bugün

12numara org

gelmiş geçmiş en ezik taraftar oluşumu.

şampiyonlar liginde 2. tura çıkmışız adamlar gs'ye koyanlar parmak kaldırsın diye tweet atıyor.

allah hepinize akıl fikir versin.
© copyright 2005 - 2026