmek adına doğru bir adım.
kızlara gelince işin o tarafında değilim. zaten bünye alışkın. kızlar da işini yapıyor. yalnız ben arabaya bakarken kızın kendisine bakılıyormuş gibi kasılmasını anlamadım. senin parlak çoraplı bacağını ne yapayım be. kız görmek istesem karaköy'e giderim. çoğunuz broşür masasının arkasında topuklularınızı çıkarıyorsunuz, bilmiyor muyum sanıyorsunuz? erkek yapsa kıro derler. sıkıyor ama ayakkabılar be. valla. biz de organizasyon işi yaptık.
tabii kurumsal kimlik adına güzel bir birleşim oluyor arabalarla. uzaktan bakınca yalnız.
arabalara gelince.
çok iyi modeller vardı. o konuda hak yiyemem. iyi hazırlanıldığı belli. gel gelelim böyle ortalamanın üzerinde arabalara kimseyi yaklaştırmamaları hoşuma gitmedi. içine girip 31 çekmeyecek kimse ne bu korku?
''ille bineceğim'' diye tutturmuyorum. müşteri olarak denemem lazım kardeşim. ben xxl bir bünyeyim her araç içinde rahat edemiyorum. nereden bileyim içinde nasıl oturacağımı? kapalı bir araba. araba yani.
insan bu kadar araba içinde kendini tuhaf hissediyor.
güzel bir fuardı aslında. standlar iyi hazırlanmıştı. wolswagen'in standı ikginçti. öyle bir ışıklandırma var ki sanki ayrı bir dünyaya giriyorsunuz. audi, standında yine kendi kalitesini gösteren detaylara imza atmış. mercedes standı teknolojik ayrıntılarıyla rakiplerinden ayrılıyor. bmw standından daha fazlasını beklerdim ancak özel güvenlik aracının tanıtımı iyi olmuş. ferrari standında kel bir puştla gavur bir sarışın arabaların ortasında duruyor sadece. arabaya binmeyi bırakın yaklaşamıyorsunuz bile. ''fakir piçler'' diye içlerinden geçiriyorlardır herhalde.
gitmişken klasik araba kulübü'nün standına uğramayı ihmal etmeyin. biraz geçmişe yolculuk yapın.
ve vatandaşı en çok ilgilendiren kısım. fiyatlar. vergiler yine ellerinizden öper. benden hatırlatması.*
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar