1. 1.
    7. nesil yazadır. 4 kişi arasında kalmıştır.
    ... ustume iyilik saglik
  2. 2.
    bebeklerin augsburg deme şekilleri olsa gerek.

    yeni bir yazarmış, hoşgelmiş.
    2 ... der meister
  3. 3.
    ilgi çeken, vay anasını dedirten, kim lan bu entryinin sahibi diye bazen kahkahalar attıran en başarılı 7. nesildir.
    1 ... okuzcan
  4. 4.
    izni yeni bitmiş ve kendini anında sözlüğe atmış yazarcan.
    özlemişim yahu.*
    ... abzugzubzug
  5. 5.
    Entresan.. komik ve bir o kadar da merak uyandıran nick sahibi yazar.. 7. yazarlar kulübüne hoşgeldin..
    2 ... coyotestar
  6. 6.
    hoşgelmiştir ayol.
    -1 ... cool teyze
  7. 7.
    efes carlsberg miller ne olursan ol modaya gel zirvesinde karşılıklı sessizleştiğimiz yazardır. * benden 1 sene önce meslek hayatına atılma avantajı bulunmakta ayrıca ama hukuk bu hiç belli olmaz. üstten ders alıp(!) kendisine yetişebilirim de. * *
    zirvede bir çok kişinin avukatlığını şimdiden garantiledi ayrıca, bana kimse kalmadı. kıskanmadım değil. *
    ... dahasidawar
  8. 8.
    çok hızlı bira içebilen yazar kişisi. *
    ... hedesini ariyan hodo
  9. 9.
    zirve * boyunca bana kıl olan, eve dönüş yolunda ağzıma sıçan yazar. kim nederse desin lafı gelip bana koydu. psikolojimi bozdu. bi daha ömrüm boyunca ona bi şey demicem bu böyle biline. çok kırdın çok. *
    ayrıca; tamam usta birayı hızlı içiyosun anladık da bu kadar da hızlı içilmez ki sonradan bize kızıyosun içmedin diye.*

    ekler pasta: benim sesimi geniş aile'deki cevahir'e benzeten tek şahsiyet. orda da yerdi mi övdü mü anlayamadım yahu.
    2 -1 ... hayatadami
  10. 10.
    acayip hızlı bira içen yazar. çekememezliğin bu kadarı arkadaş bu ne çirkefliktir!*
    1 ... abzugzubzug