bugün
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi16
- anın görüntüsü24
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- her insanın bir cini olması8
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- sözlükteki gizli düşmanım9
- insanın geçmişinin karanlık olması8
- rakı sevmemek7
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar8
- şafak çak3
- içtim şarabı13
- çift katlı otobüs3
- muhtarlıkların kapatılması gerekliliği3
- hayalet gibi bir insan olmak3
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız5
- dümbelettin efendi2
- sosyal medya aranmaktır2
- venezuella depremi3
- kadir inanır22
- genç görünmeye çalışmak2
- sözlükte neden atatürk ve türk bayrağı resmi yok3
- daha relax3
- özelden sözlük erkeklerini taciz etmek3
- sektör öldü tek yol tıp diyen primat3
- aşure yapan sözlük kızları7
- günün şiiri4
- hiç kimsenin sevmediği bir insana aşık olmak3
- japonya7
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- of çok sıkıcı olmanız2
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir5
- kemalist dünya24
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- insan olmaya ceyrek kala3
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- sesi güzel olan kızların çirkin olması sorunsalı2
- aydilge'nin sanat güneşi olması2
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur9
- çok güzel ama manyak kadın7
- bu sıcakta karpuz tarlasında çalışmak4
- trolluğun zeka gerektirdiği gerçeği3
- şeriatçıları afganistana sürmek4
- cinsel başlıklara yazmayan bayan yazar2
- mustafa kemal atatürk7
- iran'ın abd saldırısına karşılık tehdidi5
- bazen şık bazen relax mod2
- true'nun çaylak olması16
- üniversitelerin gereksiz olması16
- türkiye bedava para kazananlar ülkesidir2
- hayattaki şans seviyeniz4
Türkiye'de adalet artık sadece bir kadın ismidir..
Mahkemelerin, kendilerini kuran iradenin sesi olmaktan, muhakeme edip adaletin tecelli ettiği yer olması halinde "değiştik" diyebiliriz.
karikatürü bile hüzünlü hale gelmiş kavram.
görsel
görsel
annemin ismi.
doğru insanları karalamak için oluşturulmuştur.
görsel adalet var tabi.
her insanın kendi vicdanındadır. karakolda, makhemede değil.
ilahi adalet en güvendiğim adalettir. diğerleri tartışılır.
lafta sözde havada gezen kelime.
ülkemizde bir 'saray' isminden öteye geçemeyen kavram.
her insana gore ve yasanan her yere gore degisir bu algi. hic bir zaman dunya da kosulsuz ve kusursuz adalet mumkun olmaz. her zaman birileri haksizliga ugrar ve her zaman birileri adalet yerini bulmadan, siyrilirlar gerekli cezayi almadan. bir insan yaptigindan zerre kadar pismanlik duymassa onu senelerce hapisde tutsaniz bile hatta omur boyu, adalet yinede yerini bulmamistir demek.
kendine yapılmasını istemediğini başkasına yapmamak değildir. çünkü ben sikilmek istemiyorum ama sikmek istiyorum. dolayısıyla hayatın özünde adalet kavramı tümüyle var olmadığından asıl soru "evrimleşmemize rağmen adaletsizlik neden hala devam ediyor?" olabilirdi fakat bu soruyu idrak edecek potansiyelimiz yok çünkü hala içgüdülerimizin bilincimizi sık sık yenebildiğini görüyoruz. güçlünün yanında olma psikolojisiyle ahlaksal bir eylemde tecavüze başkaldırıp yalnızken 18 yaşından küçük kızların vücutlarına 31 çekebiliyoruz. çünkü hayvanız. adalet ancak yemeğini paylaşmak, paranı paylaşmak, sevgi göstermek, bir konuda destek olmak gibi paylaşımcı eylemlerle hissedilebilir. çünkü kendisi tümüyle yeryüzünde var değildir. yapılan bir iyilik evrendeki başka bir canlı için mutlaka kötülük olacaktır. yani adaletin ne olduğunu ancak o duruma göre söyleyebiliriz.
izmir genelevinde 17 numarada.
hasret kaldığımız kavram. "ne zaman oldu da hasret kaldık?" diyebilirsiniz, e siz de haklısınız.
konya'da deniz gibidir.
türkiye de olmayan kavram. kısa ve öz.
Oldurmek, korkutmak ve baski altina almakla saglanir.
malesef ülkemizde bulunmayan ve muhtemelen daha çok uzun yıllarda bulunamayacak olan şeydir.
(bkz: müge anlı)
ölçütü izafi değil mutlak olan kavram. Kısas, mutlaklıkta en üst seviye iken af ve hafifletici sebep izafiyette en dip noktadır.
turkiye de yoktur.
ha belki iktidar'a dogru kisiler gelirse olabilir. bence hala umut var...
ha belki iktidar'a dogru kisiler gelirse olabilir. bence hala umut var...
cok yuce yaraticimiz bile adil degilken insanlarin adil olmasi zaten beklenmemeli. bir yere kadar aynasiyiz kendisinin.
sadece bir kadın ismi değildir.
Ülkemizde kadın ismi olmaktan illeriye gidememiş güruh. bakanlığı vardır ama bakanı yoktur. *
eşitlik değildir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar