bugün

antalya

dolmuş-otobüs ulaşım hattının düzensizliği ve inanılmaz yaz sıcağını saymazsak güzel, yaşanılası, gezilir bir şehir dicem ama bu sıcakta ne gezilecek ne de yaşanılacak bir şehir.
© copyright 2005 - 2026