bugün
- azerbaycan2
- pakistan3
- hindistan3
- dünya7
- düşün ki o bunu okuyor17
- 2026 dünya kupası22
- futbol15
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı7
- fas6
- yaşamak üzerine2
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi8
- yazarların sahip olmak istedikleri süper güçler2
- guyana4
- velvet13
- japonya4
- sözlük kızlarının vücutları15
- anın fotoğrafı2
- bosna hersek3
- falıma bakmak isteyen var mı24
- karadeniz ağaçlarından yapılan kağıt2
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- moğolistan2
- gülüm diyen kız10
- kuzenin içine boşalmak14
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- yılmaz güney12
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek6
- cezayir2
- ekonomi3
- fakirin sevmesi hak mıdır6
- hızlı para kazanmanın yolları4
- her şeye saygı duyulması gerekir6
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
- dolandırılan insanların genel özellikleri9
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip10
- bir insana inanmak2
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- kolu kıllı kız3
- arnavutluk2
- ona bir şey söyle10
- türk moğol kardeştir3
- gün gelecek dün olacak5
- aşk her şeyi affeder mi4
- okullarda zorunlu din dersi meselesi5
- kemal kılıçdaroğlu18
- kılıçdaroğlu cemaati4
- çekya3
- eskiden sevilen kızı görünce gelen mide bulantısı4
- avustralya2
- iveco daily3
(#7859803) entry'yi silersin diye.
--spoiler--
önce samsun da ahmet türk e yumruk, sonra yine samsun da şehit edilen polisler, ergenekon un hala aktif oldugunun, istedigi zaman hala cinayet işleyebildiginin göstergesidir, hemşerim kayserili bakan a yumruk atan orospu evladı da türk milleti diye bir şeyler geveliyor, "ulan türklük orospu evlatlarına kalmadı, elhamdülillah biz hala hayattayız." derdim ben o hemşerimin yerinde olsa idim.
--spoiler--
anasının başını mı tuttun ? tuttuysan ver numaranı, belki bir işimiz düşer, üç beş cebine para girer. o parayla da namuslu namuslu yaşarsın.
burnundan soluya soluya küfür eden akpli yazar.
--spoiler--
önce samsun da ahmet türk e yumruk, sonra yine samsun da şehit edilen polisler, ergenekon un hala aktif oldugunun, istedigi zaman hala cinayet işleyebildiginin göstergesidir, hemşerim kayserili bakan a yumruk atan orospu evladı da türk milleti diye bir şeyler geveliyor, "ulan türklük orospu evlatlarına kalmadı, elhamdülillah biz hala hayattayız." derdim ben o hemşerimin yerinde olsa idim.
--spoiler--
anasının başını mı tuttun ? tuttuysan ver numaranı, belki bir işimiz düşer, üç beş cebine para girer. o parayla da namuslu namuslu yaşarsın.
burnundan soluya soluya küfür eden akpli yazar.
daha önce defalarca chp=mhp= dtp(bdp) diye yazmış ve bugün anayasa degişiklik paketi oylamalarında açıkca görülen eşitliktir, öngörüsünden dolayı hakikaten tebrigi hakediyor.
şehit çocuklarına pozitif ayrımcılık yapılması yani işe alımlarda öncelik, saglık harcamalarında rahatlık gibi konularda şehit çocuklarına kolaylık gösterilmesine dair yasa degişikligi oylamasında, şehit cenazelerinde uluyan, cenazeleri istismar eden mhp, bdp ile birlikte hayır oyu vermiştir, chp zaten oylamaya girmemiştir. bu ergenekon kardeşligi artık gizlenemez bir biçimde ortaya dökülmektedir.
not: yazdıgı entryleri sinir ile yazmayan bir yazardır kendileri, soguk kanlı biçimde çizer çizecegini, taner yıldız a yumruk atan adamın menşeinin ne oldugunu bilmek için illa anasını tanımak gerekmez, kendisi haykırıyor zaten. şehit cenazelerinde uluyup, şehit çocuklarına pozitif ayrımcılık yapılması yönünde yasaya bdp ile birlikte oy verenlere bakarsan anlarsın kim kimdir, kim aslında ne degildir, ha birde ergenekon iddianamesi okumalısınız, 1 mayıs 77 de işçilerin üzerine kim ateş etmiş mesela? kimlikler menşeiler hep oaralarda ayan beyan ortada dostum, niyet okumaya gerek yok, biz birbirimizi biliyoruz bu toplumda, ögrendik artık. akp li olma konusunda gerekli açıklama zaten yukarda var, okumak erdemdir ama anlamak insan olmanın geregidir!
şehit çocuklarına pozitif ayrımcılık yapılması yani işe alımlarda öncelik, saglık harcamalarında rahatlık gibi konularda şehit çocuklarına kolaylık gösterilmesine dair yasa degişikligi oylamasında, şehit cenazelerinde uluyan, cenazeleri istismar eden mhp, bdp ile birlikte hayır oyu vermiştir, chp zaten oylamaya girmemiştir. bu ergenekon kardeşligi artık gizlenemez bir biçimde ortaya dökülmektedir.
not: yazdıgı entryleri sinir ile yazmayan bir yazardır kendileri, soguk kanlı biçimde çizer çizecegini, taner yıldız a yumruk atan adamın menşeinin ne oldugunu bilmek için illa anasını tanımak gerekmez, kendisi haykırıyor zaten. şehit cenazelerinde uluyup, şehit çocuklarına pozitif ayrımcılık yapılması yönünde yasaya bdp ile birlikte oy verenlere bakarsan anlarsın kim kimdir, kim aslında ne degildir, ha birde ergenekon iddianamesi okumalısınız, 1 mayıs 77 de işçilerin üzerine kim ateş etmiş mesela? kimlikler menşeiler hep oaralarda ayan beyan ortada dostum, niyet okumaya gerek yok, biz birbirimizi biliyoruz bu toplumda, ögrendik artık. akp li olma konusunda gerekli açıklama zaten yukarda var, okumak erdemdir ama anlamak insan olmanın geregidir!
(#7973210) sözü fazla uzatmaya gerek görmüyorum, buradan bana özelden hakaret etti bana demiş olan yazarın özel mesajlarınıda kendimin ona yolladıgı mesajlarıda moderasyona gönderdim, derler ki bizim anadolu da, çirkefle fazla atışma, sonra geriden sizi izleyen aradaki farkı anlamayabilir, buyrun bu entrysine cevabımıda öncekini sildirdigi için yeniden kendi nikinin altına yazdım, merak eden okusun diye.
başına nerden sarıldığını hala anlamadığı bir tiple uğraşmak zorunda kalan hakikaten gariban yazar, bu sözlükte yazdıgından beri, bu türden bir karakterle hakikaten karşılaşmamıştır, kendisi küfrediyor bana küfretti diye gelip nik altını kirletiyor cevap verince de kendi yaptıgı ile seni suçluyor, yuh dedirten bir çeviklik, yuh dedirten bir karaktersizlik, uydurma demek diyalog, bu kişinin eş dost ve akrabalarına duyurulur, bu tehlikeli bir kişi, ben sana nerede küfrettim, yazıklar olsun, bu ne biçim bir yüzdür, neyle kaplı yüzün senin yahu, şaşırıyorum böyle yalancı, böyle sahtekar hakikaten kimseyi görmedim ben, nerden sardın bana sen yahu, hakikaten yalancılıgı ile havlu attım, geregini bütün özel mesajları gönderdigim modlar yapsın, seni onlara havale ediyorum.
not: bu ne yalancılık kardeşim, hangi entry mi temizlemişim, moderasyon a o bana hakaret etmene temel olan entry mide gönderdim, yazıklar olsun, girde bak o entrym de düzeltme tarihi var mı, yalan olurda bu kadar olur, oportünist bir hastalıklı karakterle karşı krşıyayız, haklı çıkmak için her türlü yalanı söyleyebilecek bir tipleme bu, benden uzak dursun n'olur artık, birisi buna dur desin yahu...
entrym budur, allah için herkes baksın, herhangi bir düzeltme var mı bu entry de,
(#7895449)
not: bu ne yalancılık kardeşim, hangi entry mi temizlemişim, moderasyon a o bana hakaret etmene temel olan entry mide gönderdim, yazıklar olsun, girde bak o entrym de düzeltme tarihi var mı, yalan olurda bu kadar olur, oportünist bir hastalıklı karakterle karşı krşıyayız, haklı çıkmak için her türlü yalanı söyleyebilecek bir tipleme bu, benden uzak dursun n'olur artık, birisi buna dur desin yahu...
entrym budur, allah için herkes baksın, herhangi bir düzeltme var mı bu entry de,
(#7895449)
flaş flaş flaş...
"yoksa volkan konak mı, peş peşe hakaret mesajları gönderiyor bana" şeklinde başlık altıma yazdığı son cümleyle beni benden almış yazar.
moderasyon ekibinin böyle rezil kepaze birini yerin dibine sokma şansı olsa da, o peş peşe gönderdiğimi iddia ettiği mesajların olmadığını açıklayabilse. tıpkı kendisine attığım tek cevap mesajında olduğu gibi burada da tekrarlıyorum böylelerini sokak kapıma bile bağlamama prensibim olduğundan artık ne yalan dolan iftira hakaret yazarsa yazsın cevap alamayacak. mesajları engellendiği için bu kadar hırs yapıp başlık altıma musallat olan, yazdıkları silinse de "kılıfına uydurup" tekrar tekrar asılsız şeyler yazan bu zavallının bir sonraki adımını merak bile etmiyorum.
zaten başlık altında ne kadar insana mesaj yoluyla hakaret ve küfür ettiği, ne kadar cahil ve kültürsüz tanımlandığı ortada. musallat olacağı bir sonraki yazar için şimdiden uyarayım; cahillerle uğraşılmıyor cidden.
"yoksa volkan konak mı, peş peşe hakaret mesajları gönderiyor bana" şeklinde başlık altıma yazdığı son cümleyle beni benden almış yazar.
moderasyon ekibinin böyle rezil kepaze birini yerin dibine sokma şansı olsa da, o peş peşe gönderdiğimi iddia ettiği mesajların olmadığını açıklayabilse. tıpkı kendisine attığım tek cevap mesajında olduğu gibi burada da tekrarlıyorum böylelerini sokak kapıma bile bağlamama prensibim olduğundan artık ne yalan dolan iftira hakaret yazarsa yazsın cevap alamayacak. mesajları engellendiği için bu kadar hırs yapıp başlık altıma musallat olan, yazdıkları silinse de "kılıfına uydurup" tekrar tekrar asılsız şeyler yazan bu zavallının bir sonraki adımını merak bile etmiyorum.
zaten başlık altında ne kadar insana mesaj yoluyla hakaret ve küfür ettiği, ne kadar cahil ve kültürsüz tanımlandığı ortada. musallat olacağı bir sonraki yazar için şimdiden uyarayım; cahillerle uğraşılmıyor cidden.
saldırının bu kadar alçağına hiç ugramamıştı, bluevelve sanırım 7 nesil çakma nikiyle saldırıyor olmalı.
not: bazıları sözlükte müşteri aranıyor ama, gelinebilecek en kötü kapıya pislediler, benden sana ekmek çıkmaz, sen bluevelve degilsen birde ona sor derim ben.
not: bazıları sözlükte müşteri aranıyor ama, gelinebilecek en kötü kapıya pislediler, benden sana ekmek çıkmaz, sen bluevelve degilsen birde ona sor derim ben.
başlığıma yazdığı artistik entryle fikirlerinin çok pis oturmuş, kişiliğinin feccii demokrat olduğunu söylemeye getiren sözlük insanı. hadi biz de yiyelim.
(bkz: he gülüm öyle)
(bkz: he gülüm öyle)
romantik islamcı arkadaşımız. kendilerinden pek de parlak yorumlar beklemiyoruz doğal olarak.
(bkz: anaokulu çocuğu mantığı)
(bkz: anaokulu çocuğu mantığı)
klasik islamcı paranoyağımız, kendisinin dünyayı bok içinde gördüğüm hakkındaki yorumları doğrudur, zira o kadar boktan adamlarla muhattap olmaktayım ki dünyayı bok çukuru haline getiren bu zevatın pisliği bana da bulaşmaktadır.
ayrıca bu ülkede doğup büyümesine rağmen bu ülkede geçmişte olanlardan ve islam'dan bizzat kendisi bihaberdir, öyle iki paralık üç beş çapulcu ağababasının, hacısının, hocasının attığı mavalları dinler, inanır. klasik moron amerikan evanjelistinin türk versiyonudur anlayacağınız...
bir daha başlığımı gerizekalılığa varan yazılarıyla kirletmemesi dileğiyle...
ayrıca bu ülkede doğup büyümesine rağmen bu ülkede geçmişte olanlardan ve islam'dan bizzat kendisi bihaberdir, öyle iki paralık üç beş çapulcu ağababasının, hacısının, hocasının attığı mavalları dinler, inanır. klasik moron amerikan evanjelistinin türk versiyonudur anlayacağınız...
bir daha başlığımı gerizekalılığa varan yazılarıyla kirletmemesi dileğiyle...
zırıl zırıl ağlayacağına şunları okumasını salık verdiğim okuma özürlü.
iftira mı denmiş? hadi ya:
http://www.sorularlaislam...id=472&keyword=Cariye
http://varakpare.wordpres...a-kisin-oglanlara-meylet/
http://ahmetdursun374.blo...insellik-ve-islam/1934684
edit: senin savunduğun güruhun sübyancı olduğu belli, oğlancı olduğu belli, köleci olduğu belli, hatta seks kölecisi olduğu dahi belli. ne iftirasından, ne yalanından bahsediyorsun. köleci toplum seviciliğinle cariye/huri peşinde koşarken ahlak mavalı okumayacaksın diyorum, anlayamıyor musun? mal mısın?
iftira mı denmiş? hadi ya:
http://www.sorularlaislam...id=472&keyword=Cariye
http://varakpare.wordpres...a-kisin-oglanlara-meylet/
http://ahmetdursun374.blo...insellik-ve-islam/1934684
edit: senin savunduğun güruhun sübyancı olduğu belli, oğlancı olduğu belli, köleci olduğu belli, hatta seks kölecisi olduğu dahi belli. ne iftirasından, ne yalanından bahsediyorsun. köleci toplum seviciliğinle cariye/huri peşinde koşarken ahlak mavalı okumayacaksın diyorum, anlayamıyor musun? mal mısın?
(bkz: deniz feneri ni görmezden gelen zihniyet/#8489573)
sanırım ergenekon adı altındaki operasyonlar amaçlanan şeyin ne olduğunu bize bundan daha iyi kimse anlatamazdı.
sanırım ergenekon adı altındaki operasyonlar amaçlanan şeyin ne olduğunu bize bundan daha iyi kimse anlatamazdı.
(bkz: çarşı nın referandum cevabı/#8899194)
bu hayal gücü, bu fantezi dünyası... imrendim gerçekten.
çarşı da ergenekoncu, pkk'lı, hayırcıların alayı da aynı şekilde. siz de ülkeyi kurtarıyorsunuz.
allah hepinizden razı olsun.
bu hayal gücü, bu fantezi dünyası... imrendim gerçekten.
çarşı da ergenekoncu, pkk'lı, hayırcıların alayı da aynı şekilde. siz de ülkeyi kurtarıyorsunuz.
allah hepinizden razı olsun.
bu ergenekon u çakma ulusalcılar kimseye yakıştıramıyor, ama örnekse hiç bir uluslcıdan heron un görüntülerinde şehid edilen gencecik çocuklarla ilgili neden genelkurmay bir açıklama yapmadıgı ile ilgilenmiyor, CHP ile mhp ile pkk nasıl ve ne şartlarda ortak hareket ettikleri ile ilgilenmiyor, ama ergenekon uydurma ve muhalefeti susturmak için!!! bu kadar aptalca ve beyinsizce oynanan başka bir oyun gördümü bu ülke bilmiyorum, bence ergenekon heryerde, mhp nin 12 eylül referandumuna nasıl hayır diyebiliyor diye insan aklını kaçırıyorsa bu ergenekon un işidir işte, akla mantıga uymayan hertürlü hareket ergenekondur. alen markaryan bir ermeni vatandaştır, ermenileri öldürme yönünde plan yapan tiplerin hareketini nasıl destekler peki bu adam mümkün mü referandumda? işte nasıl mümkün olmyaan oluyor ve çarşı bu referandum a hayır diyorsa bu ergenekondur, başka izahı yok bunun.
kendisine ithafen yazdığım tamamen orijinal bestemi saygılarımla iletmek istiyorum:
Nerde boynu bükük
Bir çizik görsem
Altında onun imzası vardır
Çizemiyorsan hor görme bari
Senin de onunki gibi bir beynin vardır
Kullanmıyorsan hor görme bari
Beyin bedava.
Kimse kötü diye eksilemesin. Evet kötü ama bir sor ki niye kötü!
Saygılar.
Nerde boynu bükük
Bir çizik görsem
Altında onun imzası vardır
Çizemiyorsan hor görme bari
Senin de onunki gibi bir beynin vardır
Kullanmıyorsan hor görme bari
Beyin bedava.
Kimse kötü diye eksilemesin. Evet kötü ama bir sor ki niye kötü!
Saygılar.
(bkz: yunanlıları akp lilerden çok seviyorum/#8911867)
uydurma haberlere inanıp benim uyduracağım dediğim haber için kaynak isteyen yazar.
(bkz: kafan çok güzelmiş güle güle kullan)
uydurma haberlere inanıp benim uyduracağım dediğim haber için kaynak isteyen yazar.
(bkz: kafan çok güzelmiş güle güle kullan)
bu üllkede -general hasan ıgsız ın emri ile açıldıgı şuan da anlaşılan sitelerin uydurma haberleri ile- gazete manşetleri ile iktidar partisi neredeyse kapatılıyordu, ben kaynak olarak internet sitesi haberi koyuyorum kaynak olarak, olmuyorsa paşayı getirteyim uyar mı?
iyi bir yazar.
okuduğunu anlayabilen.
okuduğunu anlayabilen.
organları yer değiştirmiş arkadaş.
(bkz: #9500598) ile yaptigi yorumla hakaret eden yazardir. o aynayi sana ceviriyorum dostum.
(bkz: burhan altıntop)
(bkz: alnına katatürk diye dövme yaptıran çılgın gençler/#6777457)
bu entry burada tutuluyor ya hala, gerçekten helal olsun.
bu entry burada tutuluyor ya hala, gerçekten helal olsun.
bildiğin yalancı. *
nikinin ardına sıgınıp sacmalamayan yazardır.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar