bugün
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi16
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi2
- türbanlı kızların diğerlerinden güzel olması5
- anın görüntüsü23
- öldükten sonra bana ne olacak3
- sözlükteki gizli düşmanım10
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- erkekler neden erken ölür3
- cilveli dişi yazar botu2
- enjoy im vaccinated3
- ellerim bos gonlum hos2
- her kadın güzeldir3
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- içtim şarabı13
- her insanın bir cini olması8
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- günün şiiri6
- bik bik'in mutfağına konuk olmak8
- uzun zaman sonra sözlüğe girmek3
- kadir inanır22
- rakı sevmemek7
- genç görünmeye çalışmak3
- uzun bir süre sonra entry girmek2
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız5
- aşure yapan sözlük kızları7
- şafak çak3
- arkadaşlar ben gavat değilim2
- hayalet gibi bir insan olmak3
- muhtarlıkların kapatılması gerekliliği3
- avrupada hava sıcaklıkları2
- çift katlı otobüs3
- kemalist dünya24
- büstiyer2
- venezuella depremi3
- sözlükte neden atatürk ve türk bayrağı resmi yok3
- daha relax3
- özelden sözlük erkeklerini taciz etmek3
- sektör öldü tek yol tıp diyen primat3
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- hiç kimsenin sevmediği bir insana aşık olmak3
- dümbelettin efendi2
- sosyal medya aranmaktır2
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- true'nun çaylak olması16
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir5
- üniversitelerin gereksiz olması16
- japonya7
- çok güzel ama manyak kadın7
- mustafa kemal atatürk7
1999 çıkışlı , 1 intro ve 9 adet chapter dan oluşan enfes estatic fear albümü.
ilk enstrumental parçadan sonraki şarkı, intihar etmek için, kendini jiletlemek için birebir.
üzerine türkiyenin en büyük veritabanına sahip sitelerden birinde kritik yazdığım albümdür. burada da paylaşiyim.
inceleme
"A Sombre Dance" Estatic Fear'i kendisi yapan ve ilk albümleri "Somnium Obmutum"dan yaklaşık 3 yıl sonra çıkan mükemmel bir albüm.
Bu albümde, yaratılmış en güzel sanat eserlerinden birini dinliyorsunuz. Bence Estatic Fear birçok gurubun kariyerleri boyunca başaramayacaklarını tek bir albümde başarmış bir guruptur. A Sombre Dance bir melodik metal albümünden bekleyebileceğiniz herşeyi, belkide daha fazlasını karşılayan bir albüm.
Kullanılan enstrumanlar, keman, akustik ve elektro gitar, fülüt, lavta, davul, çello vb… olarak sıralanabilir. Çoklu enstrumanlarda uyum çok önemlidir ve ekip mükemmel bir kompozisyon yaratmış bu albümde. Aslında albüm biraz fazla melodik ve akılda kalıcı. Bu nedenle özellikle doom ve türevlerini sık dinleyen biriyseniz başladınızmı tekrar tekrar sarıp dinlemek isteyebileceğiniz bir albüm haline geliyor.
Bu albümün bazı kişilere başta metalden uzak geldiğini duydum. Endişelenmeyin, biraz dinledikten sonra ne büyük bir metal albümü olduğunu anlıyorsunuz. Enstrumanlar çok profosyonelce kullanılmış, albümün ses kalitesi bir harika. Akustik gitar yer yer gözlerinizden yaş getirebeleck melodiler çıkarmış ortaya.
Kesin olarak önereceğim bir şarkı olmamakla birlikte albümün mümkünse bir nefeste oturulup tamamının dinlenmesini öneriyorum. O kadar melodik ve o kadar tatlı bir maceraya düşüyorsunuz ki bazen beyniniz duyduklarınıza inanmak istemiyor. Her şarkı bir öncekinin devamı, aynı zamanda yepyeni bir hikaye gibi sanki.
Dışardan baktığımızda albümün tek eksiğinin pek yaratıcı gözükmeyen şarkı isimleri olduğu görülüyor. Ancak belki bununla şarkıların bağlantısı ve estetiğin önemi vurgulanmak istenmiştir kim bilir?
Önemle vurgulamak istediğim birşeyde bu albümün tüm bestelerinin ve şarkı sözlerinin tek bir insan tarafından (Matthias Kogler) yazılmış olmasıdır. Kusursuz bir başyapıt.
Puan ---> 10/10
inceleme
"A Sombre Dance" Estatic Fear'i kendisi yapan ve ilk albümleri "Somnium Obmutum"dan yaklaşık 3 yıl sonra çıkan mükemmel bir albüm.
Bu albümde, yaratılmış en güzel sanat eserlerinden birini dinliyorsunuz. Bence Estatic Fear birçok gurubun kariyerleri boyunca başaramayacaklarını tek bir albümde başarmış bir guruptur. A Sombre Dance bir melodik metal albümünden bekleyebileceğiniz herşeyi, belkide daha fazlasını karşılayan bir albüm.
Kullanılan enstrumanlar, keman, akustik ve elektro gitar, fülüt, lavta, davul, çello vb… olarak sıralanabilir. Çoklu enstrumanlarda uyum çok önemlidir ve ekip mükemmel bir kompozisyon yaratmış bu albümde. Aslında albüm biraz fazla melodik ve akılda kalıcı. Bu nedenle özellikle doom ve türevlerini sık dinleyen biriyseniz başladınızmı tekrar tekrar sarıp dinlemek isteyebileceğiniz bir albüm haline geliyor.
Bu albümün bazı kişilere başta metalden uzak geldiğini duydum. Endişelenmeyin, biraz dinledikten sonra ne büyük bir metal albümü olduğunu anlıyorsunuz. Enstrumanlar çok profosyonelce kullanılmış, albümün ses kalitesi bir harika. Akustik gitar yer yer gözlerinizden yaş getirebeleck melodiler çıkarmış ortaya.
Kesin olarak önereceğim bir şarkı olmamakla birlikte albümün mümkünse bir nefeste oturulup tamamının dinlenmesini öneriyorum. O kadar melodik ve o kadar tatlı bir maceraya düşüyorsunuz ki bazen beyniniz duyduklarınıza inanmak istemiyor. Her şarkı bir öncekinin devamı, aynı zamanda yepyeni bir hikaye gibi sanki.
Dışardan baktığımızda albümün tek eksiğinin pek yaratıcı gözükmeyen şarkı isimleri olduğu görülüyor. Ancak belki bununla şarkıların bağlantısı ve estetiğin önemi vurgulanmak istenmiştir kim bilir?
Önemle vurgulamak istediğim birşeyde bu albümün tüm bestelerinin ve şarkı sözlerinin tek bir insan tarafından (Matthias Kogler) yazılmış olmasıdır. Kusursuz bir başyapıt.
Puan ---> 10/10
unutulmaya yüz tutmuş bir hazinedir bu albüm.ve ne güzeldir ki dünya üzerinde böyle bir hazineye sahip olduğum için kendimi şanslı hisseden insanların arasındayım.bırakın sıkılmayı; kusurlu tek bir nota bile yok.her insan gibi bir sürü grup ve şarkı dinliyorum senelerdir.ama daha iyisini hala dinlemedim.
doom metalin uç noktasıdır; hatta bu uç noktalığı the angel and the dark river ile paylaşır.
ama herkes bilsin ki rakçıyım yane.
ama herkes bilsin ki rakçıyım yane.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar