ankara

Ne enteresan bi kent be arkadas. Brn hep bakiyorum mesela herkea biseylerden takiniyor, biseylerine hasta oluyor biseylerine ozlem duyuyor. Yasiyor gibi... sanki burada yasayanlar icin (ben de dahil) insan gibi bise ya. Hayir hep bakiyorum.sozluge gun icinde sol tarafta hep duruyor basligi. Istanbul a dikkat ediyorum ama istanbul basligina kimse bi entry girmiyor.
Hakikaten neden bu kadar cok ankara icin yazilip cizilmesine ragmen istanbul icin hic kimse iki kelam etmiyor?
© copyright 2005 - 2026