bugün
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet10
- kadir inanır15
- true'nun çaylak olması15
- üniversitelerin gereksiz olması13
- türk soyu ve arap soyu birdir7
- velvet28
- israil6
- kemalist dünya19
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- a milli futbol takımı'nın dünya kupası ndan dönüşü2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- 2026 dünya kupası27
- aile evinde yaşamak13
- sözlüğü bırakmak istemek8
- sedat pekmez21
- yazarların iyi olduğu konular9
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- salak erkek neden bu kadar çok8
- futbol21
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- galatasaray lobisi11
- seri gizli artı oy veren melek7
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- anın görüntüsü17
- birader yazar olmak13
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler2
- arapça okuyabilen yazarlar3
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- özlü sözler5
- 26 haziran 20266
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- hızlı para kazanmanın yolları14
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- ingiliz aksanı6
- ktç abinin çaylak olması5
- herzevekil'in biraz şey olması6
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
8. nesil yazar, gelecek vaat ettiğini düşündüğüm.
8. nesil bir yazar. hoş gelmiştir. bakalım neler yapacak.
8. nesil yazar, hoşgelmiştir.
ışık hızında burası, birinize çarparsam kusuruma bakmayın. hoş buldum.
4 eder mi acaba? "a" varya orda hani..
(#11399142) gece gece kopartmış yazardır.
realist gerçekci mantıklı nesildaşım yazar.
(#11675031)
500 defa artı oylayabilirim! sözlük tarihinde hiç bir entry'ye böyle güldüğümü hatırlamıyorum.
500 defa artı oylayabilirim! sözlük tarihinde hiç bir entry'ye böyle güldüğümü hatırlamıyorum.
Türkiye kupası final maçında gazı alıp, forum, chat tarzında girdiği entryler nedeniyle çaylaklık mertebesine ulaşmıştır.
Bir daha canlı maç anlatmamaya yemin etmiş beşiktaşlı yazar. Ayrıca 13 ve 14. entryleri yazan güzel arkadaşlarıma, "ne demek" diyorum buradan. Bitmedi, devam edecek.
kendisi gerçekten tanınması gereken biri. cömert, misafirperver, hoş sohbet... inşallah yolu sakaryalara falan düşer.
(bkz: esen kalınız)
(bkz: esen kalınız)
anlayışlı ve özür dilediğim yazar. tabi herkes ani reaksiyonlar verebilir.
kendisini tanımam etmem. kızmayacak bana. kızmasın yani. lütfen... bir kaç soru soracağım nickaltı vasıtasıyla kendisine...
1) determinantın kaç?
2) transpoze'ni alırsak da 2 yapıyor musun?
3) x=2 noktasında limitli misin?
4) tamam hadi diyelim limitlisin, peki türevli misin?
5) logaritma 2 tabanında 2 olduğunda, sonucun yine 2 yapabiliyor mu?
6) yatay ve dikey asimptotların öyle böyle diyorlar doğru mu?
7) sin2x değerin 2sinx.cosx mi? yoksa tanjantseverlerden misin?
8) 2 kare 2 derken, 2'nin 2nci kuvvetinden mi bahsediyorsun?
9) önüne eksi alırsan, bizi çok mahçup edeceksin farkında mısın?
10) parabol fonksiyonunun 2. dereceden olmasıyla nickin arasındaki bağlantı nedir?
11) ne tanjantın, ne kotanjantın, ne sinüsün, ne kosinüsün 2 yapmıyor. bu duruma ne diyeceksin?
12) çift olan tek asal sayısın, bu nasıl bir duygu? bununla da kalmayıp asal sayıların babasısın, kralısın. sensiz onlar bir hiç. bu sorumluluğu üstlenmek zor olmuyor mu?
not: vermiş olduğum geçici rahatsızlığın karesi de 2 yapıyor. ona göre. saygılar. *.
ayrıntılı bilgi için: emektar ın emektar klavyesi
bu sabah ego var damarlarımda,
gözlerim dolu dolu oluyor uykusuzluğa,
sıçtın mavisini görür gibi masum,
horladım bu sabah,
gözler uyku tutmaz oldu
payda sıfır olunca,
tanımsız, entry girdim,
onlar bile ağladılar...
1) determinantın kaç?
2) transpoze'ni alırsak da 2 yapıyor musun?
3) x=2 noktasında limitli misin?
4) tamam hadi diyelim limitlisin, peki türevli misin?
5) logaritma 2 tabanında 2 olduğunda, sonucun yine 2 yapabiliyor mu?
6) yatay ve dikey asimptotların öyle böyle diyorlar doğru mu?
7) sin2x değerin 2sinx.cosx mi? yoksa tanjantseverlerden misin?
8) 2 kare 2 derken, 2'nin 2nci kuvvetinden mi bahsediyorsun?
9) önüne eksi alırsan, bizi çok mahçup edeceksin farkında mısın?
10) parabol fonksiyonunun 2. dereceden olmasıyla nickin arasındaki bağlantı nedir?
11) ne tanjantın, ne kotanjantın, ne sinüsün, ne kosinüsün 2 yapmıyor. bu duruma ne diyeceksin?
12) çift olan tek asal sayısın, bu nasıl bir duygu? bununla da kalmayıp asal sayıların babasısın, kralısın. sensiz onlar bir hiç. bu sorumluluğu üstlenmek zor olmuyor mu?
not: vermiş olduğum geçici rahatsızlığın karesi de 2 yapıyor. ona göre. saygılar. *.
ayrıntılı bilgi için: emektar ın emektar klavyesi
bu sabah ego var damarlarımda,
gözlerim dolu dolu oluyor uykusuzluğa,
sıçtın mavisini görür gibi masum,
horladım bu sabah,
gözler uyku tutmaz oldu
payda sıfır olunca,
tanımsız, entry girdim,
onlar bile ağladılar...
Kendini unutmuş bir yerde, gölgesi doğduğu günden beri yerde, düşmüş.
Kaldırmaya çalışıyor, nafile. Kaldırmaya çalışıyor, çaresiz, tüm çaresizler gibi.
Kalkmıyor da o gölge, diğerleri gibi kandırıp kendini, yukarıdan bakıyor gururla.
Düşünüyor ki "gölge beni tanrısı sanıyor", gülüyor gölgesi.
Kaldırmaya çalışıyor, nafile. Kaldırmaya çalışıyor, çaresiz, tüm çaresizler gibi.
Kalkmıyor da o gölge, diğerleri gibi kandırıp kendini, yukarıdan bakıyor gururla.
Düşünüyor ki "gölge beni tanrısı sanıyor", gülüyor gölgesi.
adam king.
yazılarını hızlı okumak lazım yoksa keyif vermiyor.
"acaba çok istediği o makineyi alabildi mi?" dediğim yazar. ha bir de kaliteli yazar, güzel yazar.
güzel yüzler, kendisine gülen gözler görmeyi hak eden,
çok iyi işler yapan, tanınması gereken, iyi adam,
yazıları okunası, yazım ve noktalama becerileri alkışlanası
güzel karelerin içinden seçip birleştirerek kendi mutluluğunu yaratacak
işte o zaman yalnız yürümekten vazgeçecek olandır
sokak lambasının ışığı, gününü aydınlatacak;
sigarasının dumanını ruhuna üfleyerek ısınmayı öğrenecek olan..
çok iyi işler yapan, tanınması gereken, iyi adam,
yazıları okunası, yazım ve noktalama becerileri alkışlanası
güzel karelerin içinden seçip birleştirerek kendi mutluluğunu yaratacak
işte o zaman yalnız yürümekten vazgeçecek olandır
sokak lambasının ışığı, gününü aydınlatacak;
sigarasının dumanını ruhuna üfleyerek ısınmayı öğrenecek olan..
sevdiğim nesildaş yazardır. ne kadar anlaşamasakta bi bağ var.
gayet mantıklı yazıların sahibi yazardır. içinden geldiğini yazıyor olduğu için bok atılan yazarlardan biridir.
anladım ki, gerginliğin sonunda sükunetini koruyabilen diyalog sahibi bir yazardır. fazla üstüne gittiysem affola...
bugün hakkında 4 entry girildiği için sol frame'de "2 kere 2 (4)" olarak görünmekte. fakat bu entry'yle beraber, sonuç 5 olacaktır.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar