bugün

digiturk

lig tv'yi herkese farklı fiyatlardan ücretlendiren digital platform.

kimisi 49'dan kimisi 55'den kimisi 39'dan, kimisi 68'den, kimisi 62'den izliyor. yani tutturabildiğine...ama sanırım bugünkü fiyaskodan sonra s.ke s.ke * fiyat kırmak zorunda kalacaklar. şu naklen yayın ihalesi olsa da hayatımızdan sonsuza kadar çıkıp gitse dediğim!
© copyright 2005 - 2026