bugün
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar13
- düşük iq belirtileri4
- hep aynı şeyleri yaşamak3
- zaman gazetesi2
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması11
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- beyaz otomobil satın almak14
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler2
- uludağ sözlükteki sıcak ve samimi aile ortamı3
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- james deen2
- makarna süzmek5
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler2
- messi'nin arjantin'deki heykeli3
- bugün de meme atan olmaması13
- tgrt3
- 65 şut çekip gol atamamak5
- cuckold esnasında karınızın belinin kırılması4
- 22 haziran 2026 fsm'ye amedspor bayrağı asılması4
- yürüyüş partisi4
- olmayacak duaya amin dememeyi öğrenmek3
- gecenin şarkısı3
- 48 takım içinde 47 nci olmak6
- 22 haziran 2026 keir starmer'ın istifa etmesi3
- kaya çilingiroğlu2
- teen slasher filmlerinde ilk olen kisi2
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler3
- günün sözü3
- anın görüntüsü15
- tencerede yemek ısıtırken tencereyi yakmak2
- beyaz toros ile son ses mozart dinleyip turlamak2
- salo o le 120 giornate di sodoma yı izleyecek göt2
- güneş2
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- iş kadını yazarlar6
- yazma diyince yazmayan erkek4
- kıdemliye hızlı diğerlerine yavaş pc veren it3
- şemsiyenin ters dönmesi3
- paris te son tango6
- esra'yı aç esra'yı2
- almanya4
- meloş nerede sorunsalı5
- gelmiş geçmiş en iyi müzik klibi4
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- hoşgeldin pazartesi7
aksiyon sahneleri kadar duygusal sahnelerin de süper olduğu yeni bir dizi tavsiye ederim şahsen.
çoluk çocuk, ergen dizisi.
gayet izlenilebilir bir dizi.
bu ara yeni bir dizi arayan arkadaşım!
kafa yormadan biraz aksiyon dadaydık diyen kare gömlekli!
şöyle taş gibi bir çocuğun başrolde arzı endam ettiği bir dizi olaydı nefis olmaz mıydı diyen hanım kız!
arrow kapınıza geldi.
bu ara yeni bir dizi arayan arkadaşım!
kafa yormadan biraz aksiyon dadaydık diyen kare gömlekli!
şöyle taş gibi bir çocuğun başrolde arzı endam ettiği bir dizi olaydı nefis olmaz mıydı diyen hanım kız!
arrow kapınıza geldi.
son dönemlerde yapılan en iyi dizidir.
--spoiler--
Manu Bennett namı diğer crixus abime bir kez daha hayran oldum. iyi ki bu dizide de görsel şölen yaşatıyor bize. sinema tarihinin en iyi oyuncularından biridir nazarımda.
robin hood'umuzun ise 6. hissi hiç yok gibi. ulan kız bildiğin tehdit oluşturuyor öldür gitsin amk. uyuz ettin kendine 1x17 ile ama adamsın adam.
--spoiler--
--spoiler--
Manu Bennett namı diğer crixus abime bir kez daha hayran oldum. iyi ki bu dizide de görsel şölen yaşatıyor bize. sinema tarihinin en iyi oyuncularından biridir nazarımda.
robin hood'umuzun ise 6. hissi hiç yok gibi. ulan kız bildiğin tehdit oluşturuyor öldür gitsin amk. uyuz ettin kendine 1x17 ile ama adamsın adam.
--spoiler--
1x18'de gittikçe tatlanan dizi.
--spoiler--
bu bölümü izlerken 5 defa öldür artık şu huntress'ı dedim ama öldürmedi birtürlü oliver'dan soğudum. en sonunda da atamayana atarlar misali huntress oliver'ı mahvetti.
ayrıca çizgiromanda green arrow'un yardımcılarından 2 tanesi aynı anda diziye resmen dahil olmuş oldu evet roy harper daha önceden dahil olmuştu ama maksimum 2 dakika görünüyordu dizide sanırım ilk yardımcı o olacak çünkü sonraki bölümün trailer'ı da yine onun üzerine kurulu.
--spoiler--
--spoiler--
bu bölümü izlerken 5 defa öldür artık şu huntress'ı dedim ama öldürmedi birtürlü oliver'dan soğudum. en sonunda da atamayana atarlar misali huntress oliver'ı mahvetti.
ayrıca çizgiromanda green arrow'un yardımcılarından 2 tanesi aynı anda diziye resmen dahil olmuş oldu evet roy harper daha önceden dahil olmuştu ama maksimum 2 dakika görünüyordu dizide sanırım ilk yardımcı o olacak çünkü sonraki bölümün trailer'ı da yine onun üzerine kurulu.
--spoiler--
izlenebilitesi yüksek olan dizi. simdilik sağlam da gidiyor ama bakalım.
fena olmayan dizi. o değil de son bölüm neredeyse önceki bölümlerin özeti gibi geçti. her şey karmakarışık oldu arkadaş. neyse 17. bölümü merakla bekliyoruz.
bugün yayınlanan son bölüm harikaydı. Dizi gittikçe iyi oluyo bir de şu punisher reyiz için bir dizi yapsalarda izlesek.
crixsus'un da katılımıyla ada sahneleri inanılmaz keyif vermeye başladı. kesinlikle underrated bir yapım. karakter seçimleri için bir tanesine bile "bu olmamış" diyemem. hele bir diggle tercihleri var ki, on numara olmuş. oyunculuk pek iyi olmasa da kesinlikle izlenilir. fazla sosyetik ve züppe havası bazen bunaltıcı olsa da iyi, hoş bir dizi. ilerleyen zamanlarda adından daha çok söz ettirebilir. 2. sezon onayını da almış. izleyin.
sanırım dig ölebilir veya bırakabilir roy harper geldiğine göre sonuçta o da bir yardımcısı green arrow'un bakalım göreceğiz.
1x15
Orta dereceli bir bölümdü.
--spoiler--
Her hafta bir tarafımı yırtıyorum ben burada lan Felicity diye. Şimdi anladınız mı civcivimin değerini?
Digg'e, Behlül rolü yakıştı. Götür yengeyi aga..
Oliver'ın anası yine başını belaya sokacak.
Dizide fark ettiğim birşey var. Tüm kadınlar mı sert ve taş olurlar? Hiç mi araya kezban kaynamaz..
--spoiler--
Orta dereceli bir bölümdü.
--spoiler--
Her hafta bir tarafımı yırtıyorum ben burada lan Felicity diye. Şimdi anladınız mı civcivimin değerini?
Digg'e, Behlül rolü yakıştı. Götür yengeyi aga..
Oliver'ın anası yine başını belaya sokacak.
Dizide fark ettiğim birşey var. Tüm kadınlar mı sert ve taş olurlar? Hiç mi araya kezban kaynamaz..
--spoiler--
--spoiler içerir--
eğer bu diziyi lise yıllarımda izliyor olsaydım muhtemelen kapak fotografımda bölüm başında çıkan büyük harfli arrow yazısı olurdu . çok abartılacak yanı yok, efsane başlangıç yaptılar ama gerek CW network'un dizileri sikkolaştırma hareketleri gerek konuların birbirini tekrar ediyor olması bir miktar bayma sürecine sokmuştur güzelim çizgi seriyi.
Hikayenin heyecanı ve merak uyandıran kısmının adada geçen olayları flashback şeklinde vermesi çok kez yeterli oluyordu ki efsane bir 14. bölüm yaptılar. tam da şöyle adada geçen full bir bölüm yapsalar diyorduk, cuk oturdu şahsen. bakalım felicity'nin de katılmasıyla nasıl bir ekip olacaklar.
yalnız crixus reyizin katılmasına o kadar da sevinmeyin, muhtemelen bu bölüm son bölümü olacak çünkü sadece 3 bölüm için var görünüyor imdb'de.
eğer bu diziyi lise yıllarımda izliyor olsaydım muhtemelen kapak fotografımda bölüm başında çıkan büyük harfli arrow yazısı olurdu . çok abartılacak yanı yok, efsane başlangıç yaptılar ama gerek CW network'un dizileri sikkolaştırma hareketleri gerek konuların birbirini tekrar ediyor olması bir miktar bayma sürecine sokmuştur güzelim çizgi seriyi.
Hikayenin heyecanı ve merak uyandıran kısmının adada geçen olayları flashback şeklinde vermesi çok kez yeterli oluyordu ki efsane bir 14. bölüm yaptılar. tam da şöyle adada geçen full bir bölüm yapsalar diyorduk, cuk oturdu şahsen. bakalım felicity'nin de katılmasıyla nasıl bir ekip olacaklar.
yalnız crixus reyizin katılmasına o kadar da sevinmeyin, muhtemelen bu bölüm son bölümü olacak çünkü sadece 3 bölüm için var görünüyor imdb'de.
severek beğenerek takip ettiğimiz dizi efendim.
--spoiler--
15. bölümde felicity afete dönüşüyor. yerler seni.
https://fbcdn-sphotos-h-a...28430537_1386713424_n.jpg
--spoiler--
--spoiler--
15. bölümde felicity afete dönüşüyor. yerler seni.
https://fbcdn-sphotos-h-a...28430537_1386713424_n.jpg
--spoiler--
orospu çocuğu DC comics'in yediği New 52 nanesi yüzünden aylardır Oracle gibi bir karakteri göremeyen ben için 14. bölüm adeta çölde bir vaha gibi olmuştur.
--14. bölüm spoiler--
14. bölüm baya baya iyiydi.
Felicity resmen Oracle'a dönüşüyor. ben de hayranlıkla takip ediyorum.
Aslanım Crixus'u hakiki deathstroke Slade wilson rolünde görünce resmen içimin yağları erimişti. adam da hakkını vermeye başladı. ama o avustralya aksanı, biraz sırıtıyor niyeyse *
ada sahneleri ne kadar bolsa, dizi o kadar iyi oluyor. ada bitince ne olacağı önemli. zaten 17. bölümde Huntress dönecekmiş. dizi biraz daha tempo kazanır.
--14. bölüm spoiler--
ayrıca bir daha batman çakması diyen olursa dc comics küçük bir plaket hazırlayacakmış kendileri için.
green arrow çizgi romanı tavsiyesi arayanlara da şunları önerelim:
quiver - Kevin smith başganın yazdığı 10 sayılık bir seri
green arrow year one: andy diggle'ın (diggle?) yazdığı ve dizinin temel aldığı seri.
ve şu an New 52 kapsamında çıkan Green arrow dergisinin 17. sayısı ve sonrası. çizgi roman dünyasının en yeni yıldızlarından jeff lemire var 17. sayıyla beraber. ve muazzam.
--14. bölüm spoiler--
14. bölüm baya baya iyiydi.
Felicity resmen Oracle'a dönüşüyor. ben de hayranlıkla takip ediyorum.
Aslanım Crixus'u hakiki deathstroke Slade wilson rolünde görünce resmen içimin yağları erimişti. adam da hakkını vermeye başladı. ama o avustralya aksanı, biraz sırıtıyor niyeyse *
ada sahneleri ne kadar bolsa, dizi o kadar iyi oluyor. ada bitince ne olacağı önemli. zaten 17. bölümde Huntress dönecekmiş. dizi biraz daha tempo kazanır.
--14. bölüm spoiler--
ayrıca bir daha batman çakması diyen olursa dc comics küçük bir plaket hazırlayacakmış kendileri için.
green arrow çizgi romanı tavsiyesi arayanlara da şunları önerelim:
quiver - Kevin smith başganın yazdığı 10 sayılık bir seri
green arrow year one: andy diggle'ın (diggle?) yazdığı ve dizinin temel aldığı seri.
ve şu an New 52 kapsamında çıkan Green arrow dergisinin 17. sayısı ve sonrası. çizgi roman dünyasının en yeni yıldızlarından jeff lemire var 17. sayıyla beraber. ve muazzam.
lost gibi saçmalamasını beklediğim dizi.
Batman'in ok atani.
1x13
Bu dizi git gide daha iyi bir hal alıyor.
--spoiler--
Sladen yakın dövüşlerde, Yao Fei ise okçuluk eğitiminde Oliver'ı eğitecekler.
Bölümün sonu çok iyiydi. Dizi sırlar bakımından fazla gizlide kalmıyor. Bu haftada bunu gösterdiler zaten.
Tommy, Laurel'ın umrunda değil kusura bakmasın ama durum böyle. Bunu göremeyen erkeklere de ayrı bir kızıyorum ya neyse.
Bu hafta Felicity gözükmedi. Bir daha hafta da gözükmezse telaşlanırım ama bak..
--spoiler--
Bu dizi git gide daha iyi bir hal alıyor.
--spoiler--
Sladen yakın dövüşlerde, Yao Fei ise okçuluk eğitiminde Oliver'ı eğitecekler.
Bölümün sonu çok iyiydi. Dizi sırlar bakımından fazla gizlide kalmıyor. Bu haftada bunu gösterdiler zaten.
Tommy, Laurel'ın umrunda değil kusura bakmasın ama durum böyle. Bunu göremeyen erkeklere de ayrı bir kızıyorum ya neyse.
Bu hafta Felicity gözükmedi. Bir daha hafta da gözükmezse telaşlanırım ama bak..
--spoiler--
insan evladı olmayan bir başrol oyuncusu vardır. (video artık mevcut değil)
yarraam gibin dizidir. ne kadar güzel karı ne kadar fizikli eleman varsa diziye sokmuşlar. görsellik için izlenir. alt yazısız hatta sessiz başlat diziyi gene izlersin. çünkü biskim yok. mal gibi oturup sexy chick kliplerini izlersiniz ya. hah aynen o misal.
oyunculuk 0, senaryo mantik hatalariyla dolu. 90larin film ve dizilerinde olan her tur klise ve de kotu esprileri bu dizide. yan yana kahraman ve kotu adam kosarken kotu olanin elinde iki adet makineli tufek olmasina ve o adamin hunharca mermi savurmasina ragmen vucudunda delik acilmayan bir kahramanin dizisi. kacirmayin derim.
1x12
Daha da iyiye gidiyor dizi.
--spoiler--
Geçen bölümün sonunun aldatıcı olduğunu söylemiştim. Eğitimli uzak doğu adamları yanar döner olmazlar. Millet oha ne sondu filan dedi, aldınız mı babayı.
Queen bundan sonra annesinin üzerine gidecek. Oradan çok iş çıkar bize.
Felicity'e bakıp bakıp iç geçiriyorum. Böyle sadık, dürüst, seksapalitesi yüksek bir hatunu ben evimde beslerim. Queen ile bir sevişme görüyorum, olacak.
En merak ettiğim şeylerden biri Digg'in ne kadar ayakta kalacağı. Malum yabancı dizilerde zenciler pek uzun süre rol alamıyorlar.
--spoiler--
Daha da iyiye gidiyor dizi.
--spoiler--
Geçen bölümün sonunun aldatıcı olduğunu söylemiştim. Eğitimli uzak doğu adamları yanar döner olmazlar. Millet oha ne sondu filan dedi, aldınız mı babayı.
Queen bundan sonra annesinin üzerine gidecek. Oradan çok iş çıkar bize.
Felicity'e bakıp bakıp iç geçiriyorum. Böyle sadık, dürüst, seksapalitesi yüksek bir hatunu ben evimde beslerim. Queen ile bir sevişme görüyorum, olacak.
En merak ettiğim şeylerden biri Digg'in ne kadar ayakta kalacağı. Malum yabancı dizilerde zenciler pek uzun süre rol alamıyorlar.
--spoiler--
Knight onlinede okçuların ok atabilmek için ihtiyaç duydukları şey.
12.bölümüyle heyecan vermiş dizidir. Fena değildir, beklenilen diziler (breaking bad, The walking dead, game of thrones vb.) başlayana kadar izlenebilir dizidir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar