bugün
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı13
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı10
- sedat pekmez18
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz13
- tarot falına inanan salak8
- online yazarlar3
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- kadınlar neden aldatır16
- yapay zeka ile flörtleşme denemeleri2
- dolandırılan insanların genel özellikleri2
- futbolun eskiden güzel olması2
- fransız arabaları3
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor4
- diamond bosphoruss denen yazar8
- aldım kabul ettim3
- devşirmelik makamı13
- bazı alimler2
- lionel messi11
- kafaya bir kurşun tüm ağrıyı keserdi2
- biz arap değiliz biz türk üz8
- cehennemin alt seviyelerine inme sebebi2
- portekiz özbekistan maçı saat 20 de trt 1 de2
- erkekler neden aldatır2
- berlin'e gidip sokaklarda kaybolmak2
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- türk telekom port zammı4
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- cayenne4
- cristiano ronaldo dos santos aveiro2
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- askerlik9
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- kadında güzellik aramayan erkek6
- yazarların bugünkü mutsuzluk sebebi2
- helal olsun be2
- ithal et2
- 0 0 73
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi5
- sürekli esnemek6
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- kıskançlık5
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek6
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- ağlama duvarını yıksak ne olur sorunsalı4
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
yapı olarak 2006 ya benzettiğim yıl.
ne oluyoruz?
ne oluyoruz?
2015'ten sonra gelen su an icinde bulundugumuz yil.
2015'in getirdigi enkazla girdim bu yila her sey bu yilda belli olucak bir nevi tamam mi devam mi maci gibi. ya dipteyken dogrulup yukselise gecicem ya da azalarak bitecem.
2015'in getirdigi enkazla girdim bu yila her sey bu yilda belli olucak bir nevi tamam mi devam mi maci gibi. ya dipteyken dogrulup yukselise gecicem ya da azalarak bitecem.
4 haneli rakamdır.
saymıyalım lan şu yılları.
bu kadar hızlı geçmezler belki.
saymıyalım lan şu yılları.
bu kadar hızlı geçmezler belki.
filmi burda bitirsinler.
Ölüme yaklaştığımızı hatırlatan, yeni rakamlardan oluşan miladi takvimin herhangi bir zamanıdır kimi için.
henüz tütün kullanmadığım yıldır. muhtemelen artık kullanılmayacaktır. hakiki küba bulursam o ayrı.
YGS adlı imtihana gireceğim, sene-yi mübarekedir inşaallah.
2016 emperyalist haydutların, parababalarının, emekçi düşmanı hükümetlerin ve partilerin, savaşları, halklar arasında düşmanlığı körükleyenlerin kabusu olsun. 2016 ezilenlerin mücadeleleriyle anılan, tarihe geçen bir yıl olsun. 21. yüzyıl, dünya devrimci hareketinin yeni bir yükselişinin yüzyılı olacak.
Yaşasın sınıf savaşı!
Yaşasın sınıf savaşı!
Ygs ye gireceğim, liseyi bitirecegim, sevmediğim insanları hayatımdan çıkaracağım, bir yazı kitap okumakla geçireceğim, boş insanları boş vereceğim bir yıl olacak 2016.
2015'den iyi geçeceğini düşündüğüm yıldır.
tek sayılara karşı bi antipatim var nedense böyle bir totem içinde sürüklenip gidiyorum bu hayatta.
tek sayılara karşı bi antipatim var nedense böyle bir totem içinde sürüklenip gidiyorum bu hayatta.
Biz evde otururken yeni Zelanda'nın ve Avustralya nın hatta Rusya'nın bizden önce 2016 ya girdiğini görmek ben de ulan niye kasıyoruz ki bak işte adamlar bizden önce girdi duygusu oluşturdu. Dubai'de otelde yangın haberlerini izlerken aralara serpiştirilen bu tip 2016 ya girişler aslında olayın bildiğin coğrafi konumla ilgili olsa da ülke bazında kıskançlık yaratması da sacmalık ama öyle oldu.
saydık bitti hadi dağılalım hoşgeldin insafsız.
Bu da ne ara geldiyse.
benim yılım olmasını dilediğim sene. girişi sade ama güzel oldu bence. sade olmasi kötü olduğu anlamına gelmiyo, kaldı ki istediğim gibi oldu zaten. mutlu ve müsterihim herşeye rağmen *
hiçbir beklentim yok. kocaman bir beklentisizlik demek benim için. müslüm baba dinler, sözlüğe yazarım. ya da çok ekstrem bi durum olursa ki olabilir kanada ya giderim.
Akıllı telefonsuz, bilgisayarsız, işsiz, ameliyatlı {sondalıyım) ve sefil ve parasız girdiğim yıl.
Tv de 2000 e beş yıl kaldı reklamları daha dün gibiyken az önce girdiğimiz yeni takvim yılı. Sayıdan ibaret.
Hiçbir şeyin değişmeyeceği yıldır.
Artık şehit haberi gelmemesini dilediğim yıldır. Ayrıca işsizlere iş,eşi olmayanlara hayırlı eş, öğrenci arkadaşlara bol bol başarılar ve son olarak ayrılıkların son bulmasını da diliyorum.
adana'da bulunmam hasebiyle 2016 yok hükmünde.Yaşasın 2017.
az önce girmiş bulunduğum yıl. bi öncekinden bi farkı yok şu ana kadar. herkes 10 dan geriye saydı falan 0 olunca baktık bi zikim yok dağıldık. evdeyim şu an.
hoş gelmiş yıldır , umarım herkesin hayalleri gerçek olur.
silahların küflendiği bir yıl dileği ile...
silahların küflendiği bir yıl dileği ile...
Hiç dilek dilemedim zaten kimden dileyeceğim, bi beklentim yok.
sadece bi' hüzün çöktü..
sadece bi' hüzün çöktü..
2015 gibi göz kırpıp açana kadar geçecektir.
Fazla büyütmemek gerek.
Umarım hayırlı olur.
Fazla büyütmemek gerek.
Umarım hayırlı olur.
Bu yılın huzurlu,mutlu,sevgi dolu,sağlıklı günleri sizin olsun.
Mutlu yıllar
Mutlu yıllar
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar