bugün
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı6
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti8
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
- kadınlar neden aldatır4
- donald trump4
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- selahattin demirtaş övücüsü halk tv4
- türk siyasetçiliği yapan araplar4
- sürekli esnemek3
- performans sanatçısı3
- gocu yla bilek güreşi yapmak6
- karşı cinste bağımlılık yapan şeyler4
- karı hoplatmak3
- eren ali bingöl2
- iyi araba kullanan iyi sevişir2
- modern sanatın duvara muz bantlamak olması3
- türkiye eyalet haritası2
- sözlük erkekleri aranıyor mu6
- aylık 378 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- selahattin demirtaş cilalı apo dur3
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı6
- sözlük yazarlarının bileklikleri6
- sen benim kim oldugumu biliyo musun2
- sedat pekmez12
- yagmurcu ile revani yemek4
- cebinde parası olmayan fakir erkek3
- duşta şarkı söylemek2
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- kabullenince huzur veren gerçekler5
- agresif süs köpeği3
- sevgili yapınca her şeyden elini ayağını çekmek3
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması8
- z kuşağının metal dinlememesi2
- kadin2
- dut ağacı4
- türkiye'nin asla düzelemeyecek olmasının sebebi15
- muşlettin amca4
- bir kadını araba park ederken izlemek5
- askerlik4
- hiç ölmeyecek gibi yaşamak2
- red pill2
- utanmadan şort giyen erkek7
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- kadında güzellik aramayan erkek2
- yaş ilerledikçe katlanılması zor şeyler3
- bir çiçek fotoğrafı bırak5
- elimde goruntuleriniz var4
- artık pek kullanılmayan kelimeler2
- pantolon cebinde lahmacun taşımak3
- ne yapıyorsunuz yakışıklı ve güzel dostlarım4
adam sıradan devlete git Bilkent'e gitme diyor. kardeşim ben Bilkent'e burssuz 1.700den girdim. 1700e giremediğim neresi var ancak GSU. Peki Ankara Hukuk & istanbul Hukuk değilken neden Bilkent? istanbulda yaşarken ben bu sikik şehre neden geldim? Manyak mıyım? Ya da bir bildiğim mi var? Hani Türkiye'deki en kaliteli hocalar falan..
Bir diğeri diyor ki öğrencileri starbucksta oturup derslerin zorluğundan yakınır. Ulan hangi devlet üniversitesinin hukuk fakültesinde her dersin en az 2 midtermi ve zorunlu ödevleri var? Hangisinde devam zorunluluğu var? istanbul'da okuyan arkadaşıma haftalık 32 saatlik ders programını gönderince kız benim için ağlıyor.
Bir diğeri diyor ki girmek kolaymış ula Marmara Hukuk 13-14binden kapatırken özel olmasına karşın 20binden kapatan bir bölüm bu.
Özetle girdiğime hiç pişman olmadığım; daha ikinci sınıfta çok büyük firmalardan, arkadaşın iddiaa ettiğinin aksine hiçbir çevrem olmadan, stajlara çağrıldığım; ingilizcemden feragat etmekten ziyade ingilizce görülen avrupa hukuku dersleriyle ingilizcemi inanılmaz derecede ilerlettiğim ve kendimi önceden hayal dahi edemeyeceğim şekilde geliştirmemi sağlayan bir yerdir Bilkent Hukuk. ilk girdiğimde kendime Koç mu yazsaydım diye soruyordum zira SAT'den gelen bir kısmi bursum da vardı, sonra Ankara Hukuk'a mı gitmeliydim dediğim zamanlar olmuştu yine aynı dönemlerde, ama zaman ilerledikçe hepsiyle arandaki farkları görüyorsun. Bilkent'in her bölümüne laf atın ama hukukta susun amk.
edit: Doğrudur, 1700den baba parasıyla girdiğim okul. 20binden de baba parasıyla girenler olduğu okul. Ama parayla diploma mı? O diplomayı verecekler diye götünden kan damlatıyorlar senin. Ben diyorum sınav haftaları yok, sınavlar okul başladığı zaman başlıyor finallere kadar devam ediyor adam hala 'ama devlet ama devlet ühühüh'. Git bir derse abim. Gir bir Osman Gürzumar'a bir Turgut Tan'a ondan sonra dersin yarısında ağlayarak çık.
Bir diğeri diyor ki öğrencileri starbucksta oturup derslerin zorluğundan yakınır. Ulan hangi devlet üniversitesinin hukuk fakültesinde her dersin en az 2 midtermi ve zorunlu ödevleri var? Hangisinde devam zorunluluğu var? istanbul'da okuyan arkadaşıma haftalık 32 saatlik ders programını gönderince kız benim için ağlıyor.
Bir diğeri diyor ki girmek kolaymış ula Marmara Hukuk 13-14binden kapatırken özel olmasına karşın 20binden kapatan bir bölüm bu.
Özetle girdiğime hiç pişman olmadığım; daha ikinci sınıfta çok büyük firmalardan, arkadaşın iddiaa ettiğinin aksine hiçbir çevrem olmadan, stajlara çağrıldığım; ingilizcemden feragat etmekten ziyade ingilizce görülen avrupa hukuku dersleriyle ingilizcemi inanılmaz derecede ilerlettiğim ve kendimi önceden hayal dahi edemeyeceğim şekilde geliştirmemi sağlayan bir yerdir Bilkent Hukuk. ilk girdiğimde kendime Koç mu yazsaydım diye soruyordum zira SAT'den gelen bir kısmi bursum da vardı, sonra Ankara Hukuk'a mı gitmeliydim dediğim zamanlar olmuştu yine aynı dönemlerde, ama zaman ilerledikçe hepsiyle arandaki farkları görüyorsun. Bilkent'in her bölümüne laf atın ama hukukta susun amk.
edit: Doğrudur, 1700den baba parasıyla girdiğim okul. 20binden de baba parasıyla girenler olduğu okul. Ama parayla diploma mı? O diplomayı verecekler diye götünden kan damlatıyorlar senin. Ben diyorum sınav haftaları yok, sınavlar okul başladığı zaman başlıyor finallere kadar devam ediyor adam hala 'ama devlet ama devlet ühühüh'. Git bir derse abim. Gir bir Osman Gürzumar'a bir Turgut Tan'a ondan sonra dersin yarısında ağlayarak çık.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar