bugün

Twitter'da da mevcut bir nick.
Takma kafana boşver, yazarı.
format dahilinde açılacak her başlığın sözlükte bulunabileceğini hatırlaması gereken değerli yazar. sevmiyorsan okumazsın kardeşim, kimse seni " bu başlığı oku " diye de zorlamıyor. şimdilik donuza eklemesem de takibe aldım, diliyorum donuz listeme girmez.
Kardeş biri 30 tl verdi nickaltı için, kabul etmedik. 50 ye anlaşalım gel.

Edit: ciddi ciddi teklif etti arkadaşlar, hatırlamıyor musunuz ?
Adam gibi adamdır. Bir kere delikanlı bir yazar. Fazla cıvıklığa gelmez bunu hissettim. Ankaranın bağrından sözlüğe akmıştır. Kardeş oldu artık bana. Var olsun.
© copyright 2005 - 2026