bugün

ankarabeyi

Kardeş biri 30 tl verdi nickaltı için, kabul etmedik. 50 ye anlaşalım gel.

Edit: ciddi ciddi teklif etti arkadaşlar, hatırlamıyor musunuz ?
© copyright 2005 - 2026