bugün
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı28
- türkiyede açık hava genelevi gibi6
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- birader yazar olmak10
- kemalist dünya11
- cemevinde hain kemal sloganları8
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası3
- galatasaray lobisi7
- devletin her şeye karışması3
- sigmund freud'un koltuğu4
- 26 haziran 20264
- aile evinde yaşamak6
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi3
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi7
- üniversitelerin gereksiz olması8
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması6
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- allah6
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı8
- sözlüğü bırakmak istemek3
- pforzheim şu an 34 derece2
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü4
- kemalistler9
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- okulların kapanması3
- gönüllü moderatörlük2
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı3
- 2026 dünya kupası23
- nilsu berfin aktaş3
- futbol18
- sistem patlamış2
- bulla dava açmak2
- kayra2
- gitme diye yalvarmak2
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- arda güler3
- demet evgar10
- nemden nefes alamamak2
- saian dan aforizmalar2
- amerika birleşik devletleri6
- türkiye8
- sarapci koala2
- yavşak bir kardeşe sahip olmak2
- yazarların imza parfümleri14
- 24 haziran 2026 venezuela depremi8
- hızlı para kazanmanın yolları11
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- aşure3
turkcemize 1980 li yillarda yerlesmis bir sifattir. buna sebep; coca cola nin 700 mlt lik cam sisesini satisa cikarmasi ve tv reklamlarinda slogan olarak kullanilmasidir.
bir sunay akın şiiri.
Ezilmiş bir çocukluk benimkisi
bir iskelenin
vapurların yanaştığı yüzüne asılıdır
üç tekerlekli bisikletimin
lastikleri
Annesiz büyüdüm çünkü
yani serçeydim
kar üstündeki
ve arka bahçesinde
kasabın beslediği kuzu
Dudaklarımı, işte bu yüzden
aile boyu
bir şişeye değdirip
içmeyi severim
gazozu.
Ezilmiş bir çocukluk benimkisi
bir iskelenin
vapurların yanaştığı yüzüne asılıdır
üç tekerlekli bisikletimin
lastikleri
Annesiz büyüdüm çünkü
yani serçeydim
kar üstündeki
ve arka bahçesinde
kasabın beslediği kuzu
Dudaklarımı, işte bu yüzden
aile boyu
bir şişeye değdirip
içmeyi severim
gazozu.
trt 1de bugün yayın hayatına başlayan, emre altuğ- çağla şikel çiftinin sunduğu, daha önceden benzer formatla, farklı isimlerle ilk beyazıt öztürk daha sonra demet akbağ' ın sunduğu yarışma programı.
çağla şikel'den bir kez daha soğumaya sebep olan program. O nasıl bir ses yarabbim? Hayır neden bağırıyorsun çağlacım, duymuyor musun?
emre altuğ'a yeni bir partner bulunması gereken program. Zira karısı çağla halen daha alişan'la sabah şekeri sunduğunu zannediyor. bugün gördüm, çağla hanımceğizin içine seda sayan kaçmıştı ya da kafası güzeldi.
şu an itibariyle ser ile başlayan erkek adına çok popüler valla diyerek yarışmacının süleyman diyerek bağırarak üstelik cevap verdiği çağlanı gülmekten yarıldığı yarışma programı.
kişileri IQ testine tabi tutarak sonucunda da en alt seviyeden yarısmacıları alan trt programı.
eskiden aileler yarışıyor adıyla beyaz sunardı buna benzer bir programı.
çağla şikel ile emre altuğ nun beraber sunduğu program. karı koca programı eğlenceli yapmaya çalışıyor ama bu aileler özel mi seçiliyor acaba? hepsi soğuk, hareketsiz, ruhsuz. trt nin özel seçimi seviyeli aileler bunlar sanırım. şu an trt de yayınlanıyor. neden izlediğimi bilmiyorum. kitap okuyayım bari.
sırf çağla şikelin bacakları için izlediğim program.
1970 lerde coca cola ya da pepsi nin hayatımıza soktuğu deyim.
sanırım 1 lt likti. cam şişe demeye gerek yok o zaman bütün içecekler zaten cam şişedeydi.
şaka maka değil, bunu genellikle zenginler alırdı. öyle herkesin evinde olmazdı.
bizim pederse ileri görüşlü bi adam olduğundan bizim eve hiç sokmazdı. ne aile boyu olanı ne normalini. tabi biz içerdik bakkalda falan.
sanırım 1 lt likti. cam şişe demeye gerek yok o zaman bütün içecekler zaten cam şişedeydi.
şaka maka değil, bunu genellikle zenginler alırdı. öyle herkesin evinde olmazdı.
bizim pederse ileri görüşlü bi adam olduğundan bizim eve hiç sokmazdı. ne aile boyu olanı ne normalini. tabi biz içerdik bakkalda falan.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar