bugün

entry'ler (14)

yves rocher

Benim yıllardır süre gelen bir dururmum olarak kullandığım bir ürünü paylaşmak istedim, yves rocher yumuşatıcı besleyici çocuk ve yetişkin şampuanı kullanıyorum inanılmaz derecede yumuşatıyor, kokusu çok güzel ve kalıcı. yumuşatmasına rağmen saçımın hacmini azaltmıyor. yıllardır kullandığım ve çok memnun kaldığım bir şampuan.
(bkz: yves rocher yumuşatıcı besleyici şampuan)

güç mevsimi

Arkadaşlar bakın bu kitap içinde aşklı ihtiraslı bi tarafınızı yokluyor ama aslında geri kalan kısım güç mücadelerini ve gücün ne kadar etkili olduğuna vurgu yapıyor, dünyadaki en önemli güçlerin kendi ellerinde olan insanların ne kadar gözlerinin karardığını konu alıyor. Okumanızı tavsiye ederim.

turkcell

12 senedir Turkcell kullanıcısıyım memnunum diyebilecek kadar güzel anımız olmadı fakat kötü durumda diyebileceğim bi durumda yok şu an. Yani faydası dokunmuyor para kazanıyor ama dikkat cekecek kadar zararı da yok. yakın zamanda daha faydalı bir operatör arayışındayım, tavsiye kabulümdür.

the balm

Madem önüme düştü bu markanın faydalı ürünlerinden biraz da ben bassedeyim dedim, eyeliner kullanmayı çok seven biri olarak elime geçen adı bilinen neredeyse bütün markaların ürünlerini kullandım fakat fırçası ve kullanım kolaylğı açısındn her zaman çantamda bulundururum markanın eyeliner'ını, biraz zamlanıyor falan ama fiyat ve performans açısından ideal bir ürün. (bkz: The Balm Schwing Black Liquid Eyeliner)

arzu nizamoğlu

çizdiği çizgi ve idealleri ile bende çok güvenilirlik bırakan kadın

hiç birşeyden zevk alamamak

iyilik yapın o zaman. mesela kullanmadığınız eski eşyalarınızı letgo'da öğrencilere verin.

evlilikte ünlem çocuk sahibi olmak

ondan güzel şey mi var?

dünya kupası nda arjantin i tutan yazarlar

arjantinden bi cacık olmaz bu yıl varya gruptan bile çıkmayı beceremez ben hırvatlara basmıştım çok iyi para kazandım. bets10 dan paramı çekip tatile çıkacam la.

yoğurt

türkiye dışında meyvesizi zor bulunan, kaymaklisi makbul olan,
her an her yerde yenilecek kadar seksi bir ürün.

kivi

iki adet kivi
iki dilim limon
birkaç dal maydonoz
birkaç dal nane
yarım çay kaşığı bal
su

hepsini mixerle karıştırıyoruz. afiyetle içiyoruz.

kola

neden içildiğini anlayamadığım zevksiz içecek. zararlı olması ayrı konu. ayrıca alem coke derken biz ne demeye kola diyoruz onu hiç anlamış değilim...

çocuk

rezil organizma.
hatalarimizdan ders alsak hiç çocuk olmasak.
olmasina da izin vermesek.

insan

yeryüzünden alınırsa iyi ve kötü kavramlarının da yok olacağı tehlikeli bir mahlukat.

hayvanlar

ismail gülgeç'in 80'li yillarin başinda cumhuriyet gazetesinde çizmeye başladiği köşesinin adi.
© copyright 2005 - 2026