1. 1.
    tanrının varlığı ya da yokluğuyla ilgilenmeyen, bir bakıma bana dokunmayan yılan bir yaşasıncı zihniyet.

    ilgilenmez bunlar, önemsiz sayarlar tanrıyı, dini vs.
    14 -3 ... ecevitlerin estetik doktoru
  2. 2.
    "ben boş bir tenekeyim" demenin bir başka yoludur hem bi kere müslüman olmayan adamdan hayır mı gelirmiş canım?. neyse, terim "apati"den gelir. psikolojideki karşılığı duyguların kaybolmasıdır. nevrotik durumlar söz konusudur.
    7 -37 ... gecmis zaman olur ki
  3. 3.
    ilgilenenler tanrının varlığını ya da yokluğunu kanıtladılar sanki de, utanmadan bir de ilgilenmeyenlere bok atıyorlar. ulan herifler en azından realist bakıyo olaya. kanıtlanamayacak bir şeyle vakit kaybetmiyo. kendi cehaletini kendi körlüğünü sorgulayacağına sene olmuş 2013 hala, başkalarının üzerinden kendini var ediyor.

    hadi hacı hadi.
    20 -5 ... no soporto el rap
  4. 4.
    Şöyle bir etrafına bakıp gözlemleyen her insan dengeyi görür ve allahın varlığını kanıtlar denilesice yorumlar atılan entrydir.
    2 -11 ... martiya sican adam
  5. 5.
    tanrı varsa da bana mı var ? banane! diyen düşünce biçimi. agnostik ve ateist kişinin ortak paydası. daha akıllıca. yüksek ihtimalle önümüzdeki yüzyıla damgasını vuracak. dünyada din'i alteden devrim öncüleri de apateistler olacaktır. umursamıyorum ne düşündüğünü, seninle olan benimle de olduğu için yorulmuyorum diyor. içli.
    6 ... pierrot mon ami
  6. 6.
    (bkz: sikimekadarcılık)
    (bkz: koy götüne rahvan gitsincilik)
    11 -1 ... dogos
  7. 7.
    Tanrının varlığına ve yokluğuna karşı ilgisizliktir.
    Apateizm, Ateizm ve teizme karşı da tepkisizdir.

    ilk başta ateistliğin dibine vurmak gibi bir düşünce olustursada aslında ateistlikle alakalı olmayan bir durumdur.
    bir çeşit tembellik, aman ne okuyup araştıracağım varsa var yoksa yok çokta bi tarafındaydı tavrı.
    3 -1 ... salvatio
  8. 8.
    Hayatı boş geçen insandır.
    1 -7 ... hani simdi biz
  9. 9.
    özetle tanrının varlığıyla veya yokluğuyla ilgilenmeyen inanç biçimidir. ahlak yargılarına sahip olmak için tanrıya ihtiyaç duymazlar. çünkü öldükten sonra, hayattayken yapılan kötülükler için ceza verecek bir tanrı olmasa bile, kötülük yapılmaması gerektiğinin bilincindedirler. aynı şekilde, iyilikleri de yaşamdan sonraki hayatta, varsa, herhangi bir ödül almak için yapmazlar. dahası, tanrının varlığının veya yokluğunun tartışılmasını bile zaman kaybı olarak görürler. eğer tanrı varsa ve bize görünmek istemiyorsa, bizim onun varlığını kanıtlamaya çalışmamız gereksizdir. eğer ki yoksa, olmayan bir şeyin varlığını veya yokluğunu tartışmak saçma olacaktır.
    11 ... esseginnicki
  10. 10.
    genelde hedonistlerin sahip olduğu yaklaşımdır. yetersiz tahsile sahip ve imkansızlıklar içinde büyümüş insanların anlayabileceği bir kavram değildir.
    2 ... yuppie