bugün

opera

elim firefox'a alıştığından mıdır bilmem, bir türlü artılarını göremediğim tarayıcı. internet explorer'i ezer geçer, ona bir şey demiyorum; ama bana firefox'u bıraktırabilecek hiç bir artısını keşfedemedim.
© copyright 2005 - 2026