bugün

digiturk

saçmalamış kurum.tüm kanallar açık şu an.abone olmadığımız goldmax falan izlenebiliyor.düzeltmeyin lan.hala kırgınız size.

edit: salonlar da açıktır.ahah.sömürelim ulan.
© copyright 2005 - 2026