bugün
- futbol32
- velvet43
- 2026 dünya kupası39
- herkesle iyi anlaşan insan18
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez15
- yugoslavya kızları4
- yiyeni yarım ekmek doyurur3
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı5
- mor semsiyeli yabanci5
- sencer solakoğlu çiftliğine baskın2
- hayatını kaybetmek3
- iş hayatı3
- ara sıra gelen penis yalama isteği3
- ye kebabı iç şarabı çük arabı2
- uludağ sözlüğün sıkıcı olmaya başlaması2
- boklarını duvara sürerek ölmek2
- angie abdalla2
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız13
- ismet ibni pforzheimi el ferc ül katırevi2
- durduk yere ağlamak3
- fakir 65 yas ustune taksi parasi yardimi yapilsin2
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- deniz baykal7
- türk dizi ve filmlerindeki klişeler2
- makarnaya sarımsak girer mi3
- günün şiiri8
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- mehir olarak ağırlığınca altın isteyen kezo2
- göte giren şemsiye4
- uludağ sözlük kadın yazarlar tanışma şeysi2
- hangi bölümde okuyorsun denince alınan tepkiler2
- instagramda takip isteğini kabul etmeyen kız2
- arkadaşlar beni sevin2
- 19 yaşında kızla yatmak14
- king is back3
- akp ülkeyi muasır medeniyetler seviyesine getirdi2
- atatürk'ü dava değil her devrin adamı sanmak3
- ciguli kral7
- frt2
- kadir inanır'ın vefatı7
- kitap alıntıları2
- kemalizm ve sosyal demokrasi uyumsuzluğu2
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- saraca finch house7
- japonya8
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi9
- demokratik kongo cumhuriyeti7
- deniz göktaş5
- kolombiya6
yoo dostum yoo. hatta yow yow. böylesini ne gördüm ne duydum. eski türk filmlerinde permalanmış saçlarını yanlardan toplayıp kelebek toka ile tepesine sabitlemiş; şımarık, küstah ama içi, sonradan görme babasının tersine pamuk helva kıvamında bir küçük hanım edasıyla, aşkına aşağılama süsü vererek ismimin altına entrysini kazımış bir tanrıçadır o.
serisi olmayan özel bir tasarımdır. sally ise bir alt model değil, olsa olsa bir maket gibimdir ancak. evet, kendi halciğinde, yazar alımı kuyruğunda günler, günlerce beklemiş bir ikinci nesilciğim ben. o öyle midir ya! moderatörden, az kullanılmış, temiz gold üyeliği elinin tersiyle itmiş ikinci nesil görünümlü bir nesillerüstüdür o.. asi ve korkusuzdur vandal mimar; çat diye sikik yazıverir varsa yazacağı. sally ise ödlek ve götlekçe tırsaktır, s ile k'nin yakınlaştığını hissettiği an can havliyle araya nokta koyar, ardından tövbe duası eder, sözlüğe sözlüğe üfler.. o ki; bir entry girdi mi tastamam girer. varsa bir son sözü, daha eklemeden entrysini başlığa, bir edit çakar altına, bir daha da arkasına dönüp bakmaz bile. ama sally yanlışlar, eksikler, pişmanlıklar insanıdır. eksi oyu yedikçe editler entrysini göz yaşlarını silerek. şoför nebahat'tır o bir nevi ancak seda sayan'a denk gelen sally'e göre, hem de en belgin doruk'undan! severim demiş, evleniriz demiş duymuşlar. bense ona yangınım arkadaş! "benimsin ulan benimmm" diye hönkürerek iki tokat çakıp suratına, sıkıca sarılmak isterim "yavrum" diyerek..yapamam..çekinirim..
hoşçakal bebek..bebek hoşçakal! * * *
serisi olmayan özel bir tasarımdır. sally ise bir alt model değil, olsa olsa bir maket gibimdir ancak. evet, kendi halciğinde, yazar alımı kuyruğunda günler, günlerce beklemiş bir ikinci nesilciğim ben. o öyle midir ya! moderatörden, az kullanılmış, temiz gold üyeliği elinin tersiyle itmiş ikinci nesil görünümlü bir nesillerüstüdür o.. asi ve korkusuzdur vandal mimar; çat diye sikik yazıverir varsa yazacağı. sally ise ödlek ve götlekçe tırsaktır, s ile k'nin yakınlaştığını hissettiği an can havliyle araya nokta koyar, ardından tövbe duası eder, sözlüğe sözlüğe üfler.. o ki; bir entry girdi mi tastamam girer. varsa bir son sözü, daha eklemeden entrysini başlığa, bir edit çakar altına, bir daha da arkasına dönüp bakmaz bile. ama sally yanlışlar, eksikler, pişmanlıklar insanıdır. eksi oyu yedikçe editler entrysini göz yaşlarını silerek. şoför nebahat'tır o bir nevi ancak seda sayan'a denk gelen sally'e göre, hem de en belgin doruk'undan! severim demiş, evleniriz demiş duymuşlar. bense ona yangınım arkadaş! "benimsin ulan benimmm" diye hönkürerek iki tokat çakıp suratına, sıkıca sarılmak isterim "yavrum" diyerek..yapamam..çekinirim..
hoşçakal bebek..bebek hoşçakal! * * *
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar