bugün

piyon

(bkz: #7157824)

ben de kendisine soruyorum: tanım yapmayı bilir misin? mizah duygunu nerde ne zaman kaybettin?

ayar vericem diye format sken yazarcandır.
© copyright 2005 - 2026