bugün
- kadir inanır'ın vefatı6
- saraca finch house7
- herkesle iyi anlaşan insan10
- 19 yaşında kızla yatmak14
- tüm çıplaklığımla burdayım5
- unutulmayan sadakat örnekleri6
- istanbul6
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- cüneyt arkın2
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi8
- pet shop boys dinleyip erkeğim diye dolaşmak3
- başbakanımız bizim için adeta ikinci peygamberdir5
- 5 vakit namaz kılan erkeklere bayılmak5
- ekşi ekşi kokan kezo2
- hayatın ben şerefsizim seni üzerim deme şekli3
- ankara nın en güzel yanı7
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız12
- gönül adamı2
- 28 haziran 20263
- anın görüntüsü24
- thereads2
- kahvaltıdan sonra rüzgarlı balkonda kestirmek3
- bili bili yumurta2
- 1 temmuz kabotaj bayramı6
- kemalist dünya26
- elon musk3
- abd'nin iran'ı sıfırlaması4
- kucaklaşma günü3
- on bin tl'ye zallla sözlükte kalmak için antlaşmak2
- hala israil'e taraf olacak kadar sığır olmak2
- ilgi manyağı5
- pazar günü sözlükte takılan asosyal ezik yazar3
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi6
- tamar tanrıyar4
- mola4
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- kemal kılıçdaroğlu15
- su içmek2
- ilkin aydın2
- üniversitelerin gereksiz olması17
- dünyaya artık gök taşı çarpmaması4
- fait bey birader diamond biraderdir hedesi3
- genç olmanın en güzel yanı6
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- kadir inanır22
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- içtim şarabı13
- eski eşle tekrar evlenmek5
- ona bir şey söyle11
- genç görünmeye çalışmak7
entry'ler (27)
Aslında ben seni olduğun gibi kabul ederdim de; “Sen Olmamışsın.” sıkıntı orada..
Gözümde küçülmüş insanlarla büyük “H€SAPLARIM” olmaz benim…
Belki tavırların beni en ağır küfürlere tahrik eder ama benim yüzümdeki o iplemez gülüş senin gelmişini geçmişini tatmin eder.
Şu saatten sonra sende Fırtına kopsa; bende yaprak oynamaz …
Ben en azından katilimi tanıyorum. Fakat sen bir gün sevilmediğin bir yürekte, kim vurduya gideceksin…
Hani ben kötüyüm ya senin gözünde! Hiç düşünüyor musun acaba; sen kaç kuruşluk adamsın benim gözümde..
Yanımda bir kişilik yer var ama o kişilik sende yok.
Hiç bir zaman yüksekte görmedik kendimizi, sadece gereksiz insanlar için düşürmedik seviyemizi..
Varlığımın yok sayıldığı bir yerde, yokluğumu yük etmem ben kimselere..
Seni paramla satın alırım dediysem; cebimin doluluğundan değil, fiyatının ucuzluğundan.
Bazen diyorum kendime ne çok değer vermişim değersizlere..
Bize yeni düşmanlar lazım eskileri hayranımız oldu.
Stajını bende yapıp başkalarıyla kariyer yapmak isteyenler elbet gün gelir sorarlar referansın kim diye ..!
Sahipsiz kalıp tutuşunca etekler, sahibine döner tüm köpekler . . !
Ya geç karşıma ortalığı sevginle inlet, ya da çekil kenara adam gibi nasıl sevilir seyret.
Gözümde küçülmüş insanlarla büyük “H€SAPLARIM” olmaz benim…
Belki tavırların beni en ağır küfürlere tahrik eder ama benim yüzümdeki o iplemez gülüş senin gelmişini geçmişini tatmin eder.
Şu saatten sonra sende Fırtına kopsa; bende yaprak oynamaz …
Ben en azından katilimi tanıyorum. Fakat sen bir gün sevilmediğin bir yürekte, kim vurduya gideceksin…
Hani ben kötüyüm ya senin gözünde! Hiç düşünüyor musun acaba; sen kaç kuruşluk adamsın benim gözümde..
Yanımda bir kişilik yer var ama o kişilik sende yok.
Hiç bir zaman yüksekte görmedik kendimizi, sadece gereksiz insanlar için düşürmedik seviyemizi..
Varlığımın yok sayıldığı bir yerde, yokluğumu yük etmem ben kimselere..
Seni paramla satın alırım dediysem; cebimin doluluğundan değil, fiyatının ucuzluğundan.
Bazen diyorum kendime ne çok değer vermişim değersizlere..
Bize yeni düşmanlar lazım eskileri hayranımız oldu.
Stajını bende yapıp başkalarıyla kariyer yapmak isteyenler elbet gün gelir sorarlar referansın kim diye ..!
Sahipsiz kalıp tutuşunca etekler, sahibine döner tüm köpekler . . !
Ya geç karşıma ortalığı sevginle inlet, ya da çekil kenara adam gibi nasıl sevilir seyret.
Hani ben kötüyüm ya senin gözünde! Hiç düşünüyor musun acaba; sen kaç kuruşluk adamsın benim gözümde..
Ben en azından katilimi tanıyorum. Fakat sen bir gün sevilmediğin bir yürekte, kim vurduya gideceksin…
Şu saatten sonra sende Fırtına kopsa; bende yaprak oynamaz.
Belki tavırların beni en ağır küfürlere tahrik eder ama benim yüzümdeki o iplemez gülüş senin gelmişini geçmişini tatmin eder.
Gözümde küçülmüş insanlarla büyük “ H€SAPLARIM ” olmaz benim.
Aslında ben seni olduğun gibi kabul ederdim de; “Sen Olmamışsın.” sıkıntı orada..
sizden ricem düzgünce yapılabilicek şeyler yazmaktır tecrübesi olan özelden mesaj atabilir mi ?
EGEDE YAŞAYAN CESUR YÜREKLi KEDiLER HELAL OLSUN ONLARA.
BU SEFER KESiN AKRABA OLURUZ DAYIYAN DAYIYANA.
HiÇ TANIMADIĞI BiRi iÇiN AĞLAYAN iNSAN NEDEN AĞLAR BiLiYORMUSUN ?
HERŞEY OLUR NE OLDUM DEMEMELi NE OLUCAM DEMELi DiYE BiR ATASÖZÜ VARDIR HALiMiZE ŞÜKÜRLER OLSUNKi BÖYLEYiZ ALLAH KiMSEYi KÖTÜ DURUMA DÜŞÜRMESiN DIŞARDA KALANLARA YARDIM EDELiM AMiN
HERNEYSE iŞTE NEDEN AĞLIYORDUR PARASI YOKTUR VEHATTA GiYiCEK YiYiCEK iÇiCEK BiŞEYi YOKTUR KARSISINDAKiDE BUNA EMPATi YAPMIŞTIR
HERŞEY OLUR NE OLDUM DEMEMELi NE OLUCAM DEMELi DiYE BiR ATASÖZÜ VARDIR HALiMiZE ŞÜKÜRLER OLSUNKi BÖYLEYiZ ALLAH KiMSEYi KÖTÜ DURUMA DÜŞÜRMESiN DIŞARDA KALANLARA YARDIM EDELiM AMiN
HERNEYSE iŞTE NEDEN AĞLIYORDUR PARASI YOKTUR VEHATTA GiYiCEK YiYiCEK iÇiCEK BiŞEYi YOKTUR KARSISINDAKiDE BUNA EMPATi YAPMIŞTIR
anneler kutsaldır herkezin annesinin elini öperim burdannn..
biri beni çağırmış bende geldim buyrun ta kendisi...
PARA PARA PARA PARA PARA PARA PARA PARA PARA PARA...
TEK KRAL VARDIR RECEP TAYYiP ERDOĞAN....
KiŞiDEN KiŞiYE GÖRE DEĞiŞiR NE AMAÇLA OLDUĞU...
KRALDIR O KRAL MEHMET TOPAL FENERBAHÇENiN KAPTANI...
iYi Ki VARSIN ANNEM iYiKi SENi TANIMISIM ANNELER KUTSALDIR CANIM ANNEM..
iYi Ki VARSIN ANNEM iYiKi SENi TANIMISIM ANNELER KUTSALDIR CANIM ANNEM..
SORDUNUZ SORUMU ŞiMDi SiZiN TABiKiDE SONUNA KADAR RECEP TAYYiP ERDOĞAN...