bugün

yeni tasarım kullanın arkadaşlar. bir de reklam engelleyici falan koyun lokum gibi oluyor böyle.
403 idi, 500 mü oldu? ona da mı zam gelmiş...
Zall’ı sevgi ve şefkat ile selamlıyoruz.
Çok sinir bozucu ya!
Sık sık karşıma çıkan lanet olası hata şeysi şüphesiz..
404'ü sevmiştik biz bu çıktı şimdi.
Osym'nin cok sevdigi hatalardan biridir. Bir digeri icin
(bkz: server is too busy)
ic sunucu hatasidir. .htacces ile bilmeden fazla kurcalamaktan kaynaklanir.
bugün orta frame'de ve ben butonuna tıkladığımda çok fazla karşılaştığım hata.
eksi sözlük ekran görünümü. deprem orayi da vurdu.
© copyright 2005 - 2026