bugün

12numara org

şöyle bir tweet atan fenerbahçe yönetimi resmi taraftar sitesi.

--spoiler--
Fenerbahçe Spor Kulübü, sezon öncesine kadar -başta Samsung olmak üzere- yıllık 8 Milyon € teklif edilmesine rağmen kabul etmemiştir.

https://twitter.com/12num...status/510674555161939968
--spoiler--

tweet'in altında sadece galatasaray değil, fenerbahçe taraftarlarının da taşak geçişleri...

olm ya ahahaha
© copyright 2005 - 2026