pepsi

messi, henry, drogba, arshavin, lampard ve kaka'nın oynadığı yeni reklamı çok hoştur.
ancak messi reklamda mal durumuna düşmüştür. yazık oldu gül gibi adama.

işte link: https://www.youtube.com/watch?v=9xn5YjgofcI

edit: hepsi mal durumunda ama messi daha bir mal sanki ..
© copyright 2005 - 2026