bugün

/400
Haziran da Mart'ı yaşayan şehir.
nüfusa göre hastane özellikle 3. basamak hastane oranı en yüksek şehrimiz olabilir. tıp sektörü bakımından o kadar gelişmiştir ki bir semtinin adı sıhhıye' dir.
https://scontent-fra3-1.x...8717dc08a&oe=56018AA8
hiçbir renk gibi grinin de yakışmadığı boşkent.
Sabahki yağmura rağmen şuan çok güzel bir havaya sahip şehir.
haziran ayında bile sağanak yaşlı bir hafta geçirebilen karasal iklime ve çubuk ovasına sahip il.
artık hülya avşar'ın kızının yüniversitiyy tercihlerinde yazabileceği şehirdir. ne denizi okyanus var.

https://scontent-fra3-1.x...5346ff013&oe=55FEA3DB
kendi memleketlerine bakmadan ankaraya bok atan yozgatlı çorumlu sivaslı vede çankırı gasnak sporlu insanların bol bol entry girdiği başlık.
Ankara bir liman bense bir gemi bir daha gelirsem siksinler beni.
Biraz fazla sessiz bugün. Seçim otobüsü olmayınca böyle oluyormuş demek.
(bkz: angara)
Sağ gösterip sol vuran şehirdir.

Güneş batarken ardından tepelerin, hafif bir yağmur başladı. Güneş yakarken yağmur ıslatıyordu.
habire mesaj gelen firma. (firma mıdır ne haltsa)
insanı hayattan soğutan şehir, bu aralar yağmur da ekleyerek iyice bunalttı bitse de gitsek.
kuyucaklı yusufun dediği gibiii;

ankaranın bağları ,

büklüm büklüm yolları,

güneşler çıktı memleketimde kermesler başladı

nede canlı şimdi hamamönü

anıtkabirde yatar inönü.

yusuf gitmelik oldu;

size kalsın etlik sincan kapıönü.
dünya üzerinde mutlu olabildiğim tek yerleşim yeridir.
Bir Türlü sevemediğim şehir.sanki gelsem kıyametler kopacak tabi geldiğimi kimse bilmezse oldukça sakin geçecek.
bu yıl ne hikmetse yagmurlarla helak olacak gibi duran şehir.
haziranda soba yakılan türkiye cumhuriyeti başkenti olan ve güzide şehrimiz.
iki gündür havanın fena olmadığı şehrim. kızlar çiçekli elbiselerle erkekler Jean tişört ile gezerken sürekli takım elbise giymekte ayrı bi koyuyor lan. bok vardı memur olduk. yaz dönemi kıyafet uygulaması bile uğramıyor bana. şansımı seveyim.
anadolu çomarlarının bayıla bayıla ankara diye höykürdüğü, köyden farkı olmayan vasat şehir.
Bu yıl yağmura doymayan şehir.
geçen hafta ve ondan önceki hafta olduğu gibi bu haftada yağmurlu geçecek olan şehirdir. normal şartlarda ankara'nın haziran aylarında 30 derecelere yakın, açık ve güneşli olması gerekir. böyle böyle gelecek dünyanın sonu işte!
şu an çok fena gök gürüldüyor.
çık kırkıyırım.
edit: gök delindi komşulaaaaaar
Şuan kasırga var. az önce camın önünden bir inek uçtu.
© copyright 2005 - 2026