bugün
- kadir inanır10
- türk soyu ve arap soyu birdir5
- seri gizli artı oy veren melek7
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- yazarların iyi olduğu konular9
- true nun çaylak olması9
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil3
- ciguli kral4
- ekepe dönemindeki suç artışının sebebi3
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- velvet26
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- feminist sloganı2
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- neden herkes evleniyor hala2
- sedat pekmez21
- aile evinde yaşamak13
- salak erkek neden bu kadar çok7
- kemalist dünya19
- kadir inanır'ın 58 yıllık kariyeri2
- kemalist vs ot yiyen köpek4
- savcı ile sevgili olan mafya2
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek2
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- artık şaşırmıyorum2
- amigo kızı olan sözlük kızları2
- ebu muhammed el culani4
- ktç abinin çaylak olması5
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- dedehatun'un elleri2
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- yapay zeka asistanlarının samimiyet sorunsalı3
- galatasaray lobisi11
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- ingiliz aksanı6
- yazarların çalmak istedikleri enstrümanlar4
- herzevekil'in biraz şey olması6
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- 2026 dünya kupası25
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı6
- birader yazar olmak13
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- tavuk iskender4
- türk devrimi neden başarısız oldu2
- uludağ sözlük kızları tam bir sazandır5
- etliye sütlüye karışmayan yazarlar5
- çomar putu4
fıçı biraları istisnasız her mekanda rezalet şehir. gidince içinde daraldığım bir yanımın hep istanbulu aradığı 2 günden fazla kalacaklar için psikolog veya bira önerdiğim şehir. biralar şişe veya kutu olsun dediğim gibi. tek güzel yanı sokakları geniş ve yeşillik nispeten boldur. kızları da fena değil.
ah yağmur dönerken kara
şarkılar falımda
hepsi sana bu gece
ankara...
https://www.youtube.com/watch?v=ig08O45KxOY
şarkılar falımda
hepsi sana bu gece
ankara...
https://www.youtube.com/watch?v=ig08O45KxOY
buglarıyla ünlüdür efenim. atatürk'ün harika dehasıyla memleketin tam ortasında olmasından dolayı başkent yaptığı ildir aynı zamanda.
Başkent olmasa hiç gelişemeyecek ildir.
la angara şeklinde isminin değişmesini istediğim şehircik.
Bu şehri gri yapanlar sahte Ankaralılar aslında. Binalar değil, müteahhit suçlu. O yüzden çimentoyu serbest bırakın! Ben, Ankaranın içinde yaşamıyorum. Bu şehrin insanları ikiye ayrılır. Bir, Ankaranın içinde olanlar, ikincisi ise içinde Ankara olanlar. Benim içimde öyle büyük bir Ankara var ki, milyarlarca kez küçültülse bile sığmayacak Dünya haritasına. Benim gibi Ankaralılar var az sayıda. Bizler son otobüse koşmayanlarız. Bizler Kennedy caddesinden Atatürk Bulvarına 3 saatte yürüyen insanlarız. Acımasın diye şehrimin kaldırımları, sert basmayız ayaklarımızı yere. Çünkü bizim şehrimiz çırılçıplak. Çünkü bizim şehrimiz sahil giymez, deniz giymez! Bizim şehrimiz suyla temizlenemeyecek kadar kirletildiğini bilir de ondan. Başkent olduğu gün politikacıların tecavüzüne uğradığını bilir çünkü! Tecavüzün izleri yıkanarak geçmez. Ankaraya yapılan bu tecavüzün çocukları, bakanlıklar adı altında yan yana duruyorlar şimdi şehrimin her yerinde. Bombalayacağım, hepsini bombalayacağım da Ankaranın bozkırına zarar veririm diye tutuyorum kendimi. Tutuyoruz kendimizi içimizdeki Ankara üzülmesin diye. Bizler, Aralık ayı yaklaşınca alırız sevgimizin karşılığını. içinde Ankara olan evsizler, geceyi geçirmek için üstü kapalı biryer aramazlar Antalyalı otobüs durağı evsizleri gibi. Ankaranın sevgisi soğktur. Ankara sana dokunursa üşürsün. Çünkü Ankaranın kendisi üşür çıplaklığından. Öyle çok üşür ki, sana dokunduğunda kanın donar. Çekmesin istersin ellerini ellerinden. Öyle bir sıkarsın ki Ankaranın ellerini ısınsın diye, o ısınmaz sen üşürsün. Olsun! dersin. Olsun ulan! Seviyorum ben seni, öyle çok seviyorum ki sıkılırsan soğuktan ateşe veririm kendimi. Güneş olurum! dersin. Fakat Ankaranın üşüse de sıcağı sevmediğini bilirsin. Gevşek değildir bu şehir, içindeki takım elbiseli gevşeklere inat bir kez olsun salmaz kendini! Yay gibi gergindir bu şehrin yüzü çünkü ağır bir yükü var sırtında. Ankara öyle büyük bir yük taşır ki, Atlasın sırtına versen böcek gibi ezilir. Seviyorum seni! dersin Tunalı Hilminin kalabalık kaldırımına da bir cevap alamazsın. Tecavüze uğramış birini nasıl ikna edebilirsin ki bu sefer herşeyin çok farklı olacağına? Ankaranın tecavüz çocuklarının arasında en büyüğü Belediyesidir. Odtüyü yıkmak istediğinde o kadar çok heyecanlandım ki yıksın diye. içimden dedim ki Ankara Üniversitesini de yıksın! Bilkenti, Gaziyi, Başkenti hepsini yıksın. Yeter bu şehri tanımayan kimse gelmesin artık buraya diye! Öyle bir seri katil çıksın ki Ankaradan, herkes korkup kaçsın, terk etsin burayı! Bursayı tekrar başkent yapsınlar istiyorum her gece. Yazdıklarımın bir önemi olmadığının farkındayım, çünkü gitmenizi istiyorum artık. istanbula gidin mesela, yedi tepeye kurulmuş. Herkes seviyor bi gidip bakın. izmire gidin ya da kızları çok güzel oranın. Güneye gidin, Doğuyu gezin mimarisi etkileyici, Egeye gidin balık yiyin. Adalara gidin. Lütfen artık bizim şehrimizden siktirip gidin! Aradığınız hiçbir şeyi bulamayacaksınız burada. Burada bir kez olsun sıkılmış insanlar, her daim sıkılacaklardır. Lütfen gelmeyin artık. Politikacılar gitmeyecek bari siz gidin. Her gün tecavüze uğramaya devam edecek Ankara, orada oturup da seyrederek daha fazla utandırmayın bizi. Bizi bizimle bırakın da her gün bir yenisi açılacak olan yaralarını saralım şehrimizin. Lütfen gidin, bir daha da dönmeyin.
gri şehir.
off of yine yollar gözükecek bize.
off of yine yollar gözükecek bize.
Salı günü yine buruk bir şekilde arkamda bırakacağım şehir.
insan doğduğu büyüdüğü şehre yalnızca tatil için gelince kötü oluyormuş meğer.
insan doğduğu büyüdüğü şehre yalnızca tatil için gelince kötü oluyormuş meğer.
la benı yedı bıtırdı bu bayramda arkadas.
herkes mı bı cehenneme gıder, la hıc mı kımse olmaz anaaa patladım sıkıntıdan lan. bu ne boyle sehır resmen terk edıldı arkadas saka gıbı...
herkes mı bı cehenneme gıder, la hıc mı kımse olmaz anaaa patladım sıkıntıdan lan. bu ne boyle sehır resmen terk edıldı arkadas saka gıbı...
Vega şarkısıdır efendim.
dört tarafı karalarla çevrili şehirdir. memur şehri olması sebebiyle hiç sevemedim. bir kere hayattaki en büyük fobim memuriyet. anlayamazsınız.
boklu su da aksa musluklarından seviyorum ankara'yı.denizi olmadanda sevilen bir şehir ankara. gözünüzde istanbul'u çok büyütüyorsunuz genjler.
Konya'yı gördükten sonra 8 yıldır alışamadığım Ankara'ya aşık oldum. Döner dönmez şükür namazı kıldım.
Şiirlerle, kitaplarla, program veya dizilerle değil sokakları ile konuşunca insanı kendine meftun eden şehir.
bokunda boncuk bulunamayan şehir.
Şu sıralar sabahları yaz akşamları kış olan şehir.
iki buçuk ay sonra bir buçuk yıl için gelme ihtimalim olan şehir. sevmem ama şu an çok çok cazip..
laf söyletmezdim kendisine. en güzel benzetmeleri, en güzel övgüleri hakeder diye düşünür dururdum. son 1 yılda ömrümden ömür aldın be, neden böyle yaptın. sen de mi vefasız çıktın be güzelim şehir ?
her yolun kızılay£a çıktığı şehir.
2014 ün ortasın da ulaşımı rezil olmuş şehir.
Ne enteresan bi kent be arkadas. Brn hep bakiyorum mesela herkea biseylerden takiniyor, biseylerine hasta oluyor biseylerine ozlem duyuyor. Yasiyor gibi... sanki burada yasayanlar icin (ben de dahil) insan gibi bise ya. Hayir hep bakiyorum.sozluge gun icinde sol tarafta hep duruyor basligi. Istanbul a dikkat ediyorum ama istanbul basligina kimse bi entry girmiyor.
Hakikaten neden bu kadar cok ankara icin yazilip cizilmesine ragmen istanbul icin hic kimse iki kelam etmiyor?
Hakikaten neden bu kadar cok ankara icin yazilip cizilmesine ragmen istanbul icin hic kimse iki kelam etmiyor?
Bozkır , memur şehri. Başkent olmasından başka herhangibir getirisi yok. Büyükşehir ollması birşey değiştirmiyor. Însanı kaba. Herhangi bir büyükşehirden farksız.
deniz arayanlar bu başlığa tıklamasın bile. Ankara'nın yerlisine yani harbisine denk geldiğiniz zaman tüm düşünceleriniz değişebilir. yok efendim benim gözlemim değişmez diyorsan, yapılacak bir şey yok.
Bu aralar sabah evden çıktığımda "hay ayazini seveyim Ankara'm" dedirten aşık olduğum şehir.
Kışını özlediğim nadide şehirdir. soğukta karlı havada moskovaya benzemektedir luna parkı falan. e özledim..
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar