bugün

12numara org

taraftarı galeyana getiriyorlar. yürüyüş herkesin hakkı. ama bunu galatasaray ın maçının arkasına sığınarak niye yapıyorsun.
belli ki amacın farklı. hiç samimi değilsin kusra bakma.
ultraslan da yapsa bunu aynı şeyleri söylerdim.

not: çarşıyı hiç sevmem.
© copyright 2005 - 2026