A
aydinoglu vontmarte7 yıl önce
süper mini
sapık tekstilcilerin buluşu olsa gerek. eteğin boyu kısalınca süper deme ihtiyacı hissetmişler. mesela pantolonun süperi yoktur. neden? çünkü çok uzun. ama her kısa şeye süper demiyoruz. süperman var mesela 1.92 boyunda adam. hayat çok garip.
C
cavaceylan8 yıl önce
süper mini
sapık tekstilcilerin buluşu olsa gerek. eteğin boyu kısalınca süper deme ihtiyacı hissetmişler. mesela pantolonun süperi yoktur. neden? çünkü çok uzun. ama her kısa şeye süper demiyoruz. süperman var mesela 1.92 boyunda adam. hayat çok garip.
C
cavaceylan8 yıl önce
süper mini
sapık tekstilcilerin buluşu olsa gerek. eteğin boyu kısalınca süper deme ihtiyacı hissetmişler. mesela pantolonun süperi yoktur. neden? çünkü çok uzun. ama her kısa şeye süper demiyoruz. süperman var mesela 1.92 boyunda adam. hayat çok garip.
C
cavaceylan8 yıl önce
süper mini
sapık tekstilcilerin buluşu olsa gerek. eteğin boyu kısalınca süper deme ihtiyacı hissetmişler. mesela pantolonun süperi yoktur. neden? çünkü çok uzun. ama her kısa şeye süper demiyoruz. süperman var mesela 1.92 boyunda adam. hayat çok garip.
V
vizyonist8 yıl önce
süper mini
sapık tekstilcilerin buluşu olsa gerek. eteğin boyu kısalınca süper deme ihtiyacı hissetmişler. mesela pantolonun süperi yoktur. neden? çünkü çok uzun. ama her kısa şeye süper demiyoruz. süperman var mesela 1.92 boyunda adam. hayat çok garip.
I
ischam14 yıl önce
süper mini
sapık tekstilcilerin buluşu olsa gerek. eteğin boyu kısalınca süper deme ihtiyacı hissetmişler. mesela pantolonun süperi yoktur. neden? çünkü çok uzun. ama her kısa şeye süper demiyoruz. süperman var mesela 1.92 boyunda adam. hayat çok garip.
I
imkansizligin kekremsi tadi14 yıl önce
süper mini
sapık tekstilcilerin buluşu olsa gerek. eteğin boyu kısalınca süper deme ihtiyacı hissetmişler. mesela pantolonun süperi yoktur. neden? çünkü çok uzun. ama her kısa şeye süper demiyoruz. süperman var mesela 1.92 boyunda adam. hayat çok garip.
© copyright 2005 - 2026