bugün

güzel bir vedat sakman şarkısı, sözlerini de yazayım tam olsun.

"ateş oldum
yanar oldum
gönül verdim ya
şarap oldum
kadeh oldum
yere düştüm kırıldım

aşk ateşi iki kurşun
birin aldım ya

uçtum kondum
uçmaz oldum
kuş gönlüne sığındım
beşik ardım gurbet oldu
sine oldum vuruldum

oğul gördüm
kızım sevdim
gönül aldım ya
çocuk oldum
neler umdum
neler buldum yoruldum

aşk ateşi iki kurşun
birin aldım ya

küstüm sustum
sormaz oldum
ağlar oldum kavruldum
sevdiklerim eller aldı
yad ellere savruldum"
vedat sakman' ın en iyi parçalarından biridir. hele ona eşlik eden bayanın sesi dahada güzelleştirmiştir şarkıyı.
nasıl güzel söylemiştir vedat sakma bir bayan eşlik ediyor ama güzel söyler hatun kişilik.

ateş oldum
yanar oldum
gönül verdim ya
şarap oldum
kadeh oldum
yere düştüm kırıldım...
yasemin göksu tarafından da seslendirilen muhteşem bir vedat sakman parçasıdır.

http://fizy.com/tr#s/1aid0e

ama vedat sakman yorumu daha da güzeldir, özellikle de bayan vokal harikadır.

http://fizy.com/tr#s/12bjs7
vedat sakman'ın şahane şarkısı.. eşlik eden hanım ise imge mıngıroğludur. o ne sestir, ne nefestir..
https://www.youtube.com/watch?v=mW42yWMg9Jw

bağışıklıyım ben'i hatırlatan şarkı.
sonrası muhtemelen "duman oldum"dur.
© copyright 2005 - 2026