bugün

ankara

iki gündür havanın fena olmadığı şehrim. kızlar çiçekli elbiselerle erkekler Jean tişört ile gezerken sürekli takım elbise giymekte ayrı bi koyuyor lan. bok vardı memur olduk. yaz dönemi kıyafet uygulaması bile uğramıyor bana. şansımı seveyim.
© copyright 2005 - 2026