bugün
- velvet27
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek6
- uludağ sözlük kızları tam bir sazandır5
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- dincilerin ingiltere sevdası5
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı6
- kemalist dünya19
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- maklube4
- sözlük yazarlarının yemek menüleri4
- şeyh olup milleti söğüşleme işi3
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- bir gecede cahil kaldık5
- herzevekil'in biraz şey olması5
- aylık 315 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- ingiliz aksanı3
- merhabalar biraderler3
- galatasaray lobisi10
- hoşlanılan kızla ağaçtan erik yemek3
- üniversitelerin gereksiz olması10
- aile evinde yaşamak8
- hızlı para kazanmanın yolları14
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- sözlüğün en şey yazarı2
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- etliye sütlüye karışmayan yazarlar3
- akplilerin akpye oy verme nedenleri3
- çomar putu2
- sedat pekmez14
- birader yazar olmak13
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- midas2
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim5
- işe uykusuz gitmek2
- yazarların ilk kedileri2
- fight club2
- allah9
- kahve içmek2
- sıcaktan ağlamak2
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi6
- bakir erkek istiyoruz kampanyası4
- chp kemalist değil sosyal demokrat bir partidir2
- türkiyede açık hava genelevi gibi6
- cemevinde hain kemal sloganları8
- duş almak2
- adana kızları2
- özelden bir hanım yazar tarafından zorbalanmak2
- evlenene kadar sadece anal yapan kız3
- 2026 dünya kupası24
dünyanın en korunaklı ve gizemli yeridir. amerika başkanının bile elini kolunu sallayarak giremeyeceği bilinmektedir.
gözlemlemek için topraklara girmek isteyen insana önce uyarı yapılır, uyarıdan sonra tek adımına karşın kanas sesinin keskinliğini içinde hissediyormuşsun gibi şeyler söyleniyor ne kadar doğru bilinmez.
içerideki özel güvenliklerin rütbesi yokmuş, ama amerika ordusuna mensub olsa bile içerisi girme yetkisi olmayıp uyarılara aldırış etmeyen kişileri sorgusuz sualsiz öldürme yetkisine sahiplermiş. değişik
ve buradan emekli olup ayrılan insanlar kısa süre içerisinde faili meçhul şekilde öldürüldüğü söylenmektedir.
içeride normal bir şeyler olsa böyle korkunç güvenlik önlemleri olmaz herhalde.
(bkz: insan gerçekten hayret ediyor)
gözlemlemek için topraklara girmek isteyen insana önce uyarı yapılır, uyarıdan sonra tek adımına karşın kanas sesinin keskinliğini içinde hissediyormuşsun gibi şeyler söyleniyor ne kadar doğru bilinmez.
içerideki özel güvenliklerin rütbesi yokmuş, ama amerika ordusuna mensub olsa bile içerisi girme yetkisi olmayıp uyarılara aldırış etmeyen kişileri sorgusuz sualsiz öldürme yetkisine sahiplermiş. değişik
ve buradan emekli olup ayrılan insanlar kısa süre içerisinde faili meçhul şekilde öldürüldüğü söylenmektedir.
içeride normal bir şeyler olsa böyle korkunç güvenlik önlemleri olmaz herhalde.
(bkz: insan gerçekten hayret ediyor)
sıcakların da gelmesiyle piknik için gidilebilecek güzel mekanlardandır.
kuş sesleri falan filan.
kuş sesleri falan filan.
amerika' nin gizli bolgelerinden biridir. ben oldukten sonra o bolge de uzaylilara ait kanitlar oldugu falan ortaya cikarsa tum area 51' in amk.
megatron köpeğinin saklandığı yerdir. optimus reyiz gelip canına ot tıkayacak, korkma megatron titre.
ölmeden önce görülecek 100 yer listemde başı çeken bir yer.
yer altından kazarak area 51 'e gitmeyi düşünüyorum.
yer altından kazarak area 51 'e gitmeyi düşünüyorum.
uzaylıların olduğundan ziyade yeni silah teknolojilerin test edildiği yer olduğu söylenilen gizemli bölge.
Uzaylıları sakladıkları mekan.
bence de koca bir yalan. böyle süper teknolojileriı olsaydı dünya şimdi abd'nin oyuncağı olurdu. ama ırak'ta ne hallere düştü koca amerika.
Zamanında buraya girmek isteyen adını hatırlayamadığım bir amerikan başkanını bile almamışlar ve oda ya beni alırsınız ya ordumla girerim gibisinden tehdit edip içeriye girmeyi ve ona gösterilen bölümleri görmeyi başarmış..
Neredeyse 7 8 sene önce oynadığım oyundur.
Güzeldir oyunu. Zekice bir tasarıma sahiptir.
Güzeldir oyunu. Zekice bir tasarıma sahiptir.
içerisinde uzaylı var mı yok mu tartışmaları hala devam ediyor..milletimiz ise gülünç bir şekilde bunu youtube dan araştırmaktan vazgeçmiyor. amerika başkanlarının bile izin ile girdiği gizliliğin hat safhada olduğu bir yerin tüm ifşalarını primci youtube kanallarında bulabilirsiniz...swh
Uzaylı falan yok şu amk yerinde öğrenin şunu. Adamlar orada yeni silahlar ve teknolojiler geliştiriyor olay bu.
Şimdi yar*am sen nereden biliyorsun abd başkanı bile giremiyor diyeceksiniz haklı olarak. Cevabım daha uzaylı yakalayacak teknoloji yok. Hayır yani elin alieni milyarlarca yıllık uzaklıkta ki galaksilerden dünya' ya gelecek ve götü boklu insanlara mı tutsak olacak amk yani?
Şimdi yar*am sen nereden biliyorsun abd başkanı bile giremiyor diyeceksiniz haklı olarak. Cevabım daha uzaylı yakalayacak teknoloji yok. Hayır yani elin alieni milyarlarca yıllık uzaklıkta ki galaksilerden dünya' ya gelecek ve götü boklu insanlara mı tutsak olacak amk yani?
abd nin içinde ne var ne yok diyerek merak edildiği üssüdür. yıllardır gizemi çözülememiş deniyor. esrarını koruyor deniyor. yok uzaylılar sık sık burayı ziyaret ediyor deniyor. bir rivayete göre ise yakaladığı uzaylıları burada tutup inceledikleri bir üstür.
görsel
görsel
amerikalı bilim adamlarının toplandığı yerdir.
hayal kurmayı seven hollywood sevici insanların reklamını yaptıgı yerdir, bizim burada 15. sokak.
Öyle bi üs gerçekten var ve oraya ilişkisi olmayan giremiyormuş. Abd bu üssü 2.dünya savaşında eğitim maksadıyla kurmuştu -şimdi de yeni taktik silahları prova etmek için kullanıyo.
fake atmak için kullanılan bir üs. asıl gizli işler yine yer altında ve başka bir yerde dönüyor.
onların area 51'i varsa bizim de konya hava üssümüz var(!)
Şimdi ben burayı gizli tutuyorum taam mı ama siz içinde ne olduğunu bilin taam mı ama çok gizli yani taam mı uzaylılar falan moruk yani gizli mevzular taam mı zaten bütün uzaylılar da biliyosun yarrak var gibi hep amerikaya geliyo taam mı çünkü biz gugıl kainatta yer etiketi olarak bizim ülkemizi işaretledik onlar her yola çıktığında navigasyon şak diye bize getiriyo taam mı çünkü bitek biz dünyayı kurtarırız taam mı ırak Suriye Afganistan falan oraların anasını siktik ama onu karıştırma taam mı amerikan rüyası meen.
Şimdi iki tane daha geldi uzaylı yakaladım onları da tıktım içeri.
Ruut 66 dan ilk sol hemen las vegası geçince oradayız pampa ama çok gizli.
Biz Çölün ortasına bile turist yığarız. Amerikan rüyası meen.
Şimdi iki tane daha geldi uzaylı yakaladım onları da tıktım içeri.
Ruut 66 dan ilk sol hemen las vegası geçince oradayız pampa ama çok gizli.
Biz Çölün ortasına bile turist yığarız. Amerikan rüyası meen.
izinsiz bir şekilde Amarikan başkanı dahil kimseyi barındırmayan araştırma bölgesi.
Acaba şu an neler dönüyor.
Bu konu hakkında 2-3 yazı sallayın sevgili amacı olmayan sözlük halkı.
Acaba şu an neler dönüyor.
Bu konu hakkında 2-3 yazı sallayın sevgili amacı olmayan sözlük halkı.
insanlar şu sıralar eylülde toplanıp 51. bölgeyi basmak için organize olmaya çalışıyorlar.
area 51 sadece amerika devletinin savaş uçakları ve çeşitli silahlar ürettiği ve test ettiği yer planların çalınmaması savaşta kullanılacak silahları düşmanın görmemesi için full gizlilik ve güvenlik var başka bir numarası yok gerisi komplocu şizofrenlerin uydurmaları.
‘Orada olup biten çok şey var, bunları sana 2025 yılına kadar anlatamam’
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar