bugün
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- bir çiçek fotoğrafı bırak5
- utanmadan şort giyen erkek7
- beyaz yakalıyım hissi veren gıdalar2
- elimde goruntuleriniz var3
- pringles kutusuna eli giren yetişkin erkek2
- evlenmek için gereken minimum para5
- karşı cinste bağımlılık yapan şeyler3
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması6
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur6
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi5
- aylık 375 bin tl iyi para mıdır sorunsalı4
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler10
- ashley dont look at him look at me2
- bakire kızla evlenmeyi savunmak7
- kabullenince huzur veren gerçekler2
- eski mesajları okumak3
- öndeki bir tutam saçına çok özen gösteren kel3
- sedat pekmez9
- san marino nun dünya kupasını alması3
- küfreden kız iticiliği8
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı5
- ismet gurbuz 202418
- bir kadını araba park ederken izlemek3
- chp'ye yeni parti için isim önerileri2
- patates kızartmasına yapışan biber tohumu3
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak6
- jenga da yenilen inşaat mühendisi2
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek4
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba3
- lionel messi4
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler6
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek5
- emekliliği gelen beyaz eşyanın yazlığa yerleşmesi2
- cuckold esnasında karınızın fenalaşması3
- lanet olsun dostum ben hemen buradan gidiyorum2
- israil'in lübnan da işgali sürdürme mesajı3
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız13
- lahmacunu elle yiyen kız19
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- yazarlara gelen son mesaj3
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı5
- beyaz otomobil satın almak15
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- lise defteri7
- rte'nin 2028 adaylığının açıklanması2
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- bugün de meme atan olmaması13
entry'ler (21)
Olay dün yani 14.02.2015 tarihinde gerçekleşti. Ankara'nın Bala ilçesinde Uslular Sürücü Kursu'nun yapmış olduğu ehliyet sınavında yan koltuğumda oturan i.G isimle şahıs arabayı iki kere duraklatıp sınav sonunda geçemeyeceği söylendikten sonra yanına Uslular Sürücü Kursu sahibi bey gelerek oradaki 17 kişinin öğlen yemeklerini, 200 liraya tekabul etti, ödemesi halinde sınavı geçeceğini söylemiştir. Gerçekten de akşamında ehliyet sınavını geçtiğini aynı sürücü kursuna belgelerimi almaya gittiğimde görerek teyit etmiş bulundum.
Böyle skandallar oldukça tabi ki ülkede trafik kazaları her yıl binlerce kişiyi öldürecektir. Bu konu hakkında başvurabileceğim bir yer ya da yapabileceğim bir şeyler var mı?
Böyle skandallar oldukça tabi ki ülkede trafik kazaları her yıl binlerce kişiyi öldürecektir. Bu konu hakkında başvurabileceğim bir yer ya da yapabileceğim bir şeyler var mı?
birbirinden beter, her gece ansızın aklıma gelip uykumu kaçıran iki kaşar.
bilkent üniversitesinde türkçe 101-102 veren kompleksli ve nesnel değerlendirme ne demek bilmeyen 'hoca'
bkz. 31.
ulan her araba galerisine her emlakçıya bu yıl yüzde 400 zam yapmanız yetmedi hala üçüncü seviye internet siteleri gibi reklamlar alıyorsunuz. yakında mackeeper reklamı da çıkar böyle gidişle. Ayıp lan bari milletini soyuyorsunuz sitenizi kaliteli yapın.
http://imgur.com/LbGY6WL
http://imgur.com/LbGY6WL
sallanıyorsa daha önce çok şaplak yemiştir.
-baba citroen alıyorum kendime
+oğlum bak arabanın fransızından, kadının da siyahından uzak duracaksın
+oğlum bak arabanın fransızından, kadının da siyahından uzak duracaksın
adam sıradan devlete git Bilkent'e gitme diyor. kardeşim ben Bilkent'e burssuz 1.700den girdim. 1700e giremediğim neresi var ancak GSU. Peki Ankara Hukuk & istanbul Hukuk değilken neden Bilkent? istanbulda yaşarken ben bu sikik şehre neden geldim? Manyak mıyım? Ya da bir bildiğim mi var? Hani Türkiye'deki en kaliteli hocalar falan..
Bir diğeri diyor ki öğrencileri starbucksta oturup derslerin zorluğundan yakınır. Ulan hangi devlet üniversitesinin hukuk fakültesinde her dersin en az 2 midtermi ve zorunlu ödevleri var? Hangisinde devam zorunluluğu var? istanbul'da okuyan arkadaşıma haftalık 32 saatlik ders programını gönderince kız benim için ağlıyor.
Bir diğeri diyor ki girmek kolaymış ula Marmara Hukuk 13-14binden kapatırken özel olmasına karşın 20binden kapatan bir bölüm bu.
Özetle girdiğime hiç pişman olmadığım; daha ikinci sınıfta çok büyük firmalardan, arkadaşın iddiaa ettiğinin aksine hiçbir çevrem olmadan, stajlara çağrıldığım; ingilizcemden feragat etmekten ziyade ingilizce görülen avrupa hukuku dersleriyle ingilizcemi inanılmaz derecede ilerlettiğim ve kendimi önceden hayal dahi edemeyeceğim şekilde geliştirmemi sağlayan bir yerdir Bilkent Hukuk. ilk girdiğimde kendime Koç mu yazsaydım diye soruyordum zira SAT'den gelen bir kısmi bursum da vardı, sonra Ankara Hukuk'a mı gitmeliydim dediğim zamanlar olmuştu yine aynı dönemlerde, ama zaman ilerledikçe hepsiyle arandaki farkları görüyorsun. Bilkent'in her bölümüne laf atın ama hukukta susun amk.
edit: Doğrudur, 1700den baba parasıyla girdiğim okul. 20binden de baba parasıyla girenler olduğu okul. Ama parayla diploma mı? O diplomayı verecekler diye götünden kan damlatıyorlar senin. Ben diyorum sınav haftaları yok, sınavlar okul başladığı zaman başlıyor finallere kadar devam ediyor adam hala 'ama devlet ama devlet ühühüh'. Git bir derse abim. Gir bir Osman Gürzumar'a bir Turgut Tan'a ondan sonra dersin yarısında ağlayarak çık.
Bir diğeri diyor ki öğrencileri starbucksta oturup derslerin zorluğundan yakınır. Ulan hangi devlet üniversitesinin hukuk fakültesinde her dersin en az 2 midtermi ve zorunlu ödevleri var? Hangisinde devam zorunluluğu var? istanbul'da okuyan arkadaşıma haftalık 32 saatlik ders programını gönderince kız benim için ağlıyor.
Bir diğeri diyor ki girmek kolaymış ula Marmara Hukuk 13-14binden kapatırken özel olmasına karşın 20binden kapatan bir bölüm bu.
Özetle girdiğime hiç pişman olmadığım; daha ikinci sınıfta çok büyük firmalardan, arkadaşın iddiaa ettiğinin aksine hiçbir çevrem olmadan, stajlara çağrıldığım; ingilizcemden feragat etmekten ziyade ingilizce görülen avrupa hukuku dersleriyle ingilizcemi inanılmaz derecede ilerlettiğim ve kendimi önceden hayal dahi edemeyeceğim şekilde geliştirmemi sağlayan bir yerdir Bilkent Hukuk. ilk girdiğimde kendime Koç mu yazsaydım diye soruyordum zira SAT'den gelen bir kısmi bursum da vardı, sonra Ankara Hukuk'a mı gitmeliydim dediğim zamanlar olmuştu yine aynı dönemlerde, ama zaman ilerledikçe hepsiyle arandaki farkları görüyorsun. Bilkent'in her bölümüne laf atın ama hukukta susun amk.
edit: Doğrudur, 1700den baba parasıyla girdiğim okul. 20binden de baba parasıyla girenler olduğu okul. Ama parayla diploma mı? O diplomayı verecekler diye götünden kan damlatıyorlar senin. Ben diyorum sınav haftaları yok, sınavlar okul başladığı zaman başlıyor finallere kadar devam ediyor adam hala 'ama devlet ama devlet ühühüh'. Git bir derse abim. Gir bir Osman Gürzumar'a bir Turgut Tan'a ondan sonra dersin yarısında ağlayarak çık.
taharet dışında.
husband's son - beyoğlu
geminin mühendisi paralel çıktı!
MOFFAT ÖNCEKi SEZONLARIN EKMEĞiNi YiYE YiYE BiTiREMEDiN.
entel sohbetlerde mutlaka 'abi adam kaleciymiş' diyen biri çıkar, ama genelde 'abi' yerine 'azizim' , 'monşerim' gibi bir hitap kullanır. ayrıca her kitabı okunmalı, okuyun, okutun..
sisifos'u okuyup intihar eden gerizekalıdır ama yabancı'yı okuduktan sonra onu da okuyun..
''hayır, ben bir varoluşçu değilim. sartre ile isimlerimizin yan yana anılmasına hep şaştık. sartre ve ben kitaplarımızı birbirimizle gerçekten tanışmadan önce yayımladık. birbirimizi tanıdığımızda ise ne kadar farklı olduğumuzu anladık. sartre bir varoluşçudur, benim yayımladığım tek fikir kitabı sisifos söylencesi''
sisifos'u okuyup intihar eden gerizekalıdır ama yabancı'yı okuduktan sonra onu da okuyun..
''hayır, ben bir varoluşçu değilim. sartre ile isimlerimizin yan yana anılmasına hep şaştık. sartre ve ben kitaplarımızı birbirimizle gerçekten tanışmadan önce yayımladık. birbirimizi tanıdığımızda ise ne kadar farklı olduğumuzu anladık. sartre bir varoluşçudur, benim yayımladığım tek fikir kitabı sisifos söylencesi''
Bilkent, yeni kurallarına göre toefl ya da ıelts'e kendi belirlediği tarihte ve sadece ankara'da bulunan kendi anlaşmalı merkezinde girmezsen kabul etmiyor. lys'ye bu sene gireceğimi bildiğim ve ingilizceyle zamanımı çok geçiremeyeceğimi bildiğim için geçen sene aldığım toefl'dan aldığım 115 puan çöpe gitmiştir böylece. bu durumu rektör abdullah atalar'a sorduğumda kendisinin verdiği cevap ise '' toefl'da usulsüzlüğü fark eden ilk üniversite biz olduğumuz için bu önlemi aldık.'' dedi yani arkadaş bir harvard, bir columbia bir oxford bunu fark etmemiş de bizim bilkentimiz fark etmiş. vallahi helal doğrusu. kim ''bilkent cope'u para için yapıyor'' demişse ayıp etmiş..
He girdim, 138/150 yaptım. kalma sınırı da bu sene 82.5'a çekilmiş
He girdim, 138/150 yaptım. kalma sınırı da bu sene 82.5'a çekilmiş
900 sayfanın yetmediği kitap. sen dostoevsky'sin böyle bir ortam yarattıktan sonra devamını okuyucuya bırakamazsın, hiçbir okuyucu hakkını vererek tamamlayamaz bunu.
*spoiler*
çenenin bağını sikeyim katya
dmitri nasıl kaçacak?
ivan iyileşip katya'yla ne zaman sevişecek?
alyoşa pedofili mi?
*spoiler*
çenenin bağını sikeyim katya
dmitri nasıl kaçacak?
ivan iyileşip katya'yla ne zaman sevişecek?
alyoşa pedofili mi?
bir gün uçakta yanımdaki abiye sorduğum soru: 'cennet varsa insan çabalamadan her şeyi elde edeceği için ordan bir süre sonra sıkılmayacak mı?'
-'ama orda insan, insan olmayacak ruhu daha farklı olacak, bir şey hissetmeyecek'
-'o zaman cehennem için de bu geçerli olmayacak mı?'
-404 not found 'allah bu kadar soru soranı sevmez.'
-'ama orda insan, insan olmayacak ruhu daha farklı olacak, bir şey hissetmeyecek'
-'o zaman cehennem için de bu geçerli olmayacak mı?'
-404 not found 'allah bu kadar soru soranı sevmez.'
Milli irade lafı ağzından düşmediği halde oğlunun okula etrafınde 10a yakın sivil polis ve etrafında keskin nişancılar olarak geldiği dünya liderinin yaveri.
baban böyle pasta yapmayı nereden öğrendiyse..
pelteğim ben bana kaşar da düzgün de bakmıyor.
o zaman cennet-cehennem fikirleri anlamlı olabilirdi velakin insan seçmiş olacağından varoluşu.