bugün

Meksikalı güreşçi.

(bkz: obey)
sf3 teki hugo karakteri bu adamdan esinlenmiştir.

alex ise hulk hogan dan esinlenince, wrestlemania 3 teki hulk hogan vs andre the giant kapışması geliyor gözlerimizin önüne, sene 1987.

3 yıl sonra edit: ryono'nun düzeltmesiyle sene 1987'miş efenim.
kalp yetmezliğinden ölen dev güreşçidir.

görsel
vefat edeli 25 yıl olmuş. huzur içinde uyusun.
görsel
conan the barbarian filminde iri kötü adam rolü oynamış devasa abimiz.

bir keresinde film çekimleri esnasında sette uzun uzun bir salmış, ortalık inlemiş. yönetmen "andre, iyi misin?" diye müdahale edene kadar kimse ne diyeceğini bilememiş elemana. o da "şimdi iyiyim patron" demiş.
© copyright 2005 - 2026