bugün
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet8
- true'nun çaylak olması15
- kadir inanır14
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- velvet28
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler2
- israil5
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- kemalist dünya19
- sözlüğü bırakmak istemek8
- 2026 dünya kupası27
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- yazarların iyi olduğu konular9
- aile evinde yaşamak13
- üniversitelerin gereksiz olması12
- salak erkek neden bu kadar çok8
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- arapça okuyabilen yazarlar3
- sedat pekmez21
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- futbol21
- bir şeyler söyle3
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- anın görüntüsü17
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- seri gizli artı oy veren melek7
- allah yoluna cenk edelim şan alalım şan2
- yapay zekanın her entrymi silmesi2
- birsin allahım2
- özlü sözler5
- galatasaray lobisi11
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- 26 haziran 20266
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- birader yazar olmak13
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- erleg han ile revani yemek3
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- ktç abinin çaylak olması5
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- ingiliz aksanı6
başlıkta yaklaşık 20 kere falan kadınların acıyor veya yavaş dediği belirtilmiş.
buna ek olarak en az 10 kere hadi bitir, çabuk ol ve boşal minvalinde şeyler söylediği belirtilmiş. bu da demek oluyor ki bu kadınların da ya canı yanıyor ya da en iyi ihtimalle zevk almıyor, bitse de gitsek diyor.
en az 5 kere orası değil, yanlış yerdesin, orayı elleme gibi yönlendirme içeren uyarılar yazılmış.
bütün bunları okuyan başka erkekler ise "nasıl kezbanlarla birlikte oluyorsunuz", "yazıyoruz ki kendilerini düzeltsinler" ve "ay ben hiç böyle şeyler duymadım, ortalık manyak kadın kaynıyor" gibi yorumlarda bulunmuşlar.
arkadaş siz duyduğunuzu ve okuduğunuzu anlamaktan da mı acizsiniz? kadınların canını yakıyorsunuz, kadınlar sizinle sevişmekten hiçbir zevk alamıyor, ne yaptığınızdan, ne yapmanız gerektiğinden haberiniz yok.
milyon defa aynı lafı duymuş,gelmiş buraya "türk kızı hep acıyo diyo yeaa" diye dert yanıyor.
sorun sende olabilir mi acaba? ben bir yerde hata yapıyorum herhalde demiyor da, gelmiş "türk kızı çok kezban :(" diyor. bu nasıl bir şuursuzluk, nasıl bir ben merkezcilik anlamadım gitti.
bu başlıkta yazılanlardan çıkarılabilecek tek sonuç şudur ki, türk erkeği seviştiği kadını tecavüz etmişten beter ediyor. kadınların canı yanıyor ve zevk almıyor. sırf erkek istedi diye dişini sıkıp, bu muameleye katlanıyor. bunu da sadece sevdiği erkek mutlu olsun ve ilişkileri devam edebilsin diye yapıyor. bu yüzden de "evleneceğiz değil mi?" diye soruyor, çünkü ayrılacaksanız bu işkenceye daha fazla katlanmayacak. bu kadar basit.
buna ek olarak en az 10 kere hadi bitir, çabuk ol ve boşal minvalinde şeyler söylediği belirtilmiş. bu da demek oluyor ki bu kadınların da ya canı yanıyor ya da en iyi ihtimalle zevk almıyor, bitse de gitsek diyor.
en az 5 kere orası değil, yanlış yerdesin, orayı elleme gibi yönlendirme içeren uyarılar yazılmış.
bütün bunları okuyan başka erkekler ise "nasıl kezbanlarla birlikte oluyorsunuz", "yazıyoruz ki kendilerini düzeltsinler" ve "ay ben hiç böyle şeyler duymadım, ortalık manyak kadın kaynıyor" gibi yorumlarda bulunmuşlar.
arkadaş siz duyduğunuzu ve okuduğunuzu anlamaktan da mı acizsiniz? kadınların canını yakıyorsunuz, kadınlar sizinle sevişmekten hiçbir zevk alamıyor, ne yaptığınızdan, ne yapmanız gerektiğinden haberiniz yok.
milyon defa aynı lafı duymuş,gelmiş buraya "türk kızı hep acıyo diyo yeaa" diye dert yanıyor.
sorun sende olabilir mi acaba? ben bir yerde hata yapıyorum herhalde demiyor da, gelmiş "türk kızı çok kezban :(" diyor. bu nasıl bir şuursuzluk, nasıl bir ben merkezcilik anlamadım gitti.
bu başlıkta yazılanlardan çıkarılabilecek tek sonuç şudur ki, türk erkeği seviştiği kadını tecavüz etmişten beter ediyor. kadınların canı yanıyor ve zevk almıyor. sırf erkek istedi diye dişini sıkıp, bu muameleye katlanıyor. bunu da sadece sevdiği erkek mutlu olsun ve ilişkileri devam edebilsin diye yapıyor. bu yüzden de "evleneceğiz değil mi?" diye soruyor, çünkü ayrılacaksanız bu işkenceye daha fazla katlanmayacak. bu kadar basit.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar