bugün

ateist

konuştuğu dili konuştuğu kelimeleri ve kurduğu cümleleri anlamayan kişilerin kafalarında bir yere koymakta zorlandıkları kişi/kurum/kuruluş/olgu.

en basiti mesela "inançsızlık da bir inanış değil mi?" cümlesi.

bu cümle anlamsal olarak, olmayan çünkü -siz eki biraz da yokluk belirtir. bir şeyi olan bir kümeye taşımak.

tanrı gibi işte. o da yok. var gibi olanlar kümesine sokuyorsun. bu cümleyi kuranın kurduğu bu cümle doğru ise, o zaman ateist de aynı şeyi söylüyor zaten. tam tersi ise bir anlama gelmiyor.
© copyright 2005 - 2026