bursa

insanlarının at gözlüğüyle dolaştığı, ulaşımının berbat olduğu, otobüs beklerken insan(!)ların sıraya bile girmeyerek öküzlük yaptığı, %90 ının türbanlı olduğu lanet bir şehir.**
© copyright 2005 - 2026