bugün

Yedi dk once girdigimiz yildir. Herkese mutluluk getirsin. Yeni yılın kutlu olsun sözlük. Sizi seviyorum.
Girdik de nooldu şimdi?
Hayırlara vesile olsun.
ölüme biraz daha yaklaştık.

hayırlı olsun.
2 sarışın rus kadınla öpüşerek girdigim yıldır.
Su an girmiş bulunmaktayiz.
An itibariyle girilen yıldır.

Yeni yılda tüm beklentilerimizin gerçekleşmesini her şeyin gönlümüzce olmasını diliyorum. Mutlu yıllar ulu sözlük!
girdik sonunda. evet.

edit: ilk entry'yi kaçırdım amk. şimdi 365 gün bekleyecek miyim?
tüm yazarlar için güzel geçmesini dilediğim yıl.

mutlu yıllar.
hoş gelmiştir efendim.
https://www.youtube.com/watch?v=0ww0I8Ie7j8
hoş gelmiş.
ben yarın gircem.
bugün kalabalık olur, ne o öyle amele gibi.
öyle işte.
gireli 2 saat oldu.
not:japonya'dayım.
Büyük Umutlar inşa ederek girip enkaz olanlar ve kılını kıpırdatmayıp beklenti içinde olmadan enkaz çıkanlar olarak ikiye ayrılıp girecek olduğumuz yıl. ikinci tanımlamadayım. Çokta abartmamak gerek.

Sıradan bir yıl. Gelsin bakalım.
Bok gibi geçeceğine emin olduğum yıl.
hayırlısı.
Böyle bir bunalım, bir nefes alamama halleri.

(bkz: Yaşlanıyoruz)
(bkz: Ölüjez)
(bkz: Geç kalıyoruz)
yarın gireceğimiz yıl. evet.
1.5 gün sonra geçeceğimiz yeni yıl.
Hayırlara vesile olması dileğiyle.
görsel
2+1+6+0 = 9
20+16 = 36
36 / 9 = 4
20-16 = 4
işlemler böyle devam eder gider...
hayırlara vesile olsun.
Sanirsam benim calisarak giriyor olacagim onumuzde ki hafta icinde olacagimiz yil.
Allahsizlar yil sonu diye boyle is biriktirmek mi olur.
6.06.2006 yani 666dan dan bu yana 10 sene geçmiş galiba o ara 7. Sınıftaydım. Zaman geçiyor ama uzun zaman o kadar da çabuk geçmiyor.
© copyright 2005 - 2026