bugün
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı8
- kadınlar neden aldatır16
- devşirmelik makamı13
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz6
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- biz arap değiliz biz türk üz6
- ağlama duvarını yıksak ne olur sorunsalı4
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- kadında güzellik aramayan erkek6
- lionel messi8
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi5
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- askerlik9
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba7
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı3
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- kıskançlık5
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- sürekli esnemek6
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı3
- ismail kartal16
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- süper lig tarihinin en iyi frikikçisi2
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- allah bu yahudilerin belası versin2
- selahattin demirtaş övücüsü halk tv6
- insan ne yaparsa kendisi icin yapar2
- kimyon3
- tuncay güney2
- the god himself3
- içinizdeki trafik canavarını durdurun2
- uludağ sözlük'ün kokusu3
- cebinde parası olmayan fakir erkek5
- donald trump5
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
- demirtaş'ın kılıçdaroğlu ile görüşmeyi reddetmesi4
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- sözlükteki zengin yazarlar4
- yazın yapılabilecek işler2
- nady bondar2
- hiç ölmeyecek gibi yaşamak4
- erectovanga2
- gözde celep2
- ne yapıyorsunuz yakışıklı ve güzel dostlarım6
- kazıklı maria3
- işsizlere tavsiyeler2
- 17 haziran 2026 avrupa parlamentosu'nun raporu5
- işsizken canın sıkılmaması yapılması gerekenler2
- şansın yaver gitmesi2
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
gelmiş geçmiş en ezik taraftar oluşumu.
şampiyonlar liginde 2. tura çıkmışız adamlar gs'ye koyanlar parmak kaldırsın diye tweet atıyor.
allah hepinize akıl fikir versin.
şampiyonlar liginde 2. tura çıkmışız adamlar gs'ye koyanlar parmak kaldırsın diye tweet atıyor.
allah hepinize akıl fikir versin.
Son zamanlarda en çok güldüğüm site.
birkaç saattir twitter üzerinden çarşamba günü beyoğlu'nda yürüyüş yapmaya çağıran taraftar oluşumu.
buradan aklı selim fenerbahçe taraftarına sesleniyorum.
yürüyün kardeşim, yürüyüş yapmak herkesin hakkı. ancak, galatasaray'ın maç günü zamanı, galatasaray taraftarının "semtim" dediği bölgede sen yürüyüş düzenlersen sıkıntı olur.
hayır yani neden beyoğlu? neden kadıköy değil de özellikle o gün beyoğlu? tetikçi misin! kimsin sen!
belli ki g.saray taraftarına bir şey olması umurunda değil, ulan sen f.bahçe taraftarını da mı düşünmüyorsun!
rica ediyorum "istediğimiz yerde yürürüz kimseden icazet almayız!" gibi söylemlere ve sahte delikanlılığa kimse soyunmasın, orada allah muhafaza bir insana bir şey olursa hesabını kimse veremez.
edit : hayır yani bu entry'de kötülenecek ne var? amına koyim yaşananları söylüyoruz. f.bahçe'nin şampiyonluk kutlamalarında beyoğlu'nda kaç tane fenerli bıçaklandı biliyor musunuz? ya da g.saray'ın şampiyonluk kutlamalarında beşiktaş sahilden kaç tane g.saraylı denize atıldı biliyor musunuz? ya siz salak mısınız kardeşim?
buradan aklı selim fenerbahçe taraftarına sesleniyorum.
yürüyün kardeşim, yürüyüş yapmak herkesin hakkı. ancak, galatasaray'ın maç günü zamanı, galatasaray taraftarının "semtim" dediği bölgede sen yürüyüş düzenlersen sıkıntı olur.
hayır yani neden beyoğlu? neden kadıköy değil de özellikle o gün beyoğlu? tetikçi misin! kimsin sen!
belli ki g.saray taraftarına bir şey olması umurunda değil, ulan sen f.bahçe taraftarını da mı düşünmüyorsun!
rica ediyorum "istediğimiz yerde yürürüz kimseden icazet almayız!" gibi söylemlere ve sahte delikanlılığa kimse soyunmasın, orada allah muhafaza bir insana bir şey olursa hesabını kimse veremez.
edit : hayır yani bu entry'de kötülenecek ne var? amına koyim yaşananları söylüyoruz. f.bahçe'nin şampiyonluk kutlamalarında beyoğlu'nda kaç tane fenerli bıçaklandı biliyor musunuz? ya da g.saray'ın şampiyonluk kutlamalarında beşiktaş sahilden kaç tane g.saraylı denize atıldı biliyor musunuz? ya siz salak mısınız kardeşim?
Yürüyüş bir haktır. isteyen istediği yerde yürür. Trabzonspor taraftarı Beyoğlu'nda yürürken sıkıntı yok fenerbahce taraftarına mı yasak? Hangi hakla? Beyoğlu istanbulun simgesi olan yerlerden onun için istediği yerde yürüyeceği gibi Beyoğlu'nda yürümekte hakkı. Ondan kimse laga luga yapmasın. Böyle adaletsiz ile gelecek şampiyonluğa sevinecek acizler hiç konuşmasın. 3 puan kaybettik şerefimizi değil!
bir fenerbahçe'li olarak diğer tüm sosyal medya oluşumları gibi saçma bulduğum oluşum. tüm takımlar için geçerli bu, hepsi kolpa, hepsi tıraş.
yürürler o ayrı!
yürürler o ayrı!
taraftarı galeyana getiriyorlar. yürüyüş herkesin hakkı. ama bunu galatasaray ın maçının arkasına sığınarak niye yapıyorsun.
belli ki amacın farklı. hiç samimi değilsin kusra bakma.
ultraslan da yapsa bunu aynı şeyleri söylerdim.
not: çarşıyı hiç sevmem.
belli ki amacın farklı. hiç samimi değilsin kusra bakma.
ultraslan da yapsa bunu aynı şeyleri söylerdim.
not: çarşıyı hiç sevmem.
sandıkta görüşeceklerdi güya.
hahahahhaha
hahahahhaha
fanatikçe üslubuyla kırıcı olan sitedir.
Eğerki haydar hakyemez adlı mod, gerçekten iddia edileni yapıyorsa, helal olsun, allah razı olsun kendisinden.
Yeter ulan, bıktık sizin gavurları taklidinizden. Yeter ulan yeter! Muhalefet olacaksınız diye kıçını yalamadığınız gavur kalmadı. israil'i bile destekler hale gelmişsiniz yahu el insaf.
Yeter ulan, bıktık sizin gavurları taklidinizden. Yeter ulan yeter! Muhalefet olacaksınız diye kıçını yalamadığınız gavur kalmadı. israil'i bile destekler hale gelmişsiniz yahu el insaf.
Bugün moderasyon ekibi tamamıyla değişecektir.
fenerbahçe'nin yüz karalarıdır. güç ne tarafta ise oraya dümen kırıyorlar. tutarsız, kaypak hesap.
bir fenerbahçeli olarak kulübe zarar verdikleri için utanıyorum!
ultraslan da bu ayarda. ama çarşı bir başka !
bir fenerbahçeli olarak kulübe zarar verdikleri için utanıyorum!
ultraslan da bu ayarda. ama çarşı bir başka !
engellendiğim için gurur duyduğum site. hsa.fb.sk.
şöyle bir tweet atan fenerbahçe yönetimi resmi taraftar sitesi.
--spoiler--
Fenerbahçe Spor Kulübü, sezon öncesine kadar -başta Samsung olmak üzere- yıllık 8 Milyon teklif edilmesine rağmen kabul etmemiştir.
https://twitter.com/12num...status/510674555161939968
--spoiler--
tweet'in altında sadece galatasaray değil, fenerbahçe taraftarlarının da taşak geçişleri...
olm ya ahahaha
--spoiler--
Fenerbahçe Spor Kulübü, sezon öncesine kadar -başta Samsung olmak üzere- yıllık 8 Milyon teklif edilmesine rağmen kabul etmemiştir.
https://twitter.com/12num...status/510674555161939968
--spoiler--
tweet'in altında sadece galatasaray değil, fenerbahçe taraftarlarının da taşak geçişleri...
olm ya ahahaha
salak vallahi gerizekalı bu çocuk.
https://twitter.com/12num...status/523902383299239936
https://twitter.com/bjkorg/status/523908777255661568
patlamış mısırımı aldım bekliyorum..
https://twitter.com/bjkorg/status/523908777255661568
patlamış mısırımı aldım bekliyorum..
bir ay once ergin ataman'a soruyorlardı " Sırbistan'a nasıl gideceksin asdfjkjldafhkkg??? " diye..
dün cevabını aldılar..
https://pbs.twimg.com/media/B7gI6GNIAAAVp83.jpg
dün cevabını aldılar..
https://pbs.twimg.com/media/B7gI6GNIAAAVp83.jpg
sözlükteki fb trolleri gibi bir kafa yapısı var hesabın sahibinde herhalde.
Twitter da bol bol eğlence malzemesi yaptığımız hesaptır.
Aziz mali desteği kesince havlamaya başlamışlar. Ulan aziz bugüne kadar kimi satmadı?
aziz'in esas paralı köpekleri. ismail hocamızı da yaktı kendisi mükkemmel ikinci adamken.
an itibari ile beşiktaşı yalamaya başlayan ergen oluşumu
12 Numara .org- @12numaraorg 19 dk.19 dakika önce
Sezon boyunca alay eden ve stadını paylaşmayan Galatasaray'la oynayacak olan @besiktas, Şampiyonlar Ligi'ni düşünmüyor mu? @besiktas
ha bir de şu vardı eskilerden.
görsel
12 Numara .org- @12numaraorg 19 dk.19 dakika önce
Sezon boyunca alay eden ve stadını paylaşmayan Galatasaray'la oynayacak olan @besiktas, Şampiyonlar Ligi'ni düşünmüyor mu? @besiktas
ha bir de şu vardı eskilerden.
görsel
Besiktas biraz akıllı ise su an 12numaraorg hesabını kapattirabilir.
Yine bildiler seviyorum bunları ehehe
Retweete yüklenin
@12numaraorg: GERÇEK FENERBAHÇELi OLDU. (Kupa kaybederek)
Retweete yüklenin
@12numaraorg: GERÇEK FENERBAHÇELi OLDU. (Kupa kaybederek)
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar