bugün
- futbol31
- 2026 dünya kupası38
- velvet42
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez13
- deniz baykal7
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- göte giren şemsiye4
- atatürk'ü dava değil her devrin adamı sanmak3
- herkesle iyi anlaşan insan13
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- ciguli kral7
- demokratik kongo cumhuriyeti7
- japonya8
- kolombiya6
- portekiz7
- gana3
- hırvatistan5
- ingiltere3
- şemso buraya bak koçum2
- cezayir4
- arjantin3
- avusturya2
- senegal3
- norveç3
- fransa5
- 28 06 2026 gazi koşusu2
- 19 yaşında kızla yatmak14
- yeşil burun adaları2
- ispanya3
- 29 haziran 2026 brezilya japonya maçı3
- kadir inanır'ın vefatı7
- mısır3
- atatürk yaşasaydı milliyetçi olmazdı diyen tip2
- belçika4
- panama4
- atatürk'e evet kemalizm'e hayır diyen tayfa2
- özbekistan5
- isveç2
- hollanda2
- şeriatın modern dünyaya uygun olmaması2
- amerika birleşik devletleri9
- saraca finch house7
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı3
- nasılsınız2
- ekvador3
- fildişi sahili3
- 100 yıl önceki anlayışla atatürkçülük yapılmaz2
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi9
- almanya6
devamlı gidilirse ve iyi seçilirse, insanın ikinci evi olan yerdir.
"18 yaşından küçükleri almıyoruz aslanım" deyip laf sokan, kapının önüne koyan bir bayi sahibi varsa, göt kadar alanda 50 kişi kupon yapmaya çalışıyor, her gün bir olay çıkıyorsa benim tavsiyem oradan uzaklaşmanızın size daha faydalı olacağı yönündedir. çünkü benim devamlı gittiğim bayi harika bir yer. anlatayım.
kocaman bir televizyon. sigara, cips, şarap, kaşar peyniri, çikolata, kola... her şeyi bulabileceğiniz, alışveriş reyonuna benzeyen bir bölüm. 3-4 kişinin yan yana oturarak kupon yapabilecekleri uzun masalar. içinde maç yapılabilecek kadar büyük ve rahat bir yer. güleryüzlü, iş bilmeyene yardımcı olan, ortamdaki herkesle "kanka" olan çalışan.
ve emin olunuz ki, doğru seçilmiş bir iddaa bayii size çok güzel anılar kazandırabilir. birazcık irade sahibiyseniz, paranızı falan da yemez, kumar batağına sürüklemez. dostluklar kazandırır, hatta para da kazandırır. benim gibi bir ergenseniz, "abi masaları falan sileyim, kuponları terminalden geçireyim, dolaşayım ortalıkta he?" derseniz, iş de alabilirsiniz.
iş insanın içinde bitiyor hacı. dışardan bakan herkes hiçbir işe yaramayan, kumarbaz insanlar olduğunu düşünüyor içerde haklı olarak. ama aslında kupon yapılmasa dahi oturulup çay içilebilecek ortamları da var bu bayilerin.
"mna koduğum herifi hala gunnleifsson'u oynatıyo" dediğimde "o ne bicim isim yha" demeyen adamlar bile var lan bayide, sen düşün artık.
"18 yaşından küçükleri almıyoruz aslanım" deyip laf sokan, kapının önüne koyan bir bayi sahibi varsa, göt kadar alanda 50 kişi kupon yapmaya çalışıyor, her gün bir olay çıkıyorsa benim tavsiyem oradan uzaklaşmanızın size daha faydalı olacağı yönündedir. çünkü benim devamlı gittiğim bayi harika bir yer. anlatayım.
kocaman bir televizyon. sigara, cips, şarap, kaşar peyniri, çikolata, kola... her şeyi bulabileceğiniz, alışveriş reyonuna benzeyen bir bölüm. 3-4 kişinin yan yana oturarak kupon yapabilecekleri uzun masalar. içinde maç yapılabilecek kadar büyük ve rahat bir yer. güleryüzlü, iş bilmeyene yardımcı olan, ortamdaki herkesle "kanka" olan çalışan.
ve emin olunuz ki, doğru seçilmiş bir iddaa bayii size çok güzel anılar kazandırabilir. birazcık irade sahibiyseniz, paranızı falan da yemez, kumar batağına sürüklemez. dostluklar kazandırır, hatta para da kazandırır. benim gibi bir ergenseniz, "abi masaları falan sileyim, kuponları terminalden geçireyim, dolaşayım ortalıkta he?" derseniz, iş de alabilirsiniz.
iş insanın içinde bitiyor hacı. dışardan bakan herkes hiçbir işe yaramayan, kumarbaz insanlar olduğunu düşünüyor içerde haklı olarak. ama aslında kupon yapılmasa dahi oturulup çay içilebilecek ortamları da var bu bayilerin.
"mna koduğum herifi hala gunnleifsson'u oynatıyo" dediğimde "o ne bicim isim yha" demeyen adamlar bile var lan bayide, sen düşün artık.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar