bugün
- sözlükte yokluğu hissedilen yazarlar8
- 28 haziran 2026 güney afrika kanada maçı10
- filistin in ermeni soykırımını tanıması3
- sözlüğün aptal kaynaması12
- burç geyiği yapana 2010 da olduğumuzu hatırlatmak3
- sözlüğün adalet terazisi3
- neden sevgilim yok4
- erkeklerin boy tahmini yapması5
- bir filmde ölüyü oynamak4
- üstteki yazarın mesleğini tahmin etme7
- göbeksiz erkek4
- cepte düğüm olan kulaklık kablosu3
- güney afrika kanada maçını kim kazanır2
- cinlerin geceleri tuvaletlerde takılması3
- nervio5
- 2026 dünya kupası40
- futbol33
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez16
- velvet43
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle30
- herkesle iyi anlaşan insan18
- filmlerdeki sorgu sahneleri2
- ekonomi3
- et2
- kılıçdaroğlu'nun gerçek yüzünü ne zaman gördünüz5
- zalican4
- göz makyajı2
- shark gitar2
- sözlük içi konularda başlık açmayınız2
- görükle de heyecanla gezen dört erkek2
- era7capone2
- hikayenizi size kendi hikayesi gibi anlatan arkadş2
- 19 yaşında kızla yatmak15
- sözlüte karı var mı3
- hamas3
- dünya13
- 25 haziran 2026 venezuela depremi7
- romatizma2
- uludağ sözlüğün sıkıcı olmaya başlaması4
- artık uzatma ve penaltılar olabilecek2
- öbür sözlüğün kapısını çalıp sorulacak soru2
- yazarların en sevdiği saatler2
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- çok eski entryleri okumak2
- hayatını kaybetmek4
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- mor semsiyeli yabanci5
- vatandaş halinden memnun3
- deniz baykal7
- makarnaya sarımsak girer mi4
kimse kusura bakmazsa bu başlık altında birkaç şey söylemek istiyorum.
evet herkeste iphone var şu sıralar.
kimileri de bundan çok şikayetçi. niyeyse? sanki sadece onlarda para var ve onlar alabilir iphone denen aleti. ya da apple bu insanlara özel tasarlamış bu hedeyi. o kadar rahatsızlar, o kadar şikayetçiler ki anlatamam. canlarım ya. bundan sonra herkesin, iphone almadan önce bu insanlara mutlaka danışması lazım, "iphone alacam da, senin için sorun olur mu?" diye. onlar da lütfederlerse izin vercekler.
yok efendim liselilerde dahi iphone varmış, ayağa düşmüş de, herkes almamalıymış da. aynısı blackberry ve türevleri için de geçerli.
peki sen niye aldın o zaman mal? sen aristokrat mısın, padişah soyundan mısın, vergi rekortmeni misin, kutsal mısın, anandan iphone'la mı doğdun? ne özelliğin var senin "almasın yeaaa" diye küçümsediğin insanlardan. onlardan üstün neren var?0
çok biliyosan sen alma o zaman. sen kullanma. hem alırsın, kullanırsın, hem de başka birinde daha gördün mü kıskançlıktan, fesatlıktan çatlarsın. başka kimsede olsun istemezsin. o alete para verebilen bi sen varsın di mi? herkes hava basmak için ameleliğinden aldı, bi sen üstün görevlerin için aldın zaten o elindekini?
sen de sonuçta birinde gördün ve özendin o alete, sen de özentisin o halde.
yoksa sana vahiy mi indi, rüyalarında ak sakallı dede mi söyledi de aldın onu?
böyle insanlara uyuz oluyorum sözlük. aynı yüzsüzlük ugg, converse vs vs. denen ayakkabılarda da var.
sanki ugg'ları sadece sen giyebilirsin. o kadar üstünsün, diğer herkes bok zaten. "ay herkeste var artık giymiciiiim" giymezsen giyme. ayakkabı lan altı üstü. bu kadar büyütmek, tapınmak, göklere çıkarmak niye?
sen giyecen, herkes bakacak. öyle mi? bak gene diyorum; parası olan herkes alır da, giyer de, yer de içer de.
sadece aristokrat insanların giyinip, yiyip, içebildiği, eğitim alıp, sefa sürebildiği, aristokrat olmayan "halktan" insanların da aristokratların sahip olduğu hiçbir şeye sahip olamadığı çağları geçtik, ok?
hem belki o küçümsediğin insanlar da seni yolda ugg'larınla, iphone'nunla, blackberry'nle görünce aynısını düşünüyordur.
"ameleye bak, bi de ugg giymiş salak" diyorlardır, olamaz mı?
not: bu entry hiçbir entry'ye cevap maksadıyla girilmemiştir. sadece içimi dökmek istedim.
tanım: hiç beklemeden iphone 5'e geçmiş üstün insandır. n'apsın iphone 4'u?
evet herkeste iphone var şu sıralar.
kimileri de bundan çok şikayetçi. niyeyse? sanki sadece onlarda para var ve onlar alabilir iphone denen aleti. ya da apple bu insanlara özel tasarlamış bu hedeyi. o kadar rahatsızlar, o kadar şikayetçiler ki anlatamam. canlarım ya. bundan sonra herkesin, iphone almadan önce bu insanlara mutlaka danışması lazım, "iphone alacam da, senin için sorun olur mu?" diye. onlar da lütfederlerse izin vercekler.
yok efendim liselilerde dahi iphone varmış, ayağa düşmüş de, herkes almamalıymış da. aynısı blackberry ve türevleri için de geçerli.
peki sen niye aldın o zaman mal? sen aristokrat mısın, padişah soyundan mısın, vergi rekortmeni misin, kutsal mısın, anandan iphone'la mı doğdun? ne özelliğin var senin "almasın yeaaa" diye küçümsediğin insanlardan. onlardan üstün neren var?0
çok biliyosan sen alma o zaman. sen kullanma. hem alırsın, kullanırsın, hem de başka birinde daha gördün mü kıskançlıktan, fesatlıktan çatlarsın. başka kimsede olsun istemezsin. o alete para verebilen bi sen varsın di mi? herkes hava basmak için ameleliğinden aldı, bi sen üstün görevlerin için aldın zaten o elindekini?
sen de sonuçta birinde gördün ve özendin o alete, sen de özentisin o halde.
yoksa sana vahiy mi indi, rüyalarında ak sakallı dede mi söyledi de aldın onu?
böyle insanlara uyuz oluyorum sözlük. aynı yüzsüzlük ugg, converse vs vs. denen ayakkabılarda da var.
sanki ugg'ları sadece sen giyebilirsin. o kadar üstünsün, diğer herkes bok zaten. "ay herkeste var artık giymiciiiim" giymezsen giyme. ayakkabı lan altı üstü. bu kadar büyütmek, tapınmak, göklere çıkarmak niye?
sen giyecen, herkes bakacak. öyle mi? bak gene diyorum; parası olan herkes alır da, giyer de, yer de içer de.
sadece aristokrat insanların giyinip, yiyip, içebildiği, eğitim alıp, sefa sürebildiği, aristokrat olmayan "halktan" insanların da aristokratların sahip olduğu hiçbir şeye sahip olamadığı çağları geçtik, ok?
hem belki o küçümsediğin insanlar da seni yolda ugg'larınla, iphone'nunla, blackberry'nle görünce aynısını düşünüyordur.
"ameleye bak, bi de ugg giymiş salak" diyorlardır, olamaz mı?
not: bu entry hiçbir entry'ye cevap maksadıyla girilmemiştir. sadece içimi dökmek istedim.
tanım: hiç beklemeden iphone 5'e geçmiş üstün insandır. n'apsın iphone 4'u?
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar