bugün
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet6
- true'nun çaylak olması15
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- israil5
- kadir inanır14
- velvet28
- arapça okuyabilen yazarlar3
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
- allah yoluna cenk edelim şan alalım şan2
- yapay zekanın her entrymi silmesi2
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- 2026 dünya kupası27
- sözlüğü bırakmak istemek8
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- birsin allahım2
- kemalist dünya19
- futbol21
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- salak erkek neden bu kadar çok8
- yazarların iyi olduğu konular9
- üniversitelerin gereksiz olması12
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- anın görüntüsü17
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- aile evinde yaşamak13
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- sedat pekmez21
- seri gizli artı oy veren melek7
- özlü sözler5
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- 26 haziran 20266
- erleg han ile revani yemek3
- kendi kendine gülmek2
- 27 haziran 20262
- galatasaray lobisi11
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- birader yazar olmak13
- zor zaman şarkıları2
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- yürüyüş flörtü3
- ıhlamur kokusu2
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
sevdiği entry'ler
başlıkta yaklaşık 20 kere falan kadınların acıyor veya yavaş dediği belirtilmiş.
buna ek olarak en az 10 kere hadi bitir, çabuk ol ve boşal minvalinde şeyler söylediği belirtilmiş. bu da demek oluyor ki bu kadınların da ya canı yanıyor ya da en iyi ihtimalle zevk almıyor, bitse de gitsek diyor.
en az 5 kere orası değil, yanlış yerdesin, orayı elleme gibi yönlendirme içeren uyarılar yazılmış.
bütün bunları okuyan başka erkekler ise "nasıl kezbanlarla birlikte oluyorsunuz", "yazıyoruz ki kendilerini düzeltsinler" ve "ay ben hiç böyle şeyler duymadım, ortalık manyak kadın kaynıyor" gibi yorumlarda bulunmuşlar.
arkadaş siz duyduğunuzu ve okuduğunuzu anlamaktan da mı acizsiniz? kadınların canını yakıyorsunuz, kadınlar sizinle sevişmekten hiçbir zevk alamıyor, ne yaptığınızdan, ne yapmanız gerektiğinden haberiniz yok.
milyon defa aynı lafı duymuş,gelmiş buraya "türk kızı hep acıyo diyo yeaa" diye dert yanıyor.
sorun sende olabilir mi acaba? ben bir yerde hata yapıyorum herhalde demiyor da, gelmiş "türk kızı çok kezban :(" diyor. bu nasıl bir şuursuzluk, nasıl bir ben merkezcilik anlamadım gitti.
bu başlıkta yazılanlardan çıkarılabilecek tek sonuç şudur ki, türk erkeği seviştiği kadını tecavüz etmişten beter ediyor. kadınların canı yanıyor ve zevk almıyor. sırf erkek istedi diye dişini sıkıp, bu muameleye katlanıyor. bunu da sadece sevdiği erkek mutlu olsun ve ilişkileri devam edebilsin diye yapıyor. bu yüzden de "evleneceğiz değil mi?" diye soruyor, çünkü ayrılacaksanız bu işkenceye daha fazla katlanmayacak. bu kadar basit.
buna ek olarak en az 10 kere hadi bitir, çabuk ol ve boşal minvalinde şeyler söylediği belirtilmiş. bu da demek oluyor ki bu kadınların da ya canı yanıyor ya da en iyi ihtimalle zevk almıyor, bitse de gitsek diyor.
en az 5 kere orası değil, yanlış yerdesin, orayı elleme gibi yönlendirme içeren uyarılar yazılmış.
bütün bunları okuyan başka erkekler ise "nasıl kezbanlarla birlikte oluyorsunuz", "yazıyoruz ki kendilerini düzeltsinler" ve "ay ben hiç böyle şeyler duymadım, ortalık manyak kadın kaynıyor" gibi yorumlarda bulunmuşlar.
arkadaş siz duyduğunuzu ve okuduğunuzu anlamaktan da mı acizsiniz? kadınların canını yakıyorsunuz, kadınlar sizinle sevişmekten hiçbir zevk alamıyor, ne yaptığınızdan, ne yapmanız gerektiğinden haberiniz yok.
milyon defa aynı lafı duymuş,gelmiş buraya "türk kızı hep acıyo diyo yeaa" diye dert yanıyor.
sorun sende olabilir mi acaba? ben bir yerde hata yapıyorum herhalde demiyor da, gelmiş "türk kızı çok kezban :(" diyor. bu nasıl bir şuursuzluk, nasıl bir ben merkezcilik anlamadım gitti.
bu başlıkta yazılanlardan çıkarılabilecek tek sonuç şudur ki, türk erkeği seviştiği kadını tecavüz etmişten beter ediyor. kadınların canı yanıyor ve zevk almıyor. sırf erkek istedi diye dişini sıkıp, bu muameleye katlanıyor. bunu da sadece sevdiği erkek mutlu olsun ve ilişkileri devam edebilsin diye yapıyor. bu yüzden de "evleneceğiz değil mi?" diye soruyor, çünkü ayrılacaksanız bu işkenceye daha fazla katlanmayacak. bu kadar basit.
Babaannemin tesrif etmesi.
Her sene dinledigimiz klasik muhabbetler.
1-bu cay olmamis domuz kani mi var.
2-bu kavurma olmamis. Ben bir yapardim ki baaaov.
3-bu sekerler bes para etmez.
4-ne zaman doguruyorsun gobek almis basini gitmis.
5-kilolu olmak da marifet herkes yapamaz.
6-bu oglanda deli canim get.
Ya lanet olsun ya. Her gun o oda da sarimsak yeyip kimseyi yanindan ayirmayacak. Hicbiseyi begenmeyecek. Ustune bir de kavga cikaricak.
Tabi okul bitti mi sen ne okuyordun sorulari. Opmek istemediginiz ama bir anda suratiniz da patlayan yasli dudaklari. Evde surekli gozunuzun onunden gecen etler.
Her sene dinledigimiz klasik muhabbetler.
1-bu cay olmamis domuz kani mi var.
2-bu kavurma olmamis. Ben bir yapardim ki baaaov.
3-bu sekerler bes para etmez.
4-ne zaman doguruyorsun gobek almis basini gitmis.
5-kilolu olmak da marifet herkes yapamaz.
6-bu oglanda deli canim get.
Ya lanet olsun ya. Her gun o oda da sarimsak yeyip kimseyi yanindan ayirmayacak. Hicbiseyi begenmeyecek. Ustune bir de kavga cikaricak.
Tabi okul bitti mi sen ne okuyordun sorulari. Opmek istemediginiz ama bir anda suratiniz da patlayan yasli dudaklari. Evde surekli gozunuzun onunden gecen etler.
Hayvan ölüsü gibi kokan, 30 metre mesafeyle yanına yaklaşılmayan, itici, iğrendirici, pislik tiptir.
Çünkü kimyasalmışmışta, vücuda zararlıymışmışta, atmosfer de falan da filan da.
En büyük zarar burunlarımıza yapılıyor da, Neyse.
Çünkü kimyasalmışmışta, vücuda zararlıymışmışta, atmosfer de falan da filan da.
En büyük zarar burunlarımıza yapılıyor da, Neyse.