bugün
- true'nun çaylak olması16
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet10
- kadir inanır15
- üniversitelerin gereksiz olması13
- velvet28
- türk soyu ve arap soyu birdir7
- israil6
- kemalist dünya19
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- a milli futbol takımı'nın dünya kupası ndan dönüşü2
- 2026 dünya kupası27
- aile evinde yaşamak13
- sedat pekmez21
- sözlüğü bırakmak istemek8
- yazarların iyi olduğu konular9
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- salak erkek neden bu kadar çok8
- futbol21
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- galatasaray lobisi11
- seri gizli artı oy veren melek7
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- anın görüntüsü17
- birader yazar olmak13
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- arapça okuyabilen yazarlar3
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler2
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- özlü sözler5
- 26 haziran 20266
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- hızlı para kazanmanın yolları14
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- ingiliz aksanı6
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- ktç abinin çaylak olması5
- herzevekil'in biraz şey olması6
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- cemevinde hain kemal sloganları8
entry'ler (14)
Benim yıllardır süre gelen bir dururmum olarak kullandığım bir ürünü paylaşmak istedim, yves rocher yumuşatıcı besleyici çocuk ve yetişkin şampuanı kullanıyorum inanılmaz derecede yumuşatıyor, kokusu çok güzel ve kalıcı. yumuşatmasına rağmen saçımın hacmini azaltmıyor. yıllardır kullandığım ve çok memnun kaldığım bir şampuan.
(bkz: yves rocher yumuşatıcı besleyici şampuan)
(bkz: yves rocher yumuşatıcı besleyici şampuan)
Arkadaşlar bakın bu kitap içinde aşklı ihtiraslı bi tarafınızı yokluyor ama aslında geri kalan kısım güç mücadelerini ve gücün ne kadar etkili olduğuna vurgu yapıyor, dünyadaki en önemli güçlerin kendi ellerinde olan insanların ne kadar gözlerinin karardığını konu alıyor. Okumanızı tavsiye ederim.
12 senedir Turkcell kullanıcısıyım memnunum diyebilecek kadar güzel anımız olmadı fakat kötü durumda diyebileceğim bi durumda yok şu an. Yani faydası dokunmuyor para kazanıyor ama dikkat cekecek kadar zararı da yok. yakın zamanda daha faydalı bir operatör arayışındayım, tavsiye kabulümdür.
Madem önüme düştü bu markanın faydalı ürünlerinden biraz da ben bassedeyim dedim, eyeliner kullanmayı çok seven biri olarak elime geçen adı bilinen neredeyse bütün markaların ürünlerini kullandım fakat fırçası ve kullanım kolaylğı açısındn her zaman çantamda bulundururum markanın eyeliner'ını, biraz zamlanıyor falan ama fiyat ve performans açısından ideal bir ürün. (bkz: The Balm Schwing Black Liquid Eyeliner)
çizdiği çizgi ve idealleri ile bende çok güvenilirlik bırakan kadın
iyilik yapın o zaman. mesela kullanmadığınız eski eşyalarınızı letgo'da öğrencilere verin.
ondan güzel şey mi var?
arjantinden bi cacık olmaz bu yıl varya gruptan bile çıkmayı beceremez ben hırvatlara basmıştım çok iyi para kazandım. bets10 dan paramı çekip tatile çıkacam la.
türkiye dışında meyvesizi zor bulunan, kaymaklisi makbul olan,
her an her yerde yenilecek kadar seksi bir ürün.
her an her yerde yenilecek kadar seksi bir ürün.
iki adet kivi
iki dilim limon
birkaç dal maydonoz
birkaç dal nane
yarım çay kaşığı bal
su
hepsini mixerle karıştırıyoruz. afiyetle içiyoruz.
iki dilim limon
birkaç dal maydonoz
birkaç dal nane
yarım çay kaşığı bal
su
hepsini mixerle karıştırıyoruz. afiyetle içiyoruz.
neden içildiğini anlayamadığım zevksiz içecek. zararlı olması ayrı konu. ayrıca alem coke derken biz ne demeye kola diyoruz onu hiç anlamış değilim...
rezil organizma.
hatalarimizdan ders alsak hiç çocuk olmasak.
olmasina da izin vermesek.
hatalarimizdan ders alsak hiç çocuk olmasak.
olmasina da izin vermesek.
yeryüzünden alınırsa iyi ve kötü kavramlarının da yok olacağı tehlikeli bir mahlukat.
ismail gülgeç'in 80'li yillarin başinda cumhuriyet gazetesinde çizmeye başladiği köşesinin adi.