bugün

Akpkk'nin doğru okunusudur.
(bkz: acapella)
ittifaklıdır DAM'ları,
Açık olur oy için ...ları,
Tapınırlar Madalyalı BOPçu'ya,
Görmez olur gözleri, oynar hep o yanları.
Bu Akape tam Çin Sarayı gibi: Böl, parçala, yönet... CHP umurumda değil; ama adamları içeriden dağıtmaya çalışıyorlar. imamoğlu korkusu Allah korkusunu bastırmış durumda. Yargıyı siyasi emelleri için kullanıyorlar. Nerenizi yırtarsanız yırtın, son seçimde Eko ve diğerleri sizi evire çevire şamarladı. Bu gerçeği kaldıramayıp kazım kazım kazınmanız boşuna değil. Ekrem çıkınca alayınızın gööözlerinden öpecek, bunu siz de çok iyi biliyorsunuz :-).
Bu başlık altına yazacak çok şey var ancak malum arkamız sağlam olmadığından silivri soğuktur deyip susuyorum.
ittifakının Dam'ına koduğumun Akapekakalılar'ı! 6'lı Masa diye it gibi kapınıp hırlıyordunuz; diliniz kıçınıza mı kaçtı, itim kâfirler!
© copyright 2005 - 2026