bugün
- sözlük yazarlarının bileklikleri5
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması8
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- sözlük erkekleri aranıyor mu4
- muşlettin amca3
- elimde goruntuleriniz var4
- yaş ilerledikçe katlanılması zor şeyler2
- uludağ sözlük ün kokusu2
- bir kadını araba park ederken izlemek4
- diamond bosphoruss denen yazar2
- bir çiçek fotoğrafı bırak5
- utanmadan şort giyen erkek7
- pantolon cebinde lahmacun taşımak2
- dut ağacı2
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- açlığı çekilmeyen insan2
- kadınlarda asalet2
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur6
- beyaz yakalıyım hissi veren gıdalar2
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi5
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler10
- aylık 375 bin tl iyi para mıdır sorunsalı4
- pringles kutusuna eli giren yetişkin erkek2
- evlenmek için gereken minimum para5
- bakire kızla evlenmeyi savunmak7
- ismet gurbuz 202418
- küfreden kız iticiliği8
- sedat pekmez9
- eski mesajları okumak3
- türkiye'nin asla düzelemeyecek olmasının sebebi13
- kabullenince huzur veren gerçekler2
- öndeki bir tutam saçına çok özen gösteren kel3
- san marino nun dünya kupasını alması3
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı5
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak6
- patates kızartmasına yapışan biber tohumu3
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek4
- buddy dude2
- karşı cinste bağımlılık yapan şeyler2
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba3
- chp'ye yeni parti için isim önerileri2
- jenga da yenilen inşaat mühendisi2
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler6
- lionel messi4
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek5
- israil'in lübnan da işgali sürdürme mesajı3
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- emekliliği gelen beyaz eşyanın yazlığa yerleşmesi2
- cuckold esnasında karınızın fenalaşması3
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
imdb notu tamamen "bu filmin popüler olmasından nefret eden + edward ın yakışıklılığından sinir kapan " ergenlerden ötürüdür. filmden çıkalı bir kaç saat oluyor . serinin "en iyi " filmi.
1. filmde pek aksiyon yoktu , 2 volturi nin karizmasını gösterdiği 3 ise "ohh yeaah action baby" dediğimiz filmdir.
kitabını okumadım , ama okuyan biriyle beraber gittim. bazı yerlerin değiştirildiğini ama konseptin aynı olduğunu söyledi.
--spoiler--
-öncelikle vampir kapışmasına doyuyoruz
- vampirlerin birbirine vurunca çıkarttıkları sesler harika olmuş resmen heykel savaşı gibi mübarek.
-kafa koparmalar,kol koparmalar müthiş
- victoria isimli süper güzellikte olan hanfendi nin planı gayet sağlamdı . en sondaki kapışması güzel. o vampir çocuğun kurt adamdan kurtulmak için yardım istemesi ama victoria nın tınmaması son derece dramatikti.
- volturi , ah volturi... bu elemanlar 2 filmde karizmalarını konuşturmuşlar , götü kalkmış olan edward ın kafa ayarını yapmışlar gönlümde taht kurmuşlardı. diyordum ki bu elemanlardan nefret etmem imkansız , gitsin öldürsünler cullenleri tınmam bile . ama bu filmde öldürdükleri o ufak tefek vampir kız (bkz: Jodelle Ferland) ... bunu yapmayacaktınız lan! işte nefret ediyorum sizden. kötü adam klişelerine girdi o sarışın volturili ama beni tuzağa düşürmeyi başardı. evet ! yapılırmı lan bacak kadar vampir öldürülürmü lan? bağrıyodu yazık. en dramatik sahne bence orasıydı .
- edward ın jacob için "bunun üzerine giyecek gömleği yokmu?" lafı tüm salonu kahkahaya boğdu. e tabi kendisinde kas yok kıskanıyor.
--spoiler--
o imdb notu nada kanmayalım , sivilceli ergenler bu filmi hazmedemiyor o kadar .
1. film sırasında bende aynı pozisyondaydım ordan biliyorum bunların ruh halini . misal kalıbımı basarım çoğu izlemeden bastı o notu , çünkü bende 1 . filmde öyle yapmıştım . ama izleyince 8 i verdim efendim .
bu ise 9/10 u haketmektedir.
illa 3 verecek filmmi arıyorsunuz? transformers : revenge of the fallen
1 bile verebilirsiniz.
ayrıca şimdi oyuncu listesini kurcalayınca farkettim victoria karakterini canlandıran oyuncu değişmiş . keşke değişmeseymiş. farkedilmiyor bile ama süreklilik açısından hoş değil.
1. filmde pek aksiyon yoktu , 2 volturi nin karizmasını gösterdiği 3 ise "ohh yeaah action baby" dediğimiz filmdir.
kitabını okumadım , ama okuyan biriyle beraber gittim. bazı yerlerin değiştirildiğini ama konseptin aynı olduğunu söyledi.
--spoiler--
-öncelikle vampir kapışmasına doyuyoruz
- vampirlerin birbirine vurunca çıkarttıkları sesler harika olmuş resmen heykel savaşı gibi mübarek.
-kafa koparmalar,kol koparmalar müthiş
- victoria isimli süper güzellikte olan hanfendi nin planı gayet sağlamdı . en sondaki kapışması güzel. o vampir çocuğun kurt adamdan kurtulmak için yardım istemesi ama victoria nın tınmaması son derece dramatikti.
- volturi , ah volturi... bu elemanlar 2 filmde karizmalarını konuşturmuşlar , götü kalkmış olan edward ın kafa ayarını yapmışlar gönlümde taht kurmuşlardı. diyordum ki bu elemanlardan nefret etmem imkansız , gitsin öldürsünler cullenleri tınmam bile . ama bu filmde öldürdükleri o ufak tefek vampir kız (bkz: Jodelle Ferland) ... bunu yapmayacaktınız lan! işte nefret ediyorum sizden. kötü adam klişelerine girdi o sarışın volturili ama beni tuzağa düşürmeyi başardı. evet ! yapılırmı lan bacak kadar vampir öldürülürmü lan? bağrıyodu yazık. en dramatik sahne bence orasıydı .
- edward ın jacob için "bunun üzerine giyecek gömleği yokmu?" lafı tüm salonu kahkahaya boğdu. e tabi kendisinde kas yok kıskanıyor.
--spoiler--
o imdb notu nada kanmayalım , sivilceli ergenler bu filmi hazmedemiyor o kadar .
1. film sırasında bende aynı pozisyondaydım ordan biliyorum bunların ruh halini . misal kalıbımı basarım çoğu izlemeden bastı o notu , çünkü bende 1 . filmde öyle yapmıştım . ama izleyince 8 i verdim efendim .
bu ise 9/10 u haketmektedir.
illa 3 verecek filmmi arıyorsunuz? transformers : revenge of the fallen
1 bile verebilirsiniz.
ayrıca şimdi oyuncu listesini kurcalayınca farkettim victoria karakterini canlandıran oyuncu değişmiş . keşke değişmeseymiş. farkedilmiyor bile ama süreklilik açısından hoş değil.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar