bugün
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez13
- velvet41
- göte giren şemsiye5
- 2026 dünya kupası32
- deniz baykal7
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- atatürk'ü dava değil her devrin adamı sanmak2
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- herkesle iyi anlaşan insan13
- 28 06 2026 gazi koşusu2
- ciguli kral7
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- atatürk yaşasaydı milliyetçi olmazdı diyen tip2
- atatürk'e evet kemalizm'e hayır diyen tayfa2
- şeriatın modern dünyaya uygun olmaması2
- amerika birleşik devletleri9
- 100 yıl önceki anlayışla atatürkçülük yapılmaz2
- paraguay3
- avustralya3
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı3
- fas5
- brezilya3
- bosna hersek6
- isviçre3
- kanada2
- 19 yaşında kızla yatmak14
- kadir inanır'ın vefatı7
- truesuzluk3
- türkiye10
- meksika3
- güney afrika4
- saraca finch house7
- 4 temmuz 2026 kolombiya gana maçı2
- 3 temmuz 2026 isviçre cezayir maçı2
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi9
- 1 temmuz 2026 ingiltere demokratik kongo maçı2
- uludağ sözlük yapay zeka moderatör prompt'u2
- 1 temmuz 2026 meksika ekvador maçı2
- haiti2
- iskoçya2
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- katar2
- star wars2
- 1 temmuz kabotaj bayramı8
- sözlükte diyarbakırlı istemiyoruz2
- galatasaray3
- 1 temmuz 2026 belçika senegal maçı2
- 2 temmuz 2026 ispanya avusturya maçı2
- 3 temmuz 2026 portekiz hırvatistan maçı2
- güney kore3
bindiğiniz kısımda 1 durak mesafe için (1-2 dk) bile olsa mutlaka elinde kitaplarla insanları barındıran metro. ablam biner kıçını atacak bir yer bulur akabinde açar elindeki kitabı okumaya başlar sonraki istasyon anasu gelir ablam daha açtığı sayfası bitmeden kitabını özenle kapar ve metrodan inip meçhule doğru ilerler. çok kültür manyağı ankara metrosu sakinleri. bunda ankaradaki korsan kitap olayının hat safhalarda olmasının da payı büyüktür.
12 den sonra da çalışşa güzel olur denilen metrodur.
ilk etap yapıldıktan sonraki bütçesi büyük ihtimalle gayrı resmi olarak ankara spor ve keçiöğrene yatırılmış taşıma sistemidir.
ümitköy tarafına doğru yapımı devam eden metrodur.
ümitköy hattının 2004 nisanında bitmesi gerektiği metro.
(bkz: ümitsiz vaka)
(bkz: ümitsiz vaka)
ümitköy tarafına yaklaşık 15 yıldır yapılamayan metrodur. i.melih gökçek yapmadığı, sadece açılışını yaptığı ankara raylı sistemine 1 metre ilave yapamamıştır her nedense.
12.30'dan sonra binemeyeceğiniz metro. gece işi olan taksiye mecbur kalıyor bu sayede.
yıllardır aynı kalmış metro.
efendim ankara'da öğrencilik yıllarımda bir metro çalışması başlatıldı.
yıl:2002
ozaman kaldığım yurdun önündeki üst geçidide yıkmışlardı. tam karşısında bir veteriner müdürlüğü ve biraz ilerisindeki mta nında önünü kazmış, etrafı çamura bulamışlardı.
otobüse binmek imkansız hale gelmişti. en zoruda paçalarımdaki çamurları hergün çıkartmaya çalışmaktı.
2005 yılında metronun biteceği söyleniyordu.
bizimde arkadaşlar arasında şöyle diyaloglarımız geçiyordu.
- metro 2005'te bitiyomuş.
+ ne yapalım olum. biz o güne kaldık mı?
doğruydu çünkü 2004 itibariyle mezun olup ankara'dan uzaklaştık.
sonra bu metro hakkında birşey duymadım. daha doğrusu kimseyede sormadım.
açıkçası umurumdada değildi.
2005 yılında bitmiş, millette binmiş geziyodur diye düşünüyodum.
30 eylül 2009 itibariyle ankaradayım.
ve burdan benim gibi ankara'dan uzaklaşmış ve ''bir metro vardı noldu'' diye düşünenlere bir haber vermek istiyorum.
metro hala bitmemiş. ama ortalıkta çamur yok.
not: 2015 te ankara'ya başka bir arkadaşımız giderse, ondanda bu konuda haberler beklerim.
efendim ankara'da öğrencilik yıllarımda bir metro çalışması başlatıldı.
yıl:2002
ozaman kaldığım yurdun önündeki üst geçidide yıkmışlardı. tam karşısında bir veteriner müdürlüğü ve biraz ilerisindeki mta nında önünü kazmış, etrafı çamura bulamışlardı.
otobüse binmek imkansız hale gelmişti. en zoruda paçalarımdaki çamurları hergün çıkartmaya çalışmaktı.
2005 yılında metronun biteceği söyleniyordu.
bizimde arkadaşlar arasında şöyle diyaloglarımız geçiyordu.
- metro 2005'te bitiyomuş.
+ ne yapalım olum. biz o güne kaldık mı?
doğruydu çünkü 2004 itibariyle mezun olup ankara'dan uzaklaştık.
sonra bu metro hakkında birşey duymadım. daha doğrusu kimseyede sormadım.
açıkçası umurumdada değildi.
2005 yılında bitmiş, millette binmiş geziyodur diye düşünüyodum.
30 eylül 2009 itibariyle ankaradayım.
ve burdan benim gibi ankara'dan uzaklaşmış ve ''bir metro vardı noldu'' diye düşünenlere bir haber vermek istiyorum.
metro hala bitmemiş. ama ortalıkta çamur yok.
not: 2015 te ankara'ya başka bir arkadaşımız giderse, ondanda bu konuda haberler beklerim.
kullanıma açılmış olan kısmı, kullanıma açılacak olan kısmından daha kısa. emeği geçenleri kutluyorum.
ankara ankarayı* ile birlikte ankara'nın şehiriçi demiryolu ulaşımını sağlar.
benim askerlik yaptığım sıralarda eğer bilet alır ve bir saat içinde geri dönmeyi başarabilirseniz ikinci bileti almanıza gerek kalmadan tek kullanımlık olan biletle tekrar binebileceğiniz, metroya ulaşmadan önce çeşit çeşit mağazalarında vakit geçirebileceğiniz yeraltı ulaşım istasyonu. o tek kullanımlık biletlerle az öğrenciye kıyak geçmedik bizde. bizim iş bir saatten fazla süreceğinden nasılsa ikinci bileti almamız gerekecekti. bizde metroya inen öğrencilere hediye ederdik. bilhassa da kızlara.
(bkz: buraya bakarlar)
çarşısında her tür çakma ayakkabının bulunabileceği yer. ek olarak, kışın dışarda donarken aniden karşınıza çıkan kırmızı M harfinin yaratacağı sevinci düşünün, adeta bir mutlulukya çarşısı.
ne zaman bitecek diye merak ettiğim metrodur. 8 sene oldu. inşaatı duralı da 3 sene oldu heralde. çürümeye bırakıldı galiba. melih de umudu kesti.
bitmek bilmeyen, bitmesi için değil de; bitmemesi için elinden geldiklerini yaptıklarını düşündüğüm metro. 20 yıldır 1 kilometre bile metro yapamayan, tamamlayamayan bir başkana(!) sahibiz. ne mutlu bize.
kızılay-bakanlıklar-söğütözü hattının inşaatı yılan hikayesine dönen metro bile denilemeyecek banliyödür.
proje çizimi on yıl sürer sonra bi on yılda kaynak aranır ve yirminci yılın sonunda yapımından vazgeçilir, hadi diyelim bi bölgeye getirmeye kaktılar metroyu bu yirmi yıllık hazırlık aşamasına kafadan bi yirmi yılda yapım aşaması eklemeniz gerekir. (bkz: keçiören metrosu) şu anda hizmette olan kısımlar büyük bir başarıdır aslında.
halen hava kuvvetleri komutanlığı önünde söğütözü inşaatı durmaktadır. artık çayyolu'na, hatta yaşamkent'e gelmesi gerekmektedir.
sincan inşaasının sincan cezaevi'ne uzatılması planlanan metro.
istasyonlarda üç yürüyen merdivenden ikisi bozuktur.Çalışan aşağı inendir , bozuk olan yukarı çıkan(çıkamayan)dır.
ben ortaokula giderken odtü istasyonu çalışmalarını görüp "odtü'yü kazanırsam metroyla giderim eheheh." diye düşünürken üniversiteden mezun oluyorum odtü metrosu hala açılmadı. işte öyle bir şey.
yalnız batıkent-kızılay arası hakikaten kusursuz işliyor, o konuda hakkını yiyemem.
yalnız batıkent-kızılay arası hakikaten kusursuz işliyor, o konuda hakkını yiyemem.
bir de şu sincan ve çayyolu hattını bitirebilselerdi tadından yenmeyecek ama kaç sene oldu hala bitecek. *
bir de o söğütözü'ndeki devasa mavi demir yığınının sırrını hala çözemedim. metro ile bir alakası var mı? yoksa ayrı bir şey mi? ya da melih'in bize sürprizi. * içinden bir şey çıkacak ya dur bakalım.
bir de o söğütözü'ndeki devasa mavi demir yığınının sırrını hala çözemedim. metro ile bir alakası var mı? yoksa ayrı bir şey mi? ya da melih'in bize sürprizi. * içinden bir şey çıkacak ya dur bakalım.
melih gökçek tarafından yıllardır bitirilemeyen bir projedir. polemik yapmaya gelince ağzı kapanmayan gökçek, metronun bitiş tarihi hakkında açıklama yapmamakta ısrar etmektedir.
bugün cuma namazı çıkışında beleş dağıtılan gastelerden birinde, metro inşaatının devir işlemlerinin bitmek üzere olduğunu, metronun tamamlanmasının da 2 yıl içinde gerçekleşeceğini söylemiş sayın i.melih. 39187983 sene aynı yalanı söyledi. şehrin altını deşti dört bir taraftan. bekliyoruz zamanla ihmalden çökecek tüneller diye.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar