bugün
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- idolün ünlünün bokunu yer misin3
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu3
- hoşgeldin pazartesi5
- 2026 dünya kupasında tutulan takım3
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- pazar günü aktiviteleri3
- komşu gezegenlerdeki kira artışı2
- ideal sevgilinin en önemli özelliği2
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar3
- 2026 dünya kupası15
- netflix yasaklanmalıdır4
- senle sevişmedi diye birine küsmek2
- üç harfli bir mandalinanın anıları2
- yasa dışı bahis şebekesine operasyon2
- yer çekimine küsmek2
- bugün de meme atan olmaması7
- park etmek sanatı2
- paris te son tango3
- cuckold erkek5
- 2026 trans onur yürüyüşü3
- ai analiz2
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan5
- beyaz otomobil satın almak3
- 22 yaşında kız 41 yaşında erkek ilişkisi4
- kulak arkasını keselemek2
- benim kemiklerim iri2
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı5
- lahmacunu elle yiyen kız18
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- iş yerinde yapması zevkli şeyler4
- olduğundan genç göstermek9
- femboy erkeklere yürüyen dayılar3
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- seksten sonra bira içmek5
- morkstar2
- ona bir şey söyle16
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı6
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı3
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır7
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- ez te hezdikim6
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- sözlük kadınları5
- balkonu camla kaplatmak7
- evlilikteki en büyük sorun4
- dünya kupasından banane diyen erkek6
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- sınava geç girenlere yönelik yapılan eleştiriler2
turkcemize 1980 li yillarda yerlesmis bir sifattir. buna sebep; coca cola nin 700 mlt lik cam sisesini satisa cikarmasi ve tv reklamlarinda slogan olarak kullanilmasidir.
bir sunay akın şiiri.
Ezilmiş bir çocukluk benimkisi
bir iskelenin
vapurların yanaştığı yüzüne asılıdır
üç tekerlekli bisikletimin
lastikleri
Annesiz büyüdüm çünkü
yani serçeydim
kar üstündeki
ve arka bahçesinde
kasabın beslediği kuzu
Dudaklarımı, işte bu yüzden
aile boyu
bir şişeye değdirip
içmeyi severim
gazozu.
Ezilmiş bir çocukluk benimkisi
bir iskelenin
vapurların yanaştığı yüzüne asılıdır
üç tekerlekli bisikletimin
lastikleri
Annesiz büyüdüm çünkü
yani serçeydim
kar üstündeki
ve arka bahçesinde
kasabın beslediği kuzu
Dudaklarımı, işte bu yüzden
aile boyu
bir şişeye değdirip
içmeyi severim
gazozu.
trt 1de bugün yayın hayatına başlayan, emre altuğ- çağla şikel çiftinin sunduğu, daha önceden benzer formatla, farklı isimlerle ilk beyazıt öztürk daha sonra demet akbağ' ın sunduğu yarışma programı.
çağla şikel'den bir kez daha soğumaya sebep olan program. O nasıl bir ses yarabbim? Hayır neden bağırıyorsun çağlacım, duymuyor musun?
emre altuğ'a yeni bir partner bulunması gereken program. Zira karısı çağla halen daha alişan'la sabah şekeri sunduğunu zannediyor. bugün gördüm, çağla hanımceğizin içine seda sayan kaçmıştı ya da kafası güzeldi.
şu an itibariyle ser ile başlayan erkek adına çok popüler valla diyerek yarışmacının süleyman diyerek bağırarak üstelik cevap verdiği çağlanı gülmekten yarıldığı yarışma programı.
kişileri IQ testine tabi tutarak sonucunda da en alt seviyeden yarısmacıları alan trt programı.
eskiden aileler yarışıyor adıyla beyaz sunardı buna benzer bir programı.
çağla şikel ile emre altuğ nun beraber sunduğu program. karı koca programı eğlenceli yapmaya çalışıyor ama bu aileler özel mi seçiliyor acaba? hepsi soğuk, hareketsiz, ruhsuz. trt nin özel seçimi seviyeli aileler bunlar sanırım. şu an trt de yayınlanıyor. neden izlediğimi bilmiyorum. kitap okuyayım bari.
sırf çağla şikelin bacakları için izlediğim program.
1970 lerde coca cola ya da pepsi nin hayatımıza soktuğu deyim.
sanırım 1 lt likti. cam şişe demeye gerek yok o zaman bütün içecekler zaten cam şişedeydi.
şaka maka değil, bunu genellikle zenginler alırdı. öyle herkesin evinde olmazdı.
bizim pederse ileri görüşlü bi adam olduğundan bizim eve hiç sokmazdı. ne aile boyu olanı ne normalini. tabi biz içerdik bakkalda falan.
sanırım 1 lt likti. cam şişe demeye gerek yok o zaman bütün içecekler zaten cam şişedeydi.
şaka maka değil, bunu genellikle zenginler alırdı. öyle herkesin evinde olmazdı.
bizim pederse ileri görüşlü bi adam olduğundan bizim eve hiç sokmazdı. ne aile boyu olanı ne normalini. tabi biz içerdik bakkalda falan.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar