bugün

eksi sözlük ekran görünümü. deprem orayi da vurdu.
bugün orta frame'de ve ben butonuna tıkladığımda çok fazla karşılaştığım hata.
ic sunucu hatasidir. .htacces ile bilmeden fazla kurcalamaktan kaynaklanir.
Osym'nin cok sevdigi hatalardan biridir. Bir digeri icin
(bkz: server is too busy)
404'ü sevmiştik biz bu çıktı şimdi.
Sık sık karşıma çıkan lanet olası hata şeysi şüphesiz..
Çok sinir bozucu ya!
Zall’ı sevgi ve şefkat ile selamlıyoruz.
403 idi, 500 mü oldu? ona da mı zam gelmiş...
yeni tasarım kullanın arkadaşlar. bir de reklam engelleyici falan koyun lokum gibi oluyor böyle.
© copyright 2005 - 2026