bugün
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor7
- hızlı para kazanmanın yolları12
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- futbol fanatiklerinin birer aptal olması4
- saygıdeğer birader yazarlar5
- erkekler neden az yaşar10
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu2
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- yobazla muhafazakar arasındaki fark3
- türk kızı egosu4
- yazarların imza parfümleri14
- güzel huylu kezo3
- biat kültürü3
- artık sevmeyeceğim2
- toz yumrususun unutma2
- tramer kaydı olan kız3
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- yargıcı3
- pkk nasıl biter5
- wowturkey3
- 2026 dünya kupası23
- bir insanı sevmek12
- türkiye'deki suriyeli sayısı 2 milyon 265 bin3
- yaratıcı çıkma teklifleri4
- dünya11
- bidat2
- çırılçıplak şekilde ağlayarak ana haber seyretmek5
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- türk kızıyla konuşmak vs rus kızıyla konuşmak2
- mutluluğun fark edilmemesi9
- magnum yemenin lüks sayıldığı yıllar5
- amerika birleşik devletleri5
- ilk buluşmada müzeye götüren erkek2
- futbol17
- lise5
- akp aslında yok her şey dekor5
- kıskanmak7
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler8
- pasportta kürt ve suriyeli etniğini belirtmek4
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- psikiyatrın evini ziyaret etmesi3
- evlenince sözlüğü bırakan erkek3
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- devlet gücü6
- amerikan yahudileri3
- niğdeliler2
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması7
- raskolnikov2
- 25 haziran 2026 venezuela depremi5
- okulda akıllı tahtaya format atmak2
yıllardır herkes şehrine "canum şehrim, bi tanem muck" yazdı durdu. yazdı da ne oldu? soruyorum size ne oldu? bi bok olmadı. okuyanlar "çok kişisel lan bu" duygusuyla okudu. o kadar. ya da "hakkaten lan canım benim" dedi o da.
işte neyse efendum. sosyal mesajım şu ki: şehrimizi o kadar da övmeyelim. gerenk yok.
ben şeyi anlatacağım size. bursa'yı ve kenar mahallerini. bırakın heykeli, tarihi yerleri, yeşili ormanı. şehri şehir yapan en alt tabakalarıdır. hah işte bilimsel gibi tespit de geldi. daha ne ister bir okur bir yazıdan. bilemem.
efendum ben bursa adlı güzide şehrimizin kenar mahallerinde oturuyorum ve buralar çok hoş değil. tabii hayatım burada geçiyor otobüse binip şehir merkezine gitmediğim zamanlarda. her türlü etnik grup var. ve karmaşa var gibi. hep bir bağırış çağırış. kardeş falan da olmayınca. kankalar da iyice kenar mahalle tikisine bağlayınca. yalnız kalıyosun. okula gidip geliyosun. bilgisayar-tv-dergi üçgeni içinde yaşıyosun. sözlük okuyosun, yazıyosun, amerikan dizilerini izleyip okuldaki arkadaşlarına "hacı lost'taki kara duman aslında şeymiş" diyosun, teori şov yapıp, dünyanın en entelsel ortamında konuşuyosun, kurtlar vadisi pusu izleyip tiki arkadaşlarına onu anlatıyosun. net bir kimlik bunalımı. bu durumdan sıkılıp okulu ve lost'u seçtim. 4 sene yatılı okulda okudum ve şimdi kurtlar vadisinden tamamen uzağım. sokak köşelerinde bu 4 senede bir nesil atlanmış. bizim arkadaşlar saçlarına şekil vermiş. karı kız yapmış. beni tanımaz olmuşlar. tanısalar da konuşacak konu kalmamış. ha konu hep aynı bursaspor ve kv pusu ama ben ara verdim kv pusu'ya. oyüzden msn muhabbetine dönüyo:
-sa.
-as.
-nbr?
-iidir, senden?
-ben de ii.
bu kadar işte her şey.
kenar mahallerde ne sevdalar vardır. umutsuz sevdalar vardır. aslan yürekler vardır. iş ararken kahvelerde. umutlu gözlerin vardı. al işte ayna. ne güzel anlatmış. isteyen gelinciği dinlesin. ya da banane.
derin bir bursaspor muhabbeti var lan burada. şehrin zenginsel kesiminin aksine bizim buralarda herkes bursasporlu doğar ve yaşar sonra ölür. herkesin ilk aşkı bursaspor'dur. her hafta maça gitme muhabbeti olur. ama yılda 2 kez gidilir en çok. olsun. muhabbeti bilem güzeldir. misal şimdi herkes uefa ihtimalini falan konuşuoy bu saatlerde köşe başlarında. tiki saçları ve kiyafetleri var. babalarına "baba" derken bırakmıştım 4 sene önce. şimdi "peder" olmuş hepsi. bi de eskiden daha naif laf atarlardı. şimdi göt üzerine yoğunlaşmışlar.
neyse. ben bunu bi ara yeniden yazıcam. doluyum bu anlar.
lost lost diye nicesine sarılsam da galiba benim aslım kv pusu'ymuş.
işte neyse efendum. sosyal mesajım şu ki: şehrimizi o kadar da övmeyelim. gerenk yok.
ben şeyi anlatacağım size. bursa'yı ve kenar mahallerini. bırakın heykeli, tarihi yerleri, yeşili ormanı. şehri şehir yapan en alt tabakalarıdır. hah işte bilimsel gibi tespit de geldi. daha ne ister bir okur bir yazıdan. bilemem.
efendum ben bursa adlı güzide şehrimizin kenar mahallerinde oturuyorum ve buralar çok hoş değil. tabii hayatım burada geçiyor otobüse binip şehir merkezine gitmediğim zamanlarda. her türlü etnik grup var. ve karmaşa var gibi. hep bir bağırış çağırış. kardeş falan da olmayınca. kankalar da iyice kenar mahalle tikisine bağlayınca. yalnız kalıyosun. okula gidip geliyosun. bilgisayar-tv-dergi üçgeni içinde yaşıyosun. sözlük okuyosun, yazıyosun, amerikan dizilerini izleyip okuldaki arkadaşlarına "hacı lost'taki kara duman aslında şeymiş" diyosun, teori şov yapıp, dünyanın en entelsel ortamında konuşuyosun, kurtlar vadisi pusu izleyip tiki arkadaşlarına onu anlatıyosun. net bir kimlik bunalımı. bu durumdan sıkılıp okulu ve lost'u seçtim. 4 sene yatılı okulda okudum ve şimdi kurtlar vadisinden tamamen uzağım. sokak köşelerinde bu 4 senede bir nesil atlanmış. bizim arkadaşlar saçlarına şekil vermiş. karı kız yapmış. beni tanımaz olmuşlar. tanısalar da konuşacak konu kalmamış. ha konu hep aynı bursaspor ve kv pusu ama ben ara verdim kv pusu'ya. oyüzden msn muhabbetine dönüyo:
-sa.
-as.
-nbr?
-iidir, senden?
-ben de ii.
bu kadar işte her şey.
kenar mahallerde ne sevdalar vardır. umutsuz sevdalar vardır. aslan yürekler vardır. iş ararken kahvelerde. umutlu gözlerin vardı. al işte ayna. ne güzel anlatmış. isteyen gelinciği dinlesin. ya da banane.
derin bir bursaspor muhabbeti var lan burada. şehrin zenginsel kesiminin aksine bizim buralarda herkes bursasporlu doğar ve yaşar sonra ölür. herkesin ilk aşkı bursaspor'dur. her hafta maça gitme muhabbeti olur. ama yılda 2 kez gidilir en çok. olsun. muhabbeti bilem güzeldir. misal şimdi herkes uefa ihtimalini falan konuşuoy bu saatlerde köşe başlarında. tiki saçları ve kiyafetleri var. babalarına "baba" derken bırakmıştım 4 sene önce. şimdi "peder" olmuş hepsi. bi de eskiden daha naif laf atarlardı. şimdi göt üzerine yoğunlaşmışlar.
neyse. ben bunu bi ara yeniden yazıcam. doluyum bu anlar.
lost lost diye nicesine sarılsam da galiba benim aslım kv pusu'ymuş.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar