bugün
- beyaz otomobil satın almak7
- ibrahim hacıosmanoğlu5
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu5
- ulan orospu seni rüyamda bile görmedim3
- 2026 dünya kupasında tutulan takım5
- idolün ünlünün bokunu yer misin4
- 2026 dünya kupası17
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı5
- hoşgeldin pazartesi6
- ev kredisi çeken asgari ücretli2
- yer çekimine küsmek3
- senle sevişmedi diye birine küsmek3
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- ilk buluşmada sevgilisine mangal yakan erkek2
- karaağaç ev fiyatları2
- spor sonrası pazularını öpmek2
- pazar günü aktiviteleri3
- netflix yasaklanmalıdır4
- bugün de meme atan olmaması7
- ideal sevgilinin en önemli özelliği2
- komşu gezegenlerdeki kira artışı2
- üç harfli bir mandalinanın anıları2
- yasa dışı bahis şebekesine operasyon2
- park etmek sanatı2
- cuckold erkek5
- 2026 trans onur yürüyüşü3
- paris te son tango3
- lahmacunu elle yiyen kız18
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan5
- 22 yaşında kız 41 yaşında erkek ilişkisi4
- kulak arkasını keselemek2
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı5
- benim kemiklerim iri2
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- ai analiz2
- olduğundan genç göstermek9
- iş yerinde yapması zevkli şeyler4
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- seksten sonra bira içmek5
- femboy erkeklere yürüyen dayılar3
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı6
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır7
- ona bir şey söyle16
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- ez te hezdikim6
- morkstar2
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
8. nesil yazar, gelecek vaat ettiğini düşündüğüm.
8. nesil bir yazar. hoş gelmiştir. bakalım neler yapacak.
8. nesil yazar, hoşgelmiştir.
ışık hızında burası, birinize çarparsam kusuruma bakmayın. hoş buldum.
4 eder mi acaba? "a" varya orda hani..
(#11399142) gece gece kopartmış yazardır.
realist gerçekci mantıklı nesildaşım yazar.
(#11675031)
500 defa artı oylayabilirim! sözlük tarihinde hiç bir entry'ye böyle güldüğümü hatırlamıyorum.
500 defa artı oylayabilirim! sözlük tarihinde hiç bir entry'ye böyle güldüğümü hatırlamıyorum.
Türkiye kupası final maçında gazı alıp, forum, chat tarzında girdiği entryler nedeniyle çaylaklık mertebesine ulaşmıştır.
Bir daha canlı maç anlatmamaya yemin etmiş beşiktaşlı yazar. Ayrıca 13 ve 14. entryleri yazan güzel arkadaşlarıma, "ne demek" diyorum buradan. Bitmedi, devam edecek.
kendisi gerçekten tanınması gereken biri. cömert, misafirperver, hoş sohbet... inşallah yolu sakaryalara falan düşer.
(bkz: esen kalınız)
(bkz: esen kalınız)
anlayışlı ve özür dilediğim yazar. tabi herkes ani reaksiyonlar verebilir.
kendisini tanımam etmem. kızmayacak bana. kızmasın yani. lütfen... bir kaç soru soracağım nickaltı vasıtasıyla kendisine...
1) determinantın kaç?
2) transpoze'ni alırsak da 2 yapıyor musun?
3) x=2 noktasında limitli misin?
4) tamam hadi diyelim limitlisin, peki türevli misin?
5) logaritma 2 tabanında 2 olduğunda, sonucun yine 2 yapabiliyor mu?
6) yatay ve dikey asimptotların öyle böyle diyorlar doğru mu?
7) sin2x değerin 2sinx.cosx mi? yoksa tanjantseverlerden misin?
8) 2 kare 2 derken, 2'nin 2nci kuvvetinden mi bahsediyorsun?
9) önüne eksi alırsan, bizi çok mahçup edeceksin farkında mısın?
10) parabol fonksiyonunun 2. dereceden olmasıyla nickin arasındaki bağlantı nedir?
11) ne tanjantın, ne kotanjantın, ne sinüsün, ne kosinüsün 2 yapmıyor. bu duruma ne diyeceksin?
12) çift olan tek asal sayısın, bu nasıl bir duygu? bununla da kalmayıp asal sayıların babasısın, kralısın. sensiz onlar bir hiç. bu sorumluluğu üstlenmek zor olmuyor mu?
not: vermiş olduğum geçici rahatsızlığın karesi de 2 yapıyor. ona göre. saygılar. *.
ayrıntılı bilgi için: emektar ın emektar klavyesi
bu sabah ego var damarlarımda,
gözlerim dolu dolu oluyor uykusuzluğa,
sıçtın mavisini görür gibi masum,
horladım bu sabah,
gözler uyku tutmaz oldu
payda sıfır olunca,
tanımsız, entry girdim,
onlar bile ağladılar...
1) determinantın kaç?
2) transpoze'ni alırsak da 2 yapıyor musun?
3) x=2 noktasında limitli misin?
4) tamam hadi diyelim limitlisin, peki türevli misin?
5) logaritma 2 tabanında 2 olduğunda, sonucun yine 2 yapabiliyor mu?
6) yatay ve dikey asimptotların öyle böyle diyorlar doğru mu?
7) sin2x değerin 2sinx.cosx mi? yoksa tanjantseverlerden misin?
8) 2 kare 2 derken, 2'nin 2nci kuvvetinden mi bahsediyorsun?
9) önüne eksi alırsan, bizi çok mahçup edeceksin farkında mısın?
10) parabol fonksiyonunun 2. dereceden olmasıyla nickin arasındaki bağlantı nedir?
11) ne tanjantın, ne kotanjantın, ne sinüsün, ne kosinüsün 2 yapmıyor. bu duruma ne diyeceksin?
12) çift olan tek asal sayısın, bu nasıl bir duygu? bununla da kalmayıp asal sayıların babasısın, kralısın. sensiz onlar bir hiç. bu sorumluluğu üstlenmek zor olmuyor mu?
not: vermiş olduğum geçici rahatsızlığın karesi de 2 yapıyor. ona göre. saygılar. *.
ayrıntılı bilgi için: emektar ın emektar klavyesi
bu sabah ego var damarlarımda,
gözlerim dolu dolu oluyor uykusuzluğa,
sıçtın mavisini görür gibi masum,
horladım bu sabah,
gözler uyku tutmaz oldu
payda sıfır olunca,
tanımsız, entry girdim,
onlar bile ağladılar...
Kendini unutmuş bir yerde, gölgesi doğduğu günden beri yerde, düşmüş.
Kaldırmaya çalışıyor, nafile. Kaldırmaya çalışıyor, çaresiz, tüm çaresizler gibi.
Kalkmıyor da o gölge, diğerleri gibi kandırıp kendini, yukarıdan bakıyor gururla.
Düşünüyor ki "gölge beni tanrısı sanıyor", gülüyor gölgesi.
Kaldırmaya çalışıyor, nafile. Kaldırmaya çalışıyor, çaresiz, tüm çaresizler gibi.
Kalkmıyor da o gölge, diğerleri gibi kandırıp kendini, yukarıdan bakıyor gururla.
Düşünüyor ki "gölge beni tanrısı sanıyor", gülüyor gölgesi.
adam king.
yazılarını hızlı okumak lazım yoksa keyif vermiyor.
"acaba çok istediği o makineyi alabildi mi?" dediğim yazar. ha bir de kaliteli yazar, güzel yazar.
güzel yüzler, kendisine gülen gözler görmeyi hak eden,
çok iyi işler yapan, tanınması gereken, iyi adam,
yazıları okunası, yazım ve noktalama becerileri alkışlanası
güzel karelerin içinden seçip birleştirerek kendi mutluluğunu yaratacak
işte o zaman yalnız yürümekten vazgeçecek olandır
sokak lambasının ışığı, gününü aydınlatacak;
sigarasının dumanını ruhuna üfleyerek ısınmayı öğrenecek olan..
çok iyi işler yapan, tanınması gereken, iyi adam,
yazıları okunası, yazım ve noktalama becerileri alkışlanası
güzel karelerin içinden seçip birleştirerek kendi mutluluğunu yaratacak
işte o zaman yalnız yürümekten vazgeçecek olandır
sokak lambasının ışığı, gününü aydınlatacak;
sigarasının dumanını ruhuna üfleyerek ısınmayı öğrenecek olan..
sevdiğim nesildaş yazardır. ne kadar anlaşamasakta bi bağ var.
gayet mantıklı yazıların sahibi yazardır. içinden geldiğini yazıyor olduğu için bok atılan yazarlardan biridir.
anladım ki, gerginliğin sonunda sükunetini koruyabilen diyalog sahibi bir yazardır. fazla üstüne gittiysem affola...
bugün hakkında 4 entry girildiği için sol frame'de "2 kere 2 (4)" olarak görünmekte. fakat bu entry'yle beraber, sonuç 5 olacaktır.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar